Bon_ita schreef:Vraagje aan jullie. Zijn jullie gaan wonen in de stad waar je bent opgegroeid? En waar je familie en vrienden wonen?
Het lukt mij dus echt niet om iets in mijn eigen stad te vinden dus ik ben eens een stad hiernaast gaan speuren. Er staat daar echt een te leuk huis te koop welke ik eigenlijk ook niet uit mijn hoofd krijg. Maar verhuizen naar een plek waar ik helemaal niemand ken lijkt mij zo raar..
Ik ben in dezelfde plaats gebleven een woonwijk verder, heb wel ook even getwijfeld maar in alle toonaarden was dit voor mij beter.
Heb ook veel huisdieren en in de maanden dat ik nu in mijn huis zit heeft mijn moeder al veel onverwachtse dingen op kunnen vangen en mijn schoonzus ook. Als ik 15 km verder bij mijn werk in de buurt was gaan wonen was dat allemaal minder praktisch geweest en niet zo goed gegaan.
Mijn vrienden wonen overal verspreid, van in de buurt tot anderhalf uur rijden dus dat was niet perse een reden.
Zelf ben ik lang niet altijd stabiel en kan ik daardoor beter in een stabiele omgeving blijven. Moet wel zeggen dat ik me niet helemaal thuis voel in dit huis maar dat komt nog wel 
Als jij je droomhuis ziet zou ik het zeker niet laten hoor. Een stad ernaast kan nooit ver zijn toch 
Zou gewoon eens gaan kijken en vragen stellen en wellicht de omgeving bekijken. Misschien overtuigd dat wat meer.
In deze straat kende ik ondanks de woonplaats ook geen mensen behalve nu mijn beide naaste, vervelende buren.
Voor de rest heb ik graag mijn rust en ben ik vaak lekker alleen dus om onbekende mensen zou ik het ook al niet laten. Ik leg in principe ook vrij makkelijk contact, alleen geen behoefte aan.
Je ziet vanzelf aan mensen of zij dat ook wel of niet leuk vinden