Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ladygiroc schreef:Als het goed is staat op de adres labels doos 1 van 3, 2 van 3 en 3 van 3. Als jij dus 2 dozen hebt ontvangen maar voor 3 hebt getekend heb je weinig kans vrees ik.
xSCWx schreef:Ladygiroc schreef:Als het goed is staat op de adres labels doos 1 van 3, 2 van 3 en 3 van 3. Als jij dus 2 dozen hebt ontvangen maar voor 3 hebt getekend heb je weinig kans vrees ik.
Ik neem aan dat alles in 1 grote doos zat, dan teken je dus ook maar 1x zonder dat je precies weet wat er in de doos zit.
Nu ben ik wel erg benieuwd naar de gewichten die CoolBlue, PostNL en jijzelf hebben gewogen. Het is toch makkelijk aan te tonen dat er dan een box van 1,4 kg mist?
Liselot schreef:xSCWx schreef:Ik neem aan dat alles in 1 grote doos zat, dan teken je dus ook maar 1x zonder dat je precies weet wat er in de doos zit.
Nu ben ik wel erg benieuwd naar de gewichten die CoolBlue, PostNL en jijzelf hebben gewogen. Het is toch makkelijk aan te tonen dat er dan een box van 1,4 kg mist?
Lijkt mij ook inderdaad, moet alleen even een weegschaal kopen (heb alleen een keukenweegschaaltje) en dan kan ik het morgen nawegen
Liselot schreef:xSCWx schreef:[quote="Ladygiroc"
Als het goed is staat op de adres labels doos 1 van 3, 2 van 3 en 3 van 3. Als jij dus 2 dozen hebt ontvangen maar voor 3 hebt getekend heb je weinig kans vrees ik.
Ik neem aan dat alles in 1 grote doos zat, dan teken je dus ook maar 1x zonder dat je precies weet wat er in de doos zit.
. Sorry, flauw. Hier ook goede ervaringen met hun service. Liselot schreef:Heb gewogen en gemaild. Daarin gezet dat ze nu een laatste kans krijgen op het zsm op te lossen en dat anders mijn rechtsbijstand erop ging.
Binnen 5 minuten mailtje terug met excuses en ik krijg mijn geld terug. Box is niet meer leverbaar (gok dat dat ook het hele probleem is geweest) dus die moet ik ff ergens anders bestellen