Welke dingen hebben jou verbaasd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:02

Mooie oplossing als je bekeken (en uitgelachen) wil worden _O- What's next, ...de linkerschoen om de rechtervoet? :')

Storm

Re: Welke dingen hebben jou verbaasd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:11

De bikini's zijn niet écht ondersteboven. Het lijkt zo.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:16

Storm schreef:
De bikini's zijn niet écht ondersteboven. Het lijkt zo.

Dit verbaast mij dan weer. Zijn dit dan speciale bikinitopjes of ben ik gewoon te blonT om dit te snappen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:18

De meeste zitten wel gewoon ondersteboven. Het dikke bandje (vaak met een knoopje in het midden) loopt normaalgesproken onder je borsten door en de dunne touwtjes gaan bovenlangs om je nek, bij bijna alle foto's in de link loopt dat bandje nu boven de borsten en zitten de dunne touwtjes direct onder de borsten.
Grappig trouwens ook dat alle foto's van voren genomen zijn, ik weet vrij zeker dat het er vanaf de zijkant helemaal niet meer uitziet. :D

xJoJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:24

een nieuwe verzorgster die me hielp en zei: wow in de penny lijkt het helemaal niet op hoe je in het echt met paarden omgaat. 18 jaar..

xJoJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:26

Inxs schreef:
Mooie oplossing als je bekeken (en uitgelachen) wil worden _O- What's next, ...de linkerschoen om de rechtervoet? :')

Ik was laatst op stap en toen zag ik een hele vriendengroep die allemaal verschillende schoenen aan hadden. ja duhuh denk je maar ik bedoel, links en rechts ook andere schoenen. sooo you'e close hahaha

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:26

Ik werk in het basisonderwijs en verbaas me elke dag over van alles. Met stip op één: dat ouders het onbeschofte gedrag van hun kinderen goedpraten of weglachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:41

xJoJo schreef:
een nieuwe verzorgster die me hielp en zei: wow in de penny lijkt het helemaal niet op hoe je in het echt met paarden omgaat. 18 jaar..

O die vind ik ook wel echt heel briljant. _O-

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 20:18

xJoJo schreef:
Ik was laatst op stap en toen zag ik een hele vriendengroep die allemaal verschillende schoenen aan hadden. ja duhuh denk je maar ik bedoel, links en rechts ook andere schoenen. sooo you'e close hahaha

Ik zie dit best wel vaak bij meisjes van ongeveer 13, meestal schoen geruild met een vriendin of zo. Ik heb het nooit begrepen :+

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 23:03

Napie schreef:
Het bikinitopje ondersteboven. Kan alleen met neptieten

Mij verbaasd het dat mensen nu met hun hond fietsen

Ik ging het voor de gein proberen omdat ik me afvroeg of het überhaupt kon, maar die van mij zijn niet nep en het lukt wel. (Dat je voor schut loopt is dan weer een ander verhaal :+ )

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 15:42

Dat de volgens Lidl oh zo brede sandalen nieteens Breed zijn

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 15:45

ik verbaas mij over de stupiditeit van mensen die het een geweldig idee vinden om te gaan BBQ en vuurtje stoken, wanneer er waarschuwingen zijn dat het niet mag vanwege bosbrand gevaar...

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 23:33

Ik verbaas me er elke dag weer over dat er nog zo vreselijk veel mensen met hun telefoon bezig zijn tijdens het auto rijden(ook op de fiets trouwens)
Ook in mijn kennissen kring zie ik het(heel)veel.
ik kan daar echt met mijn verstand niet bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 23:37

Ik rij elke dag met de auto over polderwegen waar ook veel scholieren op fietsen en ik denk dat ik als automobilist bijna wekelijks bijna word aangereden door tegemoet komende fietsers die aan het appen zijn en totaal niet doorhebben dat er een tegenligger aankomt/langsrijdt, of fietsers die met koptelefoon op op het stuur liggen te appen en totaal niet doorhebben dat ze ingehaald worden door een auto en dus ook regelmatig een slinger maken als je net langs rijdt. Ik heb echt geen idee hoe je daar als automobilist mee om moet gaan, je kunt toch niet elke keer als je een fietser inhaalt uit voorzorg gaan toeteren?

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 23:38

ow dat vind ik ook verschrikkelijk! Net zoals fietsers die de hand niet uitsteken en gewoon overcrossen

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 23:40

colunder schreef:
Ik verbaas me er elke dag weer over dat er nog zo vreselijk veel mensen met hun telefoon bezig zijn tijdens het auto rijden(ook op de fiets trouwens)
Ook in mijn kennissen kring zie ik het(heel)veel.
ik kan daar echt met mijn verstand niet bij.

Inderdaad. Toen ze aan de weg bezig waren zag ik allemaal van die snotapen met een tractor met grote kar er achter over de weg vliegen maar ondertussen volledige focus op de telefoon. _-:(

Dat daar niets mee gebeurt is, is verbazingwekkend.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 23:47

Na een paar keer bij een nieuwe client van de thuiszorg te zijn geweest(ze woonde tijdelijk bij haar dochter) oog in oog staan met een opgebaarde mijnheer in de woonkamer.En dat om 7.30.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 00:34

Het schijnt helemaal HIP te zijn onder brugklassers... Donker blauwe adidas slippers met witte adidas sokken erin.
:') arme kinderen.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 00:48

Dat mensen zo'n andere foto op datingsites gebruiken dan hoe ze er nu uit zien.... Waarom foto's gebruiken van 4 jaar oud dan herken ik je niet he als ik ergens op je wacht

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 08:23

RoyceMack schreef:
Het schijnt helemaal HIP te zijn onder brugklassers... Donker blauwe adidas slippers met witte adidas sokken erin.

Niet alleen onder brugklassers! Hier doen ze het ook in klas 3/4! En ja dit verbaasd mij ook. Dacht ook wel dat deze trend ging overwaaien want vorig jaar hadden we het ook maar helaas!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 08:27

Die bikini's..kun je net zo goed niks aan doen, sjonge jonge..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 08:37

RoyceMack schreef:

Ik was met een paar vrienden gisteren en toen zagen we een meisje op straat. Ik denk een jaar of 16, bloedmooi, jurkje aan, prachtig haar... met sokken en slippers.

Nou, men kreeg spontaan een rolberoerte. :') Het deed ook gewoon pijn aan m'n ogen. Deze trend moet echt uitsterven want het is niet juist.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 08:38

Ik verbaas me er oprecht over dat voor de meeste mensen correcte werkwoordspelling zo moeilijk is.

Rinkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 08:48

RoyceMack schreef:

niet alleen onder brugklassers hoor, badslippers en sportsokken, zijn weer terug in de mode. (helaas) :')

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 14:12

Idd correcte spelling. Ik verbaas me over de hoeveelheid mensen die me schrijven in plaats van mijn. Ik vind dat zo storend.

En wat kleding betreft verbaas ik me over de hoeveelheid mensen die bewust een kapotte spijkerbroek kopen. Ik denk dat het een leeftijdsdingetje is.