Wat ons vandaag toch is overkomen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 10:07

Gister was de avond4daagse door onze straat maar hadden we niet helemaal door. Maar wij hebben vaak voor en achterseur open zodat het lekker door kan tochten. Staat er ineens iemand binnen omdat ie moest plassen :+. Heb m toch echt weggestuurd met de mededeling dat dat toch niet de bedoeling is.... en meteen de voordeur maar dicht gedaan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 10:15

iirrssjjee schreef:
Gister was de avond4daagse door onze straat maar hadden we niet helemaal door. Maar wij hebben vaak voor en achterseur open zodat het lekker door kan tochten. Staat er ineens iemand binnen omdat ie moest plassen :+. Heb m toch echt weggestuurd met de mededeling dat dat toch niet de bedoeling is.... en meteen de voordeur maar dicht gedaan.

Jeetje, dat vind ik best brutaal (en ook wel een beetje eng). Voor hetzelfde geld had hij andere bedoelingen.
Of was het een bekende?

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 10:16

speedfiets_2 schreef:
Gisteravond tijdens het zwemmen met pony. Pony bleef maar naar de bosjes blazen. Komt er ineens een topless mevrouw de bosjes uit om te checken wie daar haar eventueel komt begluren :+ Was op een openbaar terrein

Oh ja, zo heb ik er ook een. Wij wonen langs een kanaal, keuken heeft uitzicht, als je aan het aanrecht staat sta je met je gezicht naar het raam. Er varen bij ons wel bootjes voorbij, maar je mag niet ankeren.
Goed, zeilbootje heeft wel geankerd, nog niet zo'n punt.
Vervolgens sta je dus af te wassen, met uitzicht op het water en genoemde boot; stappen de (oudere) mensen op de boot het achterdek op, trekken alles uit en springen in het water.
Later op de dag zat mevrouw nog lekker topless aan dek. Ongemakkelijk...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 10:16

Cayenne schreef:
iirrssjjee schreef:

Jeetje, dat vind ik best brutaal (en ook wel een beetje eng). Voor hetzelfde geld had hij andere bedoelingen.

Jep. Gelukkig waren we samen thuis en kunnen we de voordeur altijd zien.. wonen op een dorp dus dan doe je het wat makkelijker

poes

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 10:18

Bij dat soort evenementen worden deuren juist daarvoor open gezet. Snap de verwarring wel!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-18 10:25

Ik snap het ook :)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 10:31

Tsja ik ga er vanuit dat je niet zomaar binnen stapt in iemands huis. Zeler niet als je n wandeling van 5km maakt, daar doe je een uurtje over. Is het de 4daagse waarbij je 40km pd loopt zou ik het snappen ja.

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 10:44

Soort van bizar voor mij..:

Ik ben vrachtwagen chauffeur en een aantal maanden geleden brak mijn klomp.. Ik was op een adres waar ik gewoon ander half uur aan het wachten was tot ik mocht lossen. Zat te geinen met een collega aan de telefoon: Nou ik hoop dat die jonge knul mij mag lossen want die oude chagerijnen hoef ik niet :o . Na een tijd komt inderdaad die jonge knul jaartje of 25 naar mij toe, hij ging mij lossen.

Beetje met hem staan babbelen (zoals ik wel vaker doe bij klanten) Koetjes en kalfjes of dat ik ook overnacht en waar ik dan woonde blabla. Toen ik leeg was reed ik terug naar de weegbrug, ik moest daar effe wachten en komt hij aangecrost met die heftruck. Ik doe mn raam open en hij geeft een briefje en zegt deze hoef je niet af te geven bij de weegbrug. Staat er op dat briefje zijn telefoon nummer :)) Voor ik het briefje open heb was die al weg. _O-
maar ik was echt stom verbaasd. Ik heb "gewoon" effe staan praten met die jongen. :')
En begrijp mij niet verkeerd ik heb een hele leuke vriend thuis zitten, dus ik heb er niks mee gedaan.

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 10:47

Ik zou gisteren m'n vriend ophalen, zou de trap af en zie op de trap wat bewegen. Sta even heel raar te kijken naar wat dat nou voor een raar insect is tot het stopt bewegen en ik me er toch maar aan waag te gaan kijken. Blijkt het een van de vissen uit het aquarium te zijn :+. Klein rotvisje van hooguit 3cm is uit het aquarium gesprongen, heeft ruim een halve meter overbrugt en is op de trap geland. Ding snel gepakt en terug in het aquarium gezet. Leek er even op dat hij het niet zou redden, kon zichzelf niet rechten, maar na een nachtje heel sneu te zijn geweest lijkt hij er nu weer bovenop, godzijdank :D.
Suicidale vis, wie verzint zoiets? :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:11

Inujojo schreef:
Ik zou gisteren m'n vriend ophalen, zou de trap af en zie op de trap wat bewegen. Sta even heel raar te kijken naar wat dat nou voor een raar insect is tot het stopt bewegen en ik me er toch maar aan waag te gaan kijken. Blijkt het een van de vissen uit het aquarium te zijn :+. Klein rotvisje van hooguit 3cm is uit het aquarium gesprongen, heeft ruim een halve meter overbrugt en is op de trap geland. Ding snel gepakt en terug in het aquarium gezet. Leek er even op dat hij het niet zou redden, kon zichzelf niet rechten, maar na een nachtje heel sneu te zijn geweest lijkt hij er nu weer bovenop, godzijdank :D.

