Ben ik mislukt?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:04

Mislukt ben je sowieso niet. Er bestaat ook geen regel voor welke leeftijd je seks moet hebben en gezoend moet hebben.
Dat ten eerste.

En daarbij is het hebben van een vriendje m.i. geen levensdoel. Het kan een leuke en fijne toevoeging worden, maar dat kan alleen als jij jezelf leuk genoeg vindt om van te houden ;)
Probeer dus eerst je leven leuk te maken alleen, ga van jezelf houden en geloof dat je het waard bent. Want als je jezelf al niet leuk vindt, waarom zou een ander dat dan wel vinden? Als je gelooft in jezelf en jezelf de moeite waard vindt straal je dat uit en dan ben je superknap!

Ik vind trouwens wel dat je een mooi gezichtje hebt :j

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:06

Joh.. Ik was 22 toen ik mn eerste echte vriendje kreeg....

Dus rustig aan.. Doe leuke dingen.. En het komt echt wel..

Ik dacht ook nooit iemand te gaan vinden!

Kimmie25501

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 13:09

Superbedankt allemaal!
Het feit is juist dat ik tegen iedereen altijd heel zelfverzekerd Enzo doe, maar terwijl ik eigenlijk heel onzeker over mezelf doe. Maar ik heb het idee dat als ik grapjes over mezelf en mijn lijf maak dat ik dan mezelf minder onzeker voordoe, heel gek. Niemand (behalve jullie, maar jullie kennen me niet persoonlijk haha) weet dit verder over me, zelfs mijn ouders niet

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:10

Ach nee, het komt allemaal wel goed :(:)

Een relatie is hartstikke leuk en een hele mooie aanvulling op je leven maar het moet geen 'moeten', of een invulling zijn. Helaas kan je een relatie niet afdwingen hoe erg je er ook aan toe bent, en dat is ook helemaal niet erg, want dan zou je toch alleen maar zo snel mogelijk een relatie zoeken voor het naampje, zonder rustig aan te doen en iemand te vinden of tegen te komen die echt leuk is en bij je past.
Echt hoor, je kan beter alleen zijn dan een relatie hebben die gewoon niet goed zit.

Die jongens gaan vanzelf wel interesse krijgen, je zit nog net een beetje rond die leeftijd dat relaties voor de meeste jongens nog niet helemaal interessant zijn. De beste tip die ik je kan geven is: neem tijd voor jezelf, werk aan jezelf (als dat nodig is op bepaalde vlakken, bijvoorbeeld met zelfvertrouwen) en ga dingen doen voor jezelf! Dan ontwikkel je je tot een nog leuker en mooier mens, sta je op je best in het leven en ben je helemaal vanzelf ook het aantrekkelijkst voor het andere geslacht :D En uiterlijk is niet het enige wat er toe doet, en bovendien is wat qua uiterlijk aantrekkelijk is ook voor elk persoon verschillend. Op elk potje past een dekseltje.

Ik heb zo lang gedacht dat ik te lelijk en te dik was voor een vriend maar echt, wat voor negatiefs je ook over jezelf denkt of hoe erg je ook denkt 'misschien gaat niemand mij ooit mooi/leuk/interessant vinden' er is niks van waar :n Nu heb ik een hartstikke leuke vriend en al mijn onzekerheden op dat vlak zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Hoe ouder je wordt hoe makkelijk dat ook gaat hoor. Ik ben maar 5 jaar ouder dan jij maar dit is zo'n veranderlijke en verraderlijke levensfase, laat het negatieve gevoel je niet meeslepen :(:)

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:12

Ik leerde mijn eerste vriend kennen toen ik 19 was.
Je moet geen relatie willen om er maar een te hebben.
Al ken ik je gevoel maar al te goed. Ik dacht dat ik niet gemaakt was voor een relatie en een eenzaam kattenvrouwtje zou worden. (nouja hondenvrouwtje, ik hou niet van katten) , al was het dan wel zo als ik dacht dat een jongen mij leuk vond ik panikeerde en afknapte. :') tot ik mijn vriend tegen kwam alles voelde goed en ben heel blij dat ik heb gewacht tot ik me zo bij iemand voelde.

