lidl webshop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-18 15:57

Tuinkussen boxen zijn sowieso een ramp. Wij hebben ook een goedkoper model op stal, maar staat wel binnen, want die is nooit waterdicht geweest. Mijn moeder heeft klein plaatsje en geen ruimte voor kussend op te bergen. Kussens waren na 1 bui nat en al aan het schimmelen, omdat ze er niet meteen achter is gekomen.
Vraag me altijd af of die dure wel waterdicht zijn.

Ik bedenk me net dat mn zoon wat spullen had besteld voor wintersport. Was er met 4 of 5 dagen en wat terug moest, kon zo weer terug.

Ik heb een keer onderbroekjes mee gepakt uit zo een bak, maar vond die niet fijn. Een eerdere keer had mn moeder zo een pakje mee gepakt en die waren wel redelijk. Maar dat zie je niet aan zo een pakje.

En ik bedenk me ook dat wij al 5jr geleden horramen uit zo een bak hebben meegenomen. Dus toch al best wat ervaring.

Keukenmachine heb ik vorig jaar naar gekeken voor mn moeder. Ik twijfelde en ze heeft nu een leuk gestylde van Russel Hobbs waar ze blij mee is. Niet een sterke machine, maar voor af en toe de gewone dingetjes prima.

De kleding een tijdje terug was helemaal een hype. Stonden mensen volop in te graaien...

Anoniet

Re: lidl webshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:07

Ze hebben jaren en jaren terug ook eens paardrijspullen gehad. Denk echt wel een jaar of 10-12, het filiaal in mijn stad zat er toen pas net. Nou joh, ze stonden een halfuur voor openingstijd voor de deur _O-
Daarna nooit meer gezien. Vind ik wel jammer, nu ik weer wil gaan rijden kan ik wel wat goedkope spullen gebruiken :P

Bedenk me nu trouwens dat wij een grasmaaier van Lidl hebben gehad ooit, die deed het prima, alleen maaide mijn moeder het snoer in tweeën. :+

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:15

Heb er een twee persoon matras van.
1e week dacht ik dat ik dood ging. Nieuwe matras en mijn oude lag ik al jaren op maar nu.. echt heerlijke matrassen

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:30

Hier hele goede ervaring met Lidl webshop. Vaak sportkleren hiervandaan, en bijv. racefietshelm. Goede kwaliteit meestal!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-18 17:14

Esaqar schreef:
Ik werk bij Lidl, maar bepaalde producten zijn altijd binnen no-time uitverkocht en worden nauwelijks retour gedaan. (Meestal alleen retour omdat een kozijn bijvoorbeeld niet past, of de klant twee kleuren mee had genomen, etc.)

Maar misschien komen mensen ook niet snel terug, omdat het goedkoop was? Of omdat ze ruilen in de winkel onhandig vinden?

Laatst was ik een keer met mn man in de winkel en lagen er keukenmessen. Op zich wil ik wel nieuwe keukenmessen, maar waren vieze kleuren, dus niet meegepakt. En slechte ervaring met goedkope waarvan handvat al snel losliet. Maar eigenlijk wel goed dat het zo positief is.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 18:15

superpony schreef:
Tuinkussen boxen zijn sowieso een ramp. Wij hebben ook een goedkoper model op stal, maar staat wel binnen, want die is nooit waterdicht geweest. Mijn moeder heeft klein plaatsje en geen ruimte voor kussend op te bergen. Kussens waren na 1 bui nat en al aan het schimmelen, omdat ze er niet meteen achter is gekomen.
Vraag me altijd af of die dure wel waterdicht zijn.

Oh, da's wel zonde zeg! -O- Wij hebben na het retouren het er niet meer op gewaagd om er een via de post te kopen (lag ook meer aan de DHL gok ik, wel vaker problemen met hen) dus zijn we precies zo'n zelfde hier in de buurt gaan halen, kostte 35€ en is een prima ding.
In elkaar zetten was even een dingetje, maar prima waterdicht, makkelijk te verplaatsen (handvaatjes) en de honden vinden het fantastisch om hem als bankje te gebruiken :+

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-18 18:52

Toch fijn dat de spullen zo goed zijn. Iemand ervaring met garantie kwesties? Wij hebben bijv 2x een Philips tv gehad en 2x daar problemen mee. Nu al jaren Samsung, nooit stuk geweest. Maar viel me van Philips zp tegen. Paar jaar terug, mn moeder ook veel problemen met ze en mn moeder moest Philips kiezen, omdat alleen die op computer van mn broer aangesloten kon worden. ( was gehandicapt )

Bedoeling is natuurlijk dat het lang mee gaat, maar zoals mijn moeder, die koopt tegenwoordig overal maar 5jr bij.

