Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Esaqar schreef:Ik werk bij Lidl, maar bepaalde producten zijn altijd binnen no-time uitverkocht en worden nauwelijks retour gedaan. (Meestal alleen retour omdat een kozijn bijvoorbeeld niet past, of de klant twee kleuren mee had genomen, etc.)
superpony schreef:Tuinkussen boxen zijn sowieso een ramp. Wij hebben ook een goedkoper model op stal, maar staat wel binnen, want die is nooit waterdicht geweest. Mijn moeder heeft klein plaatsje en geen ruimte voor kussend op te bergen. Kussens waren na 1 bui nat en al aan het schimmelen, omdat ze er niet meteen achter is gekomen.
Vraag me altijd af of die dure wel waterdicht zijn.
Wij hebben na het retouren het er niet meer op gewaagd om er een via de post te kopen (lag ook meer aan de DHL gok ik, wel vaker problemen met hen) dus zijn we precies zo'n zelfde hier in de buurt gaan halen, kostte 35€ en is een prima ding.
watchthesky schreef:Ze hebben jaren en jaren terug ook eens paardrijspullen gehad. Denk echt wel een jaar of 10-12, het filiaal in mijn stad zat er toen pas net. Nou joh, ze stonden een halfuur voor openingstijd voor de deur
Daarna nooit meer gezien. Vind ik wel jammer, nu ik weer wil gaan rijden kan ik wel wat goedkope spullen gebruiken
Vriendlief heeft het elektronische keyboard gekregen en die is er ook heel blij mee!