Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
)
ik kende het van kennissen die zo elkaar hebben leren kennen en ik ben er wel serieuze mensen tegen gekomen maar je moet wel selecteren idd. Ik vind het leuker dan Tinder omdat je niet perse een match hoeft te zijn om te kunnen chatten. Mijn vriend had ik anders niet eens ontmoet omdat hij onder mijn leeftijdsgrens zat. Op badoo kon hij toch het gesprek beginnen. Op Tinder veel mensen die de match opheffen als ze het niet leuk genoeg vinden. Vind ik toch onpersoonlijker
assie schreef:Ben er wel op voorbereid dat je als vrouw in de minderheid bent op zo'n site en dat je ook wel "hè neuken?"-berichtjes gaat krijgen.
En reacties van oude mannen ook gok ik zo! Die kreeg ik toen ooit in mijn proefperiode op Relatieplanet een aantal jaren terug.Cayenne schreef:Er is trouwens een nieuwe datingsite voor mensen in de paardenwereld: https://www.horses.nl/algemeen/nieuwe-d ... artner-nl/
capopjekop schreef:Paiq vond ik niks. Had je een tijdje gekletst en zag je eindelijk de foto en dan wist je niet hoe snel je dat gesprek moest verlaten
. Via dat spel kan je puur op fotos je voorkeuren aangeven en kan je met de besten contact zoeken (tegen betaling van credits of gratis, afhankelijk van de persoon).
Sting schreef:Ik heb inmiddels ook wel een paar apps/sites versleten, haha! Sowieso Farmdate en Tinder, ook wel heel wat dates via die sites gehad. Uiteindelijk mijn vriend tegengekomen via Paiq, geselecteerd door mijn beste vriendin in een foto-competitie. Via dat spel kan je puur op fotos je voorkeuren aangeven en kan je met de besten contact zoeken (tegen betaling van credits of gratis, afhankelijk van de persoon).