"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:59

Warboel heel veel sterkte!

8nnemiek ik zou een klacht indienen.
Het lijkt er niet eens op.

8nnemiek schreef:
Mijn haar laten knippen door een onbekende kapper -O-
Ik wilde graag doneren voor stichting haarwensen, dus een flink stuk eraf.. Ik had een foto mee hoe ik het graag wilde, niet té kort..
Nou, toen ik mijn bril weer op zette in de kapsalon zag ik dat ze mijn hele nek had opgeknipt :oo
Ik durfde het niet nog eens bij een tweede kapper te laten knippen, dus de komende twee maanden loop ik voor joker met een bloempottenkapsel :=
[ [url=m/NHHlur.jpg]Afbeelding[/url] ]

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:06

Zonder cap op een paard stappen doe ik nooit meer. Gevolg was met de ambu naar het ziekenhuis (misschien ook wel als ik een cap op gehad hoor). Jaren lang nog last gehad van mijn schouder en nek door een gedraaide rib. Sindsdien is mijn liefde voor paarden bekoeld, ik heb mijn pony weg gedaan en daarna nog een enkele keer paard gereden maar nu ook helemaal niet meer.
Wat ik ook nooit meer doe is een auto kopen bij een louche garage, grapje heeft me ruim €2000 gekost + heel wat kopzorgen.
Verder kan ik me zo even niks bedenken, ik ben vaak wel eerst van het nadenken en dan pas doen :D

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:13

Met een paraplu op fietsen... Ik zag er gelukkig niet zo uit als Warboel, maar dat er een auto geparkeerd stond had ik wel gemist :+ . Gelukkig geen ernstige dingen, alles tijdelijk. Wel een (voor mij) bijna maandloon aan schade :o .

Verder heb ik zo'n paard dat bijna nooit schrikt, waardoor je soms even wat te makkelijk wilt zijn :+
Heeft me ook wel wat blauwe plekken opgeleverd.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:15

Peelie schreef:
Mijn wedstrijdjasje aantrekken op mijn paard, hij gaat er vandoor omdat hij zich rot schrikt.

Ik lag er vanaf, met mijn rug over het dressuurhekje heen. Interne bloeding en 2 dagen ziekenhuis later.

Dat doe ik dus NOOIT MEER!

Ik andersom! Jas uittrekken! Nog voor ik het wedstrijdjasje aan kon doen zeg maar _O-
Ik kwam er gelukkig wel met minder kleerscheuren vanaf :j
Laatst bijgewerkt door daantjuhhh op 14-06-18 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:16

Thanks linnie050! Het is inmiddels bijna een jaar geleden (juli 2017) en ik heb echt nog regelmatig last van m'n hoofd! Helaas ook moeten stoppen even tijdelijk met school, ik studeer aan de kunstacademie maar ik had gewoon geen creativiteit meer :n Superjammer, vooral ook omdat het m'n laatste jaar is :+ Dus uitstel van afstuderen. Ben sneller duizelig, snel hoofdpijn, heel snel moe, slechte concentratie, vergeetachtig, hussel vanalles door elkaar... Het is al wel veel verbeterd, ik hoop echt dat het nog meer verbeterd maar heb er een hard hoofd ( :+ ) in.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:17

Naast een collega gaan wonen :')
Ze was heel vaak langdurig ziek en ik kwam er zo achter dat ze al jaren echt niet zo ziek was als dat ze zei. Liep de boel behoorlijk te bedonderen.
Heeft me behoorlijk wat stress en frustratie gekost. Gelukkig is ze inmiddels verhuisd en werkt ze er ook niet meer :=

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:19

Een lening afsluiten. Dat doe ik echt NOOOOOOOOOOIT meer.

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:27

Nepbloed opdoen... ik had tijdens een Halloween feest strepen met nepbloed van onder naar boven op mijn gezicht gemaakt.
Helaas kreeg ik hier een reactie op en liep ik met dikke rode opgezette strepen in mijn gezicht rond.. het was net alsof ik zwaar mishandeld was en de zweepslagen in mijn gezicht stonden. := Het heeft 2 weken geduurd voordat het weg getrokken was. :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:35

Haha ik heb ook een min of meer permanent geklutste knie doordat ik een tas aan mijn stuur anders wilde hangen _O-
Ik fiets alleen wel nog met tassen aan m'n stuur... :o

Wat ik nooit meer doe is een verzorgpaard nemen. Zoveel mensen die denken dat je wel even een makkelijk hulpje bent, die ook nog financieel mag bijdragen maar verder alleen mag poetsen en wandelen over het terrein :+

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:38

Met de fiets een heuvel afsjeesen richting een meertje.. vloog dus over de kop stuur in mijn maag in het water. Verder geen ambulance bij zo als de andere verhalen hier water land wat zachter. Ik was twaalf ofzo denk ik.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:45

Super leuk topic!!! :))

Ik wrijf nooit meer in mijn ogen nadat ik pepers gesneden heb. :')

Anoniem

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:52

Strak budgetteren en denken dat ik dan wel uit kom. Heb mezelf daardoor zo vaak in de nesten gewerkt en ben er zo onwijs klaar mee. Alleen dingen kopen als ik zeker weet dat ik het kan betalen en als ik ergens voor moet budgetteren of snoepen (dan doe ik dit wel niet deze maand, dan tank ik wel een keer minder etc) doe ik het niet.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:58

Shenavallie schreef:
Een lening afsluiten. Dat doe ik echt NOOOOOOOOOOIT meer.

