Dat ten eerste.
En daarbij is het hebben van een vriendje m.i. geen levensdoel. Het kan een leuke en fijne toevoeging worden, maar dat kan alleen als jij jezelf leuk genoeg vindt om van te houden
Probeer dus eerst je leven leuk te maken alleen, ga van jezelf houden en geloof dat je het waard bent. Want als je jezelf al niet leuk vindt, waarom zou een ander dat dan wel vinden? Als je gelooft in jezelf en jezelf de moeite waard vindt straal je dat uit en dan ben je superknap!
Ik vind trouwens wel dat je een mooi gezichtje hebt
En uiterlijk is niet het enige wat er toe doet, en bovendien is wat qua uiterlijk aantrekkelijk is ook voor elk persoon verschillend. Op elk potje past een dekseltje.
Nu heb ik een hartstikke leuke vriend en al mijn onzekerheden op dat vlak zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Hoe ouder je wordt hoe makkelijk dat ook gaat hoor. Ik ben maar 5 jaar ouder dan jij maar dit is zo'n veranderlijke en verraderlijke levensfase, laat het negatieve gevoel je niet meeslepen
tot ik mijn vriend tegen kwam alles voelde goed en ben heel blij dat ik heb gewacht tot ik me zo bij iemand voelde. 
.
). Toen ik eenmaal had gezoend vond ik het ook eigenlijk nogal tegenvallen...