Lekkere restaurants amsterdam

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 20:10

Anoniem schreef:
Ohhh zitten daar de locals?
>;)
Ik als toch wel heeeeeeel erge local van Amsterdam (geboren en getogen is dat dus) heb dus werkelijk niets met de 9 straatjes.
Maar ik denk dat je met locals meer bedoelt import yuppen of studenten waarbij de 9 straatjes ontzettend hip is of niet?
Ik kan je zo veel leuke, lekkere, verrassende restaurants vertellen, maar de vraag was om biefstuk. Dan blijf ik bij Loetje. :D

_O-

Loetje is gewoon rechttoe rechtaan en nee misschien geen toptent maar als je budget uit eten gaat (en 25 euri noem ik budget) is het prima.

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 20:31

Als geboren en getogen Amsterdammer zou ik ook Loetje zeggen! Traditioneel een Amsterdamse zaak, "lekker" simpel, en ik vind het er altijd gezellig. Kwaliteit verschilt soms nog wel eens per locatie, en het is geen fine dining, maar voor die prijs en de gezelligheid zou ik het zeker doen. Was er twee dagen geleden nog, is voor mij altijd een leuk avondje uit!

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 10:43

ik ben ooit een keer bij loetje geweest en bah.. een biefstuk zwemmend in jus met als enige ' bijgerecht' een stapel van ca 20 witte boterhammen.. nee dat is niet mijn ding.

In amsterdam ben ik fan van de garlic queen. alle gerechten met knoflook. maar geen idee of ze ook biefstuk hebben, het runderstoofvlees met 60 teentjes knoflook was wel echt heerlijk.