Ik laat straks mn man de accu boormachine zien en de bosmaaier. Even ook vergelijken qua vermogen en dergelijke.

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 19:22

watchthesky schreef:
Ze hebben jaren en jaren terug ook eens paardrijspullen gehad. Denk echt wel een jaar of 10-12, het filiaal in mijn stad zat er toen pas net. Nou joh, ze stonden een halfuur voor openingstijd voor de deur _O-
Daarna nooit meer gezien. Vind ik wel jammer, nu ik weer wil gaan rijden kan ik wel wat goedkope spullen gebruiken :P
:+

Een woord decathlon

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 19:38

Ik ben mijn huis aan het renoveren en ik heb gereedschap voornamelijk van Bosch en Parkside

Nou - Parkside doet echt niet onder voor Bosch hoor! Erg fijn gereedschap

Ook met andere spullen van Lidl goed ervaringen. En ook met garantie trouwens.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 14:44

Ik heb geen ervaring met apparatuur van de Lidl. Maar ik heb wel eetkamer stoelen, die bevallen prima. En regenpakken voor de kinderen, die zijn echt super.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 14:58

Ik heb een naaimachine er van, werkt prima :) Vriendlief heeft het elektronische keyboard gekregen en die is er ook heel blij mee!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 15:17

Hier zijn we best fan van de lidl-producten. Ik rijd paard in de hardloopshirts en -truien, fijn spul, ook na het wassen. Verder hier de keukenmachine, handmixer, waterkoker, hakmachientje en grill. Van de keukenmachine ging er iets stuk aan de blender, had het ding 3 keer gebruikt. Kreeg een nummer dat ik moest bellen, daar kreeg ik een antwoordnummer en de vraag de blender op te sturen (antwoordnummer, dus gratis). Vervolgens kreeg ik keurig een nieuwe blender thuisgestuurd. Dus ook met de garantie geen problemen gehad, maar ook nog niet veel stuk gehad dus.

manou_diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 15:27

Hier thuis hebben we afgelopen jaar een winter/ski-jas gekocht voor een week Zweden (wij gaan verder nooit op wintersport of dergelijke vakanties vandaar dat de goedkope oplossing zo handig leek).
Eenmaal aangekomen zat er een enorme snee in de jas alsof iemand het pakket met een mes opgesneden had inclusief de jas, zelf de doos open gescheurd dus was al voor hij aankwam bij ons.
Snel ergens anders een nieuwe jas gehaald en de oude vergeten.
Na 2 à 3 maanden kwam hij weer tevoorschijn, toch maar geretourneerd met uitleg en heel netjes ons geld ontvangen!
Jammer dat het niet gecontroleerd was in het magazijn maar de service was verder prima!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-18 16:42

Manou_diablo, dat is dikke pech. Niet netjes, maar kan me voorstellen dat zoiets overal kan gebeuren. Netjes opgelost, dat wel!

Ik twijfel nu tussen de bosmaaier op benzine of die met accu?? Iemand een idee of apart topic openen? Gaat om onkruid onder draad verwijderen, vooral brandnetel.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 16:50

Ligt er aan hoeveel meter je moet doen en hoe hoog het onkruid staat. Met een accu kun je misschien niet alles in 1x doen, dan zijn 2 accu's wel handig. Een benzinemoter heeft weer meer onderhoud nodig, maar is waarschijnlijk krachtiger.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-18 17:16

Ik keek nu naar die van de Lidl. Zal zo kijken of daar een reserve accu voor te koop is en de snellader hierop toe te passen is. Mooiste is dat de accu met schroefboor machine bijv uitwisselbaar is ook hiermee.

Het is niet heel veel, heb het steeds met de hand gedaan. Maar met zo een apparaat, kan het iets grondiger, dus rondom paar honderd meter??Dan reken ik mee dat het op sommige plekken breder is en op andere plekken weinig staat. Ik heb ook geen idee van benzine verbruik bij zo een ding. Mn yerrycan is 10 liter denk ik.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 18:39

Met 10 ltr doe je aardig lang, want ze hebben maar een klein tankje.
Kijk ook naar het gewicht onderling, want je loopt er toch de hele tijd mee te zeulen.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 23:27

Mijn stihl bosmaaier loopt op aspen mengsmering dus ik zou wel even goed kijken of de bosmaaier op benzine of mengsmering loopt. Zit nogal een prijsverschilletje in.