Inujojo schreef:De Friheten is in principe gewoon een bank met een chaise longue als je hem met de standaard 3 kussens neemt (wij hebben hem staan met 5 kussens, waardoor hij wel op een hoekbank lijkt). Wij hebben 'm als bank en logeerbed aangezien wij geen ruimte hebben in ons huis voor een vast logeerbed.
Het is een vrij kleine bank, minder diep en minder lang dan veel banken. Zitgedeelte is 82cm en hij is volgens mij 2.20 lang, uit m'n hoofd. Maten moet je terug kunnen vinden op de Ikea website in ieder geval. Hij zal in ieder geval niet meer ruimte innemen als de Hemnes op het moment dat die uitgevouwen is.
Hij past prima in onze kleine woonkamer van 3 bij 4 en met een matrastopper erop slaapt ie prima. Het enige nadeel van de Friheten is wel dat de stof vrij snel pilt, dus zo'n anti-stof bobbel mesje is wel handig
.
Die ervaring hebben wij dan weer echt niet gelukkig! Maar misschien afhankelijk van de stof. Die roze van ons word volgens mij ook niet meer bij ikea verkocht.
wij hebben er overigens ook een topper op. Deze kan opgevouwen in dat opbergdeel.
. Hij zal in ieder geval niet meer ruimte innemen als de Hemnes op het moment dat die uitgevouwen is.
.
). Wat dat betreft is dit topic ook wel heel nuttig voor alle volwassenen/studenten die een bedbank zoeken! Ik heb morgen waarschijnlijk tijd om te gaan kijken en lekker te gaan testen. Ik zal alle suggesties uit het topic ook allemaal even bekijken/testen.

. (Ik ben overigens niet heel zwaar of groot, dus daar lag het niet aan).