Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liesje1611 schreef:Mijn ouders, broertje en ik hebben de app Life360Dan zie je op de kaart precies waar iedereen is. Ik weet alleen niet hoe nauwkeurig hij precies is in een natuurgebied, dat zou je even moeten proberen!
Ik vind het echt helemaal niet vreemd om als vrouw alleen in een natuurgebied te gaan wandelen, zou ik zelf ook doen. Wel zou ik iets bij me dragen waarmee ik mezelf zou kunnen beschermend als het nodig ispepperspray, een zakmes of wat dan ook. Misschien niet legaal, maargoed een vrouw aanranden oid is dat ook niet. Anne Faber werd ook op klaarlichte dag van haar fiets getrokken.. Dus ik zou voorbereid op pad gaan, better safe then sorry, maar verder gewoon lekker genieten.
Liesje1611 schreef:Wel zou ik iets bij me dragen waarmee ik mezelf zou kunnen beschermend als hetnodig is
pepperspray, een zakmes of wat dan ook. Misschien niet legaal, maargoed een vrouw aanranden oid is dat ook niet. Anne Faber werd ook op klaarlichte dag van haar fiets getrokken.. Dus ik zou voorbereid op pad gaan, better safe then sorry, maar verder gewoon lekker genieten.
Liesje1611 schreef:Mijn ouders, broertje en ik hebben de app Life360Dan zie je op de kaart precies waar iedereen is. Ik weet alleen niet hoe nauwkeurig hij precies is in een natuurgebied, dat zou je even moeten proberen!
Ik vind het echt helemaal niet vreemd om als vrouw alleen in een natuurgebied te gaan wandelen, zou ik zelf ook doen. Wel zou ik iets bij me dragen waarmee ik mezelf zou kunnen beschermend als het nodig ispepperspray, een zakmes of wat dan ook. Misschien niet legaal, maargoed een vrouw aanranden oid is dat ook niet. Anne Faber werd ook op klaarlichte dag van haar fiets getrokken.. Dus ik zou voorbereid op pad gaan, better safe then sorry, maar verder gewoon lekker genieten.
Cayenne schreef:Bedankt voor de reacties over de app!
We hebben even naar Whatsapp gekeken en het werkt prima! Fijn om te weten dat het zo makkelijk kan zijn![]()
Belle_Boef, ik voel me ook niet onveilig in het bos.
Een paar weken geleden was ik al voor dag en dauw in het bos om 'het gouden uur' te fotograferen.
Ja, dan is het kwart over 5 's ochtends... Behalve een enkele jogger kom je dan verder niemand tegen.
Ik denk dat je in het bos veiliger bent dan in de stad.
Cayenne schreef:Misty12 schreef:ik zou zeggen, neem (of leen) een hond. Zodra je daar uren loopt met een hond is het niet meer vreemd. Want je bent met de hond aan het wandelen.
Die hadden ween dat was idd wel heel fijn.
Nu is er wegens omstandigheden geen mogelijkheid voor. En om nou steeds de hond van iemand anders op te halen is ook weer zoiets
Cayenne schreef:Die bleek dusdanig onbetrouwbaar in haar gedrag dat we het na diverse incidenten niet meer houdbaar vonden.
Liesje1611 schreef:Zon compressed deo in je zak werkt prima als pepperspray! Deed ik ook vaak als ik snachts een groot stuk alleen moest terug fietsenMijn ouders, broertje en ik hebben de app Life360Dan zie je op de kaart precies waar iedereen is. Ik weet alleen niet hoe nauwkeurig hij precies is in een natuurgebied, dat zou je even moeten proberen!
GDG schreef:Anoniem schreef:Goed topic.
Ik wandel ook alleen met de hond inde bossen.
Ook met paard was ik vaak alleen ( en in de toekomst ook weer).
Mijn vriend vindt dat soms ook wel spannend..
Met een hond of paard erbij vind ik wezenlijk anders, dat is niet echt alleen zoals TS.