beatje schreef:Clio station? kleine auto met ruime kofferbak.
Die is echt heel klein. Hier paste de autobench voor onze stabij niet eens in. Wij rijden nu een opel astra station

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Croo schreef:Een Skoda Fabia Combi is al aardig ruim, maar als dat niet voldoende is zoek je volgens mij dan meer richting zijn grotere broer (als in, echt heel groot), de Skoda Octavia combi. Die is vast te vinden voor je budget, maar dan zal die wel wat ouder zijn en met meer km's.
Ford mondeo zou kunnen, volkswagen Passat, Opel astra, dit zijn dan allemaal combi's (ben niet thuis in de Franse auto's, maar daar zitten ook nog veel modellen tussen). Of je gaat meer richting de MPV's, zoals een Opel Zafira. Maar over het algemeen geldt, hoe groter, hoe duurder, dus dan wordt dat een oudere auto.
Je zou eventueel nog kunnen kijken naar een Dacia (Lodgy/Logan mcv), die zijn qua prijs heel goed, maar ik weet niet of ze betrouwbaar zijn.
c_alsemgeest schreef:Croo schreef:Een Skoda Fabia Combi is al aardig ruim, maar als dat niet voldoende is zoek je volgens mij dan meer richting zijn grotere broer (als in, echt heel groot), de Skoda Octavia combi. Die is vast te vinden voor je budget, maar dan zal die wel wat ouder zijn en met meer km's.
Ford mondeo zou kunnen, volkswagen Passat, Opel astra, dit zijn dan allemaal combi's (ben niet thuis in de Franse auto's, maar daar zitten ook nog veel modellen tussen). Of je gaat meer richting de MPV's, zoals een Opel Zafira. Maar over het algemeen geldt, hoe groter, hoe duurder, dus dan wordt dat een oudere auto.
Je zou eventueel nog kunnen kijken naar een Dacia (Lodgy/Logan mcv), die zijn qua prijs heel goed, maar ik weet niet of ze betrouwbaar zijn.
Passat heb ik zelf, zou niet passen denk ik. Sedans hebben doorgaand wel een hele diepe maar lage kofferbak.
Ik weet dat de kia rio wel een redelijke laadruimte heeft net als de skoda octavia ed
En verder natuurlijk stationwagons. Volvo heeft ook oudere die betrouwbaar blijven.
. Julia schreef:deze biedt ook niet genoeg ruimte voor de grootte van de transsportbox van mijn hond.