Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ricie schreef:ScarOfWars schreef:Wij hadden altijd een postbezorger, waar we (volgens mij zowat iedereen in het dorp) zo goed mee konden, dat als we er niet waren, dat ie gerust achterom het plein op mocht lopen en het pakketje onder de carport te zetten als we er niet waren.
En mijn moeder wilde hem nog uitnodigen om een keer op de koffie te kopen. Het was zo'n leuke bezorger, iedereen wist zijn naam ook.
Maar toen moest ie weg.. en het hele dorp was het er niet mee eens dus werd er een petitie opgesteld.. helaas heeft dat niks geholpen.
Is dat toen zelfs in het nieuws geweest? Ergens staat mij zo een verhaal wel bij namelijk....
Froukje schreef:Dan heeft PostNL meer van dat soort acties gehad, stom

Altijd ook hetzelfde nummer trouwens.
Geloof dat hij het wel grappig vond.
Wat een verhalen...
als hij ons ziet lopen brengt hij het pakje direct naar ons met de vraag of we het zo willen hebben of dat hij het even naar de zaak moet brengen. Erg fijn als je net vanuit je werk naar huis gaat! En altijd erg grappig voor omstanders zo midden in het dorp
. 

Snap het wel, wie koopt er nu structureel (ogenschijnlijk) een enorm pak kartonsnippers. De vorige bezorger hielp me altijd om het pak naar de garage te dragen, dat doet deze niet helaas.
Heb naar mijn pakket gekeken of ik ergens wat kon vinden maar gelukkig niet. Snap dat je misschien wat pakketjes moet verzetten maar doe dit dan voorzichtig. Zijn niet jouw spullen...
Calixae schreef:Een keer gezien hoe de bezorger met andere pakketjes, en waarschijnlijk dus ook de mijne, om ging. Stond voor het raam te kijken omdat ik de bus zag staan maar niemand naar buiten kwam. Dacht misschien moet hij ook bij de buren zijn dus stond nog niet bij de deur. Toen zag ik heel leuk dat er met een paar pakketjes gegooid werd zodat hij, denk ik, mijn pakketje kon pakken.Heb naar mijn pakket gekeken of ik ergens wat kon vinden maar gelukkig niet. Snap dat je misschien wat pakketjes moet verzetten maar doe dit dan voorzichtig. Zijn niet jouw spullen...

Ricie schreef:Calixae schreef:Een keer gezien hoe de bezorger met andere pakketjes, en waarschijnlijk dus ook de mijne, om ging. Stond voor het raam te kijken omdat ik de bus zag staan maar niemand naar buiten kwam. Dacht misschien moet hij ook bij de buren zijn dus stond nog niet bij de deur. Toen zag ik heel leuk dat er met een paar pakketjes gegooid werd zodat hij, denk ik, mijn pakketje kon pakken.Heb naar mijn pakket gekeken of ik ergens wat kon vinden maar gelukkig niet. Snap dat je misschien wat pakketjes moet verzetten maar doe dit dan voorzichtig. Zijn niet jouw spullen...
Ik kan uit ervaring vertellen dat dat echt overal gebeurd. Heb het zelf ook meegemaakt er word echt gegooid en gesmeten met pakketjes waar je u tegen zegt. Ik snap heel goed hoe pakketjes (kunnen) breken. Heb zelfs gezien hoe er met splinternieuwe playstations enzo gegooid werd. Ik heb me echt verbaasd.....

.