AbbyBlues schreef:karuna schreef:In welke regio woon je ergens?
Het momenteel niet zo zonnige zuiden![]()
Regio Roermond
heb je nog een hoekbank
en die leuke tuinset? s kom het graag ophalen! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
AbbyBlues schreef:karuna schreef:Wat je kan doen wat een andere bokker heeft gedaan. Advertentie op bokt markt zetten en paar dagen doen waarin mensen kunnen kijken en meenemen wat ze willen hebben.
Als je toevallig paar bistro stoeltjes hebt oid.![]()
Hahaha, nee die heb ik helaas niet. Wel een hele leuke grote tuinset!
Ik denk dat het zoiets wordt. Yardsale op Facebook en bokt markt plaatsen. Zaterdag en zondag tussen 12 en 4 open huis. En daarna container.
luuntje schreef:Staat er op Mp geen advertentie van gratis huisraad ophalen?
bigone schreef:Even zoeken op opkoper interieur op mp oid, vast wel eentje in de buurt. Toen het appartement van mijn moeder leeg moest en ik er alleen voor stond heb ik ook zo iemand laten komen. Kwam eerst kijken en hij wilde het wel.
Mri schreef:Hier was de kringloop ook aan de prijs, en ze wilde veel spul niet hebben.
Ken je niet iemand in de buurt/een organisatie in de buurt die spullen verzameld voor status houders?
Mijn oom had bij mij in de buurt zulke contacten en heeft alles meegenomen wat wij niet meer nodig hadden/konden gebruiken
)
en anders inderdaad een opkoper bellen, dat hebben vriednen van mij ook gedaan, enige nadeel is dat ze niet alles meenemen, maar je krijgt er wel voor betaald (niet veel, maar toch).