Geduld is een schone zaak.
(mss roze wolkerig maar ik geloof er wel in als iets zo moet zijn dan komt dat wel goed)

En luister vooral goed naar je gevoel want je moet echt niet willen dat een player je misbruikt omdat jij onzeker bent. :(:)

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 13:13

Daar heb je idd ook gelijk in. Bedankt!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:14

Ik zie een leuke meid,knap.Niks mis mee.En persoonlijk vind ik 17 nog jong voor sex.Geloof me je prins kom je vanzelf tegen.Ik was ook laat met mijn eerste vriend en we zijn nog steeds samen.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:15

Je moet jezelf echt niet belachelijk gaan maken om jezelf beter te voelen. Je moet echt juist trost zijn op wie je bent. En ik snap best dat het frustrerend is dat je vriendinnen enzo al seks hebben en jij niet, maar ik denk dat je daar juist trots op mag zijn. Ik was ook altijd heel trots op mijn maagdelijkheid (als dat niet te vreemd klinkt) en wonder boven wonder hadden heel veel vrienden van mij daar echt respect voor. Gewoon sterk in je schoenen staan en je daar allemaal niet te veel van aantrekken, je komt echt nog wel iemand tegen!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:16

No worries. Iedereen doet alles op zijn/haar eigen tempo :)
Laatst bijgewerkt door Selka op 29-06-18 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:20

Kimmie25501 schreef:
Superbedankt allemaal!
Het feit is juist dat ik tegen iedereen altijd heel zelfverzekerd Enzo doe, maar terwijl ik eigenlijk heel onzeker over mezelf doe. Maar ik heb het idee dat als ik grapjes over mezelf en mijn lijf maak dat ik dan mezelf minder onzeker voordoe, heel gek. Niemand (behalve jullie, maar jullie kennen me niet persoonlijk haha) weet dit verder over me, zelfs mijn ouders niet

Geheimpje: dat geldt voor je vriendinnen net zo goed. ;) Iedereen is (soms) onzeker over zichzelf, zeker als je 17 bent. De meiden en jongens om je heen ook, ook al lijkt dat misschien niet zo. Reken maar dat bijna iedereen die je kent ergens onzekerder over is dan jij denkt. :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:22

Die ene, speciale jongen die kom je vanzelf wel tegen. Jongens zijn rond die leeftijd nog nauwelijks volwassen, al die jeugdliefdes zijn echt overrated en de meeste houden niet lang stand. Als ik zie hoe vaak mensen om mee heen rond die leeftijd een ander hadden, ik zou het echt vreselijk vinden, al dat getut en geflirt :+
Die eerste zoen is véél leuker om te krijgen van iemand waar je echt gek op bent. En dat kan best even duren voordat je die tegen komt, maar het is het wachten wel waard vind ik.
Ik leerde mijn vriend pas op m’n 27e kennen, dus ik was écht laat, maar heb er totaal geen spijt van en ook zeker niet het gevoel dat ik iets heb gemist.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:23

Probeer je er niet te druk om te maken TS. Ik word volgende maand 18 en heb ook dit jaar pas voor het eerst gezoend, en dat is ook bij 1x gebleven. Meiden uit mijn klas zijn 3 jaar ouder en hebben nog nooit gezoend o.i.d. Niemand doet er gek over en niemand voelt zich er raar bij.
Het maakt echt allemaal niet uit hoe oud je bent als je iets voor het eerst doet. Het komt echt wel.

Wat annemiek net zegt; jongens van onze leeftijd zijn eingelijk nog een stel kleuters. Daar hoef ik eerlijk gezegd ook weinig mee te maken te hebben :=

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:24

Ach ik denk ook wel eens dat ik mislukt ben omdat ik op mijn 29ste nog steeds vrijgezel ben... je bent nog jong, jouw tijd komt echt nog wel geen zorgen :)

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:29

prugelpiet schreef:
Probeer je er niet te druk om te maken TS. Ik word volgende maand 18 en heb ook dit jaar pas voor het eerst gezoend, en dat is ook bij 1x gebleven. Meiden uit mijn klas zijn 3 jaar ouder en hebben nog nooit gezoend o.i.d. Niemand doet er gek over en niemand voelt zich er raar bij.
Het maakt echt allemaal niet uit hoe oud je bent als je iets voor het eerst doet. Het komt echt wel.

Wat annemiek net zegt; jongens van onze leeftijd zijn eingelijk nog een stel kleuters. Daar hoef ik eerlijk gezegd ook weinig mee te maken te hebben :=

Jongens blijven hun hele leven wat kinderlijker (zeker jongens onder elkaar := )
Ik werk tss ongeveer 1000 (operationele) mensen waarvan er nog geen 10 vrouw zijn en al die mannen zijn stuk voor stuk gewoon kleuters in een grote speeltuin.

Maar ts niet alle jongens zijn echt met een relatie bezig mss heeft jou prins nog geen behoefte aan een relatie, je weet het nooit.

