Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Granoek schreef:edit: dit kan alleen als je nog binnen de 'gratis annuleren')termijn zit natuurlijk, weet niet wanneer jullie uitstap gepland is
Shadow0 schreef:Granoek schreef:edit: dit kan alleen als je nog binnen de 'gratis annuleren')termijn zit natuurlijk, weet niet wanneer jullie uitstap gepland is
Volgens mij is een wijziging in de voorwaarden / boeking (tenzij die in het voordeel van de klant uitvalt) een reden om kosteloos te mogen annuleren, ook als je buiten de annuleringstermijn zit. Dus daar zit wellicht nog wel ruimte.
Laura82 schreef:Overigens voor degenen die opmerken liever te hebben dat je liever hebt dat mensen rechtstreeks bij hun boeken dan via booking.com: het is dan wel handig op je eigen site geen hogere prijzen en slechtere annuleringsvoorwaarden te hanteren dan op booking.com.
Zo boek ik altijd onze overnachtingshotel onderweg naar frankrijk via booking.com, vaak veel goedkoper dan bij het hotel zelf en vrijwel altijd tot de dag zelf te annuleren. Geen idee hoe dat bij nederlandse hotels is trouwens.
Laura82 schreef:Overigens voor degenen die opmerken liever te hebben dat je liever hebt dat mensen rechtstreeks bij hun boeken dan via booking.com: het is dan wel handig op je eigen site geen hogere prijzen en slechtere annuleringsvoorwaarden te hanteren dan op booking.com.
Zo boek ik altijd onze overnachtingshotel onderweg naar frankrijk via booking.com, vaak veel goedkoper dan bij het hotel zelf en vrijwel altijd tot de dag zelf te annuleren. Geen idee hoe dat bij nederlandse hotels is trouwens.
Liezel1 schreef:Booking is ruk...
1,5 jaar terug 2 kamers geboekt voor een diploma uitreiking in Schotland. In dat betreffende stadje zat alles dus ramvol in die week.
Bleek dat onze reservering niet was doorgekomen.... wel een bevestiging van Booking, maar t hotel wist van niks... sta je dan....