. Heb m toch echt weggestuurd met de mededeling dat dat toch niet de bedoeling is.... en meteen de voordeur maar dicht gedaan. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Heb m toch echt weggestuurd met de mededeling dat dat toch niet de bedoeling is.... en meteen de voordeur maar dicht gedaan. iirrssjjee schreef:Gister was de avond4daagse door onze straat maar hadden we niet helemaal door. Maar wij hebben vaak voor en achterseur open zodat het lekker door kan tochten. Staat er ineens iemand binnen omdat ie moest plassen. Heb m toch echt weggestuurd met de mededeling dat dat toch niet de bedoeling is.... en meteen de voordeur maar dicht gedaan.
speedfiets_2 schreef:Gisteravond tijdens het zwemmen met pony. Pony bleef maar naar de bosjes blazen. Komt er ineens een topless mevrouw de bosjes uit om te checken wie daar haar eventueel komt beglurenWas op een openbaar terrein
Cayenne schreef:iirrssjjee schreef:Gister was de avond4daagse door onze straat maar hadden we niet helemaal door. Maar wij hebben vaak voor en achterseur open zodat het lekker door kan tochten. Staat er ineens iemand binnen omdat ie moest plassen. Heb m toch echt weggestuurd met de mededeling dat dat toch niet de bedoeling is.... en meteen de voordeur maar dicht gedaan.
Jeetje, dat vind ik best brutaal (en ook wel een beetje eng). Voor hetzelfde geld had hij andere bedoelingen.
. Na een tijd komt inderdaad die jonge knul jaartje of 25 naar mij toe, hij ging mij lossen.
Voor ik het briefje open heb was die al weg.

. Klein rotvisje van hooguit 3cm is uit het aquarium gesprongen, heeft ruim een halve meter overbrugt en is op de trap geland. Ding snel gepakt en terug in het aquarium gezet. Leek er even op dat hij het niet zou redden, kon zichzelf niet rechten, maar na een nachtje heel sneu te zijn geweest lijkt hij er nu weer bovenop, godzijdank
.
Inujojo schreef:Ik zou gisteren m'n vriend ophalen, zou de trap af en zie op de trap wat bewegen. Sta even heel raar te kijken naar wat dat nou voor een raar insect is tot het stopt bewegen en ik me er toch maar aan waag te gaan kijken. Blijkt het een van de vissen uit het aquarium te zijn. Klein rotvisje van hooguit 3cm is uit het aquarium gesprongen, heeft ruim een halve meter overbrugt en is op de trap geland. Ding snel gepakt en terug in het aquarium gezet. Leek er even op dat hij het niet zou redden, kon zichzelf niet rechten, maar na een nachtje heel sneu te zijn geweest lijkt hij er nu weer bovenop, godzijdank
.
Suicidale vis, wie verzint zoiets?
iirrssjjee schreef:Tsja ik ga er vanuit dat je niet zomaar binnen stapt in iemands huis. Zeler niet als je n wandeling van 5km maakt, daar doe je een uurtje over. Is het de 4daagse waarbij je 40km pd loopt zou ik het snappen ja.
dus zo gek is het niet, die persoon wist natuurlijk niet dat je het niet met die reden gedaan had. En er zijn situaties dat je echt heel nodig moet opeens Caira schreef:iirrssjjee schreef:Tsja ik ga er vanuit dat je niet zomaar binnen stapt in iemands huis. Zeler niet als je n wandeling van 5km maakt, daar doe je een uurtje over. Is het de 4daagse waarbij je 40km pd loopt zou ik het snappen ja.
Deuren open = mogelijkheid tot plassendus zo gek is het niet, die persoon wist natuurlijk niet dat je het niet met die reden gedaan had. En er zijn situaties dat je echt heel nodig moet opeens
Inujojo schreef:Ik zou gisteren m'n vriend ophalen, zou de trap af en zie op de trap wat bewegen. Sta even heel raar te kijken naar wat dat nou voor een raar insect is tot het stopt bewegen en ik me er toch maar aan waag te gaan kijken. Blijkt het een van de vissen uit het aquarium te zijn. Klein rotvisje van hooguit 3cm is uit het aquarium gesprongen, heeft ruim een halve meter overbrugt en is op de trap geland. Ding snel gepakt en terug in het aquarium gezet. Leek er even op dat hij het niet zou redden, kon zichzelf niet rechten, maar na een nachtje heel sneu te zijn geweest lijkt hij er nu weer bovenop, godzijdank
.
Suicidale vis, wie verzint zoiets?
kind staat inmiddels ook bekend hier in de buurt. Heb haar daarna ook een keer aan m'n kassa gehad in de winkel met schepsnoep. Moest €2.36 oid betalen voor dat snoep, vroeg ze doodleuk "Ik heb maar 2 euro bij, kan je die 36 cent niet laten vallen?" ehh, nou nee
billionache schreef:Onlangs met mijn moeder in de tuin staan werken. Wij hebben vooraan in de tuin allerlei kruiden en plantjes staan, zo ook bessen. Kwam er een meisje van een jaar of 11:
Meisje: "wat zijn dat?" *wijzend naar plantje*
Ik: "dat zijn bessen"
Meisje: "kan je die opeten?"
Ik: "Ja"
Meisje: "Mag ik er een paar?"
Ik: "Dat gaat nu niet, want ze moeten eerst gewassen worden voor je ze kan opeten"
Meisje: "Ja ga ze dan wassen voor mij?!"
Was echt flabbergasted hoe onbeleefd je kon zijnkind staat inmiddels ook bekend hier in de buurt. Heb haar daarna ook een keer aan m'n kassa gehad in de winkel met schepsnoep. Moest €2.36 oid betalen voor dat snoep, vroeg ze doodleuk "Ik heb maar 2 euro bij, kan je die 36 cent niet laten vallen?" ehh, nou nee