Edit nog een mooie wijze blauwe tegel.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:32

Op je eigen tempo ga je de wereld in , de 1 sneller dan de ander . Ik ben 26 en op zoenen na niks gedaan met mannen , het komt zoals het komt en zit geen leeftijdsgrens op vban ja maar als je zo en zo oud bent dan moet je het gedaan hebben . Nee hoor lekker doen wat jij wil en wat jij vind dat goed voelt :)

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:33

Wat hierboven ook al wordt gezegd, maak je niet druk! Het komt echt wel :) Ik dacht het ook altijd hoor, en stiekem soms nog steeds want ik ben bijna 24 en heb het tot nu toe 2 keer 1,5e maand uitgehouden met iemand... Maar ik maak me er niet meer druk om, ik heb mezelf geaccepteerd zoals ik ben en ik heb het ook prima in mijn eentje. Er komt echt vanzelf wel iemand langs!
En vaak juist als je er niet meer naar op zoek bent en lekker je leven gaat leven komt het ineens uit een onverwachtse hoek!
Je bent een leuke meid om te zien dus maak je echt geen zorgen :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:37

Maak je niet druk meid, komt allemaal vanzelf wel. Echt waar!

En zet die gedachte van "ik heb klaar om te zoenen en seks te hebben uit je hoofd. Jij maakt je zelf er alleen maar gek mee.
En als je echt iemand tegenkomt dat groeit dat echte gevoel dat je er klaar voor bent vanzelf.

En je bent een leuke meid dus echt, dat komt allemaal wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:40

Natuurlijk ben jij niet mislukt! Ik heb op mijn 14e voor het eerst gezoend, toen mijn klasgenootjes (zat in een klas met 4 meiden incl mezelf dus :+ ) allemaal al seksueel actief waren, sterker nog die meiden waren allemaal al bezig met serieuze relaties op die leeftijd terwijl ik bij wijze van spreken nog liever op zolder met poppen en speelgoed paarden zat te spelen :P .
Ik heb gewacht tot ik de juiste persoon gevonden had om seks te hebben, wat de eerste jaren voor mij ook niks aan was dus ik denk dat je gerust kan zeggen dat ik pas vanaf mijn 20e echt seksueel actief ben geworden.
Wacht liever tot je 25 bent dan dat je met de eerste de beste gaat zoenen of naar bed gaat!
Ik heb het idee dat ontmaagden tegenwoordig niet meer zoiets "speciaals" is als vroeger. Take your time. Je bent echt niet mislukt, het komt wanneer het komt!

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:49

Lol zo niet druk om maken :')
'Later als je groot bent' kijk je terug en dan zie ik nu met mijn 31 (eerste echte vriendje ook pas op 21 of zo) de knappere, popu dames van toen. Allemaal huisje-tuintje-kinderen en max 10km van hun ouders. Eerlijk, 't is voor veel mensen mss de droom, maar voor mij allemaal te kneuterig.
Wat je van je leven maakt op persoonlijk/romantisch/financieel/avontuurlijk vlak, heb je lekker zelf in de hand en er is er maar eentje die het daar mee eens moet zijn.

Een aantal jaar geleden kreeg ik plots de revelatie dat ik niet meer thuis woonde bij mijn moeder en als ik zomer en winter graag in korte broek rond banjer, dat ik dat mag. Doe alleen nog maar een lange broek aan als werkuniform of om paard te rijden, ook in de Alpen in 30cm sneeuw }:0

Er is helemaal niets mis met wat 'laatbloeien', wat al een domme term an sich is. De term impliceert al dat je te laat bent, mogelijk moeten we eens te vroeg pieken introduceren 'vroegbloeien'.

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:51

Nee jij bent zeker niet mislukt, je bent een prachtige meid!

Ik heb voor het eerst gezoend toen ik 18,5 was (en dat was omdat ik voor het eerst dronken was, op examenreis :o ). Toen ik eenmaal had gezoend vond ik het ook eigenlijk nogal tegenvallen...

Maargoed, fast forward naar wat uitgaan en af en toe jongens zoenen (ik ben nogal kieskeurig totdat ik teveel drink, dan is iedereen leuk). Op mijn 23e kreeg ik voor het eerst een vriend (via tinder) en sinds ik hem heb blijkt dus dat jongens wel geinteresseerd in mij waren maar dit gewoon niet duidelijk aangaven. Ik ben helemáál niet van het oppikken van subtiele signalen dus heb 'gewoon' nooit doorgehad dat jongens mij evt aantrekkelijk vonden oid :')

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 14:08

Bedankt allemaal voor jullie verhalen! Nu voel ik me wel beter haha

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 14:15

Ik heb ook pas op mijn 17de voor het gezoend en seks een paar jaar later. Daarvoor had ik ook het idee dat jongens geen intresse hadden in mij. Maak je maar geen zorgen, komt vanzelf wel.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 14:16

Ik voel mij net zo als jou TS, het verschil is alleen dat ik 19 ben.

En zoals Dr andere al zeggen, het geeft niet. Echt niet. Alhoewel het lastig is om te accepteren (vind ik dan..)

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 14:18

Meid, al ben je 88 als je voor het eerst met iemand naar bed gaat.
Jouw lijf, jouw keuzes.
Lukken of mislukken heeft er niets mee te maken.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 14:23

Tinder installeren en gaan met die banaan! :-)