Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dan is een geïntegreerd lampje waarschijnlijk wel fijn.
Dat is inderdaad erg handig.
)
Djilna schreef:Die automatische synchronisatie heb je met Kindle en Amazon ookDat is inderdaad erg handig.

dan zou ik e-book en luisterboek ineen hebben, wat ik erg fijn zou vinden. Nu wil ik ook een e-reader 
Niet dat ze plots alle boeken thuis zou laten, maar de helft zou al fijn zijn
Dus het zal wel goed gaan tegenwoordig

hier nog zo’n lui type. TS ik zou niet bij bol kopen omdat bol de ereader voorbewerkt op het kopen van boeken via bol. Niet handig! Aria_zz schreef:Dan zal het inderdaad iets richting Kobo worden, want bol.com kent mijn moeder en boeken zijn toch voornamelijk nederlands.
Ik heb dan weer een Audible abbo bij Amazon, dus dat is wel balen![]()
Waterdichtheid is een goeie vraag... Denk niet dat het meteen nodig is, maar slecht zou het ook niet zijn.
Goof, heb je absoluut gelijk in hoormaar heb er vorig jaar met mijn moeder al eens over gesproken en ze was wel geïnteresseerd. Daarnaast, we weten het pas als ze het probeert, en anders neem ik hem wel
![]()
Wat vinden jullie qua grootte fijn om te lezen? Die hele kleintjes (palmheld) sowieso niet, maar je hebt klein, middel en groot. Die kleintjes zijn A5 formaat denk ik dan? Omdat mijn moeder haar ogen niet fantastisch zijn denk ik eerder aan een middel grootte, of is een kleine meer dan goed?
Nayan, ik ga even kijken naar die h2o![]()
Nu heeft ze al een smartphone, dus touch screen zal wel oke zijn, knoppen ook denk ik.