Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sharon488 schreef:Melisjeee schreef:Hoe is het hier met iedereen? Eerste week een beetje overleefd?
Ik heb nog vakantie! Laatste week van september beginnen wij.
Wel heb ik een zomercursus chemie gedaan. Was wel moeilijk!

_mjwb schreef:Summerfly - Ja, daar zat ik net aan te denken! Hoe vond jij het?
maar het was denk ik meer een introductie over wat Area Studies is dan echte stof. Ik vind het wel een interessant vak, maar ik had Paramore vanochtend ook al voor Japanse geschiedenis en daar begreep ik helemaal niks van
ik vind hem een leuke man maar hij springt wel erg van de hak op de tak als ie een verhaal vertelt. Summerfly schreef:_mjwb schreef:Summerfly - Ja, daar zat ik net aan te denken! Hoe vond jij het?
Een beetje vaagmaar het was denk ik meer een introductie over wat Area Studies is dan echte stof. Ik vind het wel een interessant vak, maar ik had Paramore vanochtend ook al voor Japanse geschiedenis en daar begreep ik helemaal niks van
ik vind hem een leuke man maar hij springt wel erg van de hak op de tak als ie een verhaal vertelt.

als ik dit semester ook al mijn vakken haal mag ik in 2020 drie maanden in Japan studeren! 
! Omdat we onder dezelfde studievereniging als Koreastudies vallen hebben we met de mensen daar eigenlijk het meest contact, ik heb geen idee hoe het er bij Chinastudies aan toe gaat
wij krijgen iig 4 taalvakken (grammatica, teksten, conversatie en kanji) en dan nog losse hoorcollege-vakken zoals geschiedenis, sociologie, arts, area studies etc.