Ik ben heel benieuwd naar je verhaal!

Nepbloed is idd ook een leermomentje voor mij geweest trouwens. 3 weken lang met een rode druiper aan mijn lip rond gelopen :')

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:59

Bevallen. Ik weet nog dat ik dacht 'dit nooit meer'. Zowel bij de eerste als bij de tweede. :+

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:01

Met een budget busreis naar London (of waar dan ook gaan). Moest naar school naar London en mijn vrienden en ik wilden zo goedkoop mogelijk reizen, zodat we wat meer budget voor de accomodatie over hadden. Na wat zoeken hadden we een busretour gevonden voor 23 euro per persoon. Helemaal blij want nu konden we een airbnb nemen ipv een hostel.

De heenreis was nog enigszins te doen, duurde 8 uur. Alleen was het naar dat toen de bus op de trein door de tunnel ging de motor uit moest waardoor er dus geen ventilatie ofzo meer was en natuurlijk mochten we er niet uit. Hier werd ik nogal paniekerig van (claustrofobisch). De terugreis was echter echt dra-ma-tisch. Zeker twee uur op de bus moeten wachten, de bus stampvol, ipv door de tunnel staken we op een boot over. Daarnaast was het ook nog een overnachtse reis. Door de combinatie van dit alles en de vermoeidheid van de hele onderneming van de trip, ben ik echt kots en kots misselijk geweest heel de reis, terwijl ik nooit eerder last had van wagenziekte. Sindsdien heb ik wel last van wagenziekte. Leuk hoor zo'n goedkope reis, maar dit doe ik echt nooit van mijn leven meer. Dit jaar ga ik weer met twee vrienden naar London, maar wel met de trein :')

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:03

Fietsen is levensgevaarlijk zie ik, ga ik uit voorzorg ook maar niet meer doen :P
En het jasje aan/uit doen, dat ga ik meenemen in mijn oefeningen thuis!

MDWStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:11

Rodelen, sleeen met dingen die daar niet voor gemaakt zijn :+ Paarden zadelmak maken.... Na mijn verbrijzelde schouder en het moederschap hoeft het risico van mij niet meer.
Met redelijk drank op fietsen is ook beter gewoon niet voor mij :')

Sterrendief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:14

jeannaa schreef:
Rodelen, sleeen met dingen die daar niet voor gemaakt zijn :+ Paarden zadelmak maken.... Na mijn verbrijzelde schouder en het moederschap hoeft het risico van mij niet meer.
Met redelijk drank op fietsen is ook beter gewoon niet voor mij :')

Ja dit dus :') :') :') :+

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:16

Bungeejumpen van de hoogste brug ter wereld in Zuid-Afrika. Ik zou alleen gaan kijken naar iemand met wie ik mee was en koffie drinken.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:19

Magrathea schreef:
Wat ik nooit meer doe is een verzorgpaard nemen. Zoveel mensen die denken dat je wel even een makkelijk hulpje bent, die ook nog financieel mag bijdragen maar verder alleen mag poetsen en wandelen over het terrein :+

Helemaa mee eens. Je hecht je aan zo’n beest, betaalt vaak best wel wat mee maar voor wat? Om afgebeld te worden als mevrouw haar nichtje komt om te rijden/het mooi weer is dus ze zelf op buitenrit wil/andere flutreden...

Oh, zo’n busreis ja! Ook echt afschuwelijk!
Nadat we tijdens een reisje van 3 dagen 5 keer een uur op dezelfde aso die het tijdsschema niet kon respecteren moesten wachten heb ik me ook voorgenomen dat nooit meer te doen, inderdaad :roll:

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:23

Mijn wenkbrauwen verven!!
Afbeelding

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:24

Heel hard 'YOLO' roepen als je off piste (met begeleiding) als eerste met je snowboard de helling af gaat. Ruggenwervel gebroken en heb er vijf jaar later nog last van.

Nooit weer :7

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:25

Hahahahaha xSiep _O-
Ik vind het heel rot voor je, maar echt, hilarisch _O-

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:28

Ik neem nooit meer heel kort haar. :') Ben destijds verschillende keren voor jongen aangezien, en dat gaat mij toch wat te ver.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:29

xSiep schreef:
Mijn wenkbrauwen verven!!
[ [url=m/tCadVI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mygod sorry maar ik ga stuk van het lachen :')

Wat ik nooit meer ga doen?
Zo'n vrije val in een pretpark, wat een hell.