xPareltje schreef:Ik moet ook echt helemaal niks van spinnen hebben ik vind het zulke vieze ranzige beesten ongeacht of ze beestjes opeten. Paar weken geleden heb ik hier een rioolspin gehad nou bah zelfs moeders vond dit een ramp om deze kapot te meppen. Helaas ben ik echt een dierenbeul en gaan alle spinnen hier kapot, sorry voor de mensen die dit zielig vind..
Hier ook hoor, vind het ook zo'n vieze beesten brr.

Daarna wisten ze op mijn werk dat ik bang ben voor spinnen, haha.
en ja dat hier therapieen voor zijn dat zal allemaal wel, maar ze zien er groot, eng en vies uit. En als mensen zich beter voelen door deze kapot te meppen of met haarlak te doden dan moeten ze dit doen. Ik zeg wel niet dat dit een goede oplossing is uiteraard
. En dat boek heeft er weken gelegen omdat ik 'm niet meer durfde vast te pakken.
. 
uiteindelijk heb ik handdoeken nat gemaakt m, echt doorweekt nat zodat ze zwaar zijn en tot ballen (kanonnen) gepropt, ze allemaal in een emmer gedaan en ben die vanaf een veilige afstand, enkele meters, gaan mikken op de muur. De tweede was raak en vanwege het gewicht was de spin dus ook echt plat
voel me altijd zo schuldig maar ik heb er echt moeite mee.