Vorige auto (fiat punto uit 98 geloof ik) was mijn 1e auto. Ik noemde hem altijd brummel, inclusief een grasmatje met beestjes op de hoedenplank en een naambordje met brummel
Meneer had veel kunststof onderdelen aan de binnenkant en aan de buitenkant, die heb ik allemaal helblauw geschilderd
Nooit grote problemen gehad tot ik 1000 in een apk moest stoppen.Ik heb nog overwogen om hem te laten repareren. Tijdens het kijken voor andere auto's, is op de terugweg de motor opgeblazen (auto viel uit en er kwam rook onder de motorkap vandaan), heb huilend de anwb gebeld dat mijn auto dood was
. Ding heeft mij nooit in de steek laten, genoeg dingen meegemaakt en altijd veilig thuisgekomen. Heb nu Brummel de 2e (een punto uit 2004, Brum voor intimi). Ook nu moet ik langzaamaan op zoek naar een ander en dat is toch best lastig
Brum heeft mij ook nooit in de steek gelaten, maar is het afgelopen jaar 2 keer aangereden. 1e keer alleen wat cosmetische schade (ik stond in een parkeervak en een ander rijdt zo mijn vak in
) en de 2e keer is meneer gesandwiched. Hij rijdt nog wel maar voorbumper zit vast met tiewraps en er zal vast onzichtbare schade zijn. Eind oktober moet hij voor de apk, maar ik houd mijn hart vast

).

Ik snap het nooit van mezelf want ik ben redelijk nuchter.
ik vrees het moment dat de kosten niet meer opwegen..maar voorlopig genieten we nog samen.
dan zijn eind van de week beide gebakjes toch echt weg. Maf nieuwe bus staat op parkeerplaats. Woensdag opgehaald en niet meer in gekeken. Moet vanbinnen schoon gemaakt. Moet er eea aan doen maar voelt zo als niet van mij
. Iedereen oh wat een mooie bus. En waar gaat mijn hart sneller van slaan van mijn gele roestbak. Zucht