Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pluisje1998 schreef:Janneke2 schreef:"Het doel van het experiment is dat het informatie oplevert".
Als jij er zo slecht van slaapt en alles: gewoon stoppen.
De conclusie van het experiment is dat jij niet geschikt bent voor in elk geval deze baan.
Ik zie NUL meerwaarde in 'doorzetten'.
Hoezo zet jij nu niet door?
En hoezo wordt jij niet opgehaald, maar breng je jezelf en anderen in gevaar door met slaaptekort na een uitputtende werkdag zelf naar huis te rijden...?
Er zijn banen en baantjes genoeg, binnen en buiten de horeca - waarbij je wellicht een prettiger team hebt, duidelijke eindtijden etc.
Mijn ouders vinden dat ik niet doorzet, en dat ik het gewoon maar vol moet houden tot mijn contract afloopt.
Pluisje1998 schreef:Janneke2 schreef:"Het doel van het experiment is dat het informatie oplevert".
Als jij er zo slecht van slaapt en alles: gewoon stoppen.
De conclusie van het experiment is dat jij niet geschikt bent voor in elk geval deze baan.
Ik zie NUL meerwaarde in 'doorzetten'.
Hoezo zet jij nu niet door?
En hoezo wordt jij niet opgehaald, maar breng je jezelf en anderen in gevaar door met slaaptekort na een uitputtende werkdag zelf naar huis te rijden...?
Er zijn banen en baantjes genoeg, binnen en buiten de horeca - waarbij je wellicht een prettiger team hebt, duidelijke eindtijden etc.
Ik word opgehaald, ik weet niet waar je leest dat ik zelf rijd. Zelf met de auto gaan is geen optie omdat het parkeren daar niet te betalen is. Dit is nog een reden waarom het ontzettend onhandig is met de niet heldere tijden, mijn ouders morten nu constant wakker blijven tot ik klaar ben daar.
Shadow0 schreef:Bij een tijdelijk contract kun je vaak niet tussentijds stoppen, tenzij het is afgesproken in het contract. Dan is stoppen in de proeftijd makkelijker.

Pluisje1998 schreef:Ik hoop dat ze nu niet gaan denken dat het een smoesje was omdat ik niet wilde gaan werken.