Ook een keer meegemaakt. No way dat ik dat durf op te pakken. Ik ben lichtelijk panisch voor alles wat springt

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:21

In de dementerende ouderen zorg ; In de nacht dienst.
Mw, bijna 90, in bed geholpen voor de nacht ; Hé zuster, kom eens even naast me zitten, we zijn nu toch als vrouwen onder elkaar. Vertel nou eens ; Hoe doe jij dat nou , Sex..... Nee, niet zo flauw, daar kunnen we het toch wel even over hebben ?!

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:24

Samen met mijn paard gevallen. Paard struikelde en viel over mij heen. Bleef ook behoorlijk lang liggen. Stond gelukkig zonder verwondingen op toen ik aan de kant was. Zelf helaas wel flink gekreukeld ( sleutelbeen en ribben gebroken ) en geschrokken. Dikke pech...

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:24

Vanillia schreef:
Ik reed gisteren door Schijndel toen er naast een bushokje ineens een olifant langs de weg stond te grazen, moest echt even 2 keer kijken voordat ik mezelf ervan had overtuigd dat ik niet gek werd :=

Ik las het in een nieuwsbericht ja :')

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:27

Zelfde huis met dementerende ouderen; Mw zit onrustig in haar luie stoel.
Zullen we even naar de wc gaan ? Mw pakt mijn handen vast om op te staan, begint heel hard te knijpen met haar nagels in mijn handen en gilt ; "Jij trut, je doet me pijn"

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:28

_AAASCHAAA_ schreef:
Samen met mijn paard gevallen. Paard struikelde en viel over mij heen. Bleef ook behoorlijk lang liggen. Stond gelukkig zonder verwondingen op toen ik aan de kant was. Zelf helaas wel flink gekreukeld ( sleutelbeen en ribben gebroken ) en geschrokken. Dikke pech...

+1, sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:28

Ik slaap met warm weer altijd met mijn balkondeur open. Werd om 3 uur wakker van geritsel in mijn kast. Ik het licht aan doen, staat daar opeens een kat op m'n bureau die niet van mij is. :')

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:30

iirrssjjee schreef:
Tsja ik ga er vanuit dat je niet zomaar binnen stapt in iemands huis. Zeler niet als je n wandeling van 5km maakt, daar doe je een uurtje over. Is het de 4daagse waarbij je 40km pd loopt zou ik het snappen ja.

Deuren open = mogelijkheid tot plassen ;) dus zo gek is het niet, die persoon wist natuurlijk niet dat je het niet met die reden gedaan had. En er zijn situaties dat je echt heel nodig moet opeens

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:32

Een aantal jaren geleden bij de thuiszorg.Een nieuwe client,ze woonde tijdelijk bij haar dochter.Kom ik s'morgens zegt ze" ik wil nog even naar Piet in de kamer"ik dacht een hond/kat.Ik doe de deur open en kijk recht in de kist van een opgebaarde man.Sta toch raar te kijken om 8 uur s'morgens.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:36

Caira schreef:
iirrssjjee schreef:

Deuren open = mogelijkheid tot plassen ;) dus zo gek is het niet, die persoon wist natuurlijk niet dat je het niet met die reden gedaan had. En er zijn situaties dat je echt heel nodig moet opeens

Avond4daagse is voor kinderen toch?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 12:06

Ik zie wat in de vijver bewegen, weet dat ik kikkervisjes heb maar kijk nog eens goed zeker 9 iniminivisjes. Denk dat die dikke goudvis toch zwanger was. Heb ze maar wat platgedrukte voerkorreltjes gegeven

Dat terwijl ik niet beter wist dat vijver visvrij was nadat ik de grootste goudvis dood op het gras vond en bijna twee maanden geen vis meer zie. Een van de toen gekregen vissen was wel erg bol maar pas vanmorgen dacht ik was ze toch zwanger geweest en eieren gelegd?
Niet de fijnste timing alleen omdat ik de vijver moet aanpakken na problemen met mijn vijverpomp

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 12:12

Inujojo schreef:

Dit ja! Toen ik vroeger nog vissen had, werd ik ineens midden in de nacht wakker omdat ik 'flop flop flop hoorde. Ik mijn lampje aan doen om te kijken wat het is, zie ik ineens zo'n oranje ding op de grond stuiteren!
Uit bed gesprongen en maar gauw weer die vis in zijn water gedaan. Sindsdien sliep ik toch wat minder rustig. Domme vis :')

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 12:18

Onlangs met mijn moeder in de tuin staan werken. Wij hebben vooraan in de tuin allerlei kruiden en plantjes staan, zo ook bessen. Kwam er een meisje van een jaar of 11:
Meisje: "wat zijn dat?" *wijzend naar plantje*
Ik: "dat zijn bessen"
Meisje: "kan je die opeten?"
Ik: "Ja"
Meisje: "Mag ik er een paar?"
Ik: "Dat gaat nu niet, want ze moeten eerst gewassen worden voor je ze kan opeten"
Meisje: "Ja ga ze dan wassen voor mij?!"

Was echt flabbergasted hoe onbeleefd je kon zijn :') kind staat inmiddels ook bekend hier in de buurt. Heb haar daarna ook een keer aan m'n kassa gehad in de winkel met schepsnoep. Moest €2.36 oid betalen voor dat snoep, vroeg ze doodleuk "Ik heb maar 2 euro bij, kan je die 36 cent niet laten vallen?" ehh, nou nee :+

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 12:24

Een paar weken geleden: ik was getuige hoe een winkeldief werd ingerekend. Dit ging allemaal zo klunzig dat ik echt heb zitten kijken of er ergens een camera stond. Die vent kwam een winkel uit met 2 lege plastic tassen, vervolgens begint hij te rennen en er beginnen 2 mannen in burger mee te rennen. Die dief rent der straat over, een man achter hem aan, die ander rent naast mij op de stoep ( ik fietste op een fietspad ernaast) en roept in zijn kraag : richting kruispunt !!. Ik dacht nog jij hebt teveel TV gekeken. Vervolgens rent die dief de straat weer terug over ( drukke straat!) rent de stoep op, en struikelt vervolgens over de stoeprand en ligt met zijn blije bakkes op de tegels. Ik dacht echt: camera??? Die twee kerels springen hem op zijn rug, de buit waait over de stoep (wat briefjes van 50 en 20 euro, ik denk uit een kassa), handboeien om en ondertussen stopt er naast mij een auto, springen er twee mannen met blauwe truien met politieopdruk eruit, tillen die vent op, stoppen hem in der auto en weg waren ze. Die gebeurde echt binnen een minuut of zo. Ik dacht echt: was dit echt!? het ging echt heel snel en het was heel grappig om mee te maken.

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 12:30

billionache schreef:
Onlangs met mijn moeder in de tuin staan werken. Wij hebben vooraan in de tuin allerlei kruiden en plantjes staan, zo ook bessen. Kwam er een meisje van een jaar of 11:
Meisje: "wat zijn dat?" *wijzend naar plantje*
Ik: "dat zijn bessen"
Meisje: "kan je die opeten?"
Ik: "Ja"
Meisje: "Mag ik er een paar?"
Ik: "Dat gaat nu niet, want ze moeten eerst gewassen worden voor je ze kan opeten"
Meisje: "Ja ga ze dan wassen voor mij?!"

Was echt flabbergasted hoe onbeleefd je kon zijn :') kind staat inmiddels ook bekend hier in de buurt. Heb haar daarna ook een keer aan m'n kassa gehad in de winkel met schepsnoep. Moest €2.36 oid betalen voor dat snoep, vroeg ze doodleuk "Ik heb maar 2 euro bij, kan je die 36 cent niet laten vallen?" ehh, nou nee :+

Ik had dus echt niet verteld dat ze eetbaar zijn want voor je het weet komt ze langs als je niet thuis bent en alle bessen weg

Ik wilde gister na de manege lessen (sochtends) paarden even afspoelen. Nou, paard 3 gaat nadat ik begin staan poepen. Heerlijk. Savonds had zelfde paard weer gelopen, gaat op de spuitplaats staan en promt poept wéér toen ik net begon met spuiten :')

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 12:42

Gisteravond stond ik op het station met een vriendin, nog even wat kletsen. Staat er een man een foto te maken van een andere man verderop. Wij ons afvragen waarom, maar het zal wel.
Zien we even later dat de man die gefotografeerd werd, de oranje bandjes van de fietsen afhaalt. Dat zijn papieren bandjes die om de fietsen heen gaan als ze te lang op het station staan. Meneer was ze er nogal hardhandig aan het af trekken.
Vanochtend ontdekten we dat meneer er waarschijnlijk snel klaar mee was, want een groot deel van de gemarkeerde fietsen had hun bandje nog.