Advies gevraagd, factuur bijna 8 maanden te laat gestuurd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-18 11:26

meggiemeg schreef:
Even lezen TS, ik probeer aan te geven waarom je wellicht dit soort reacties krijg, iedereen leest net als ik die ene zin, de rest natuurlijk ook alleen komt het wel zo over, het is balen dat de factuur laat is maar daar houdt het dan ook bij op denk ik. Gewoon betalen en de volgende keer zorgen dat je meer informatie hebt zoals de huur per uur of per dagdeel of dag. Dan weet je van te voren waar je aan toe bent, het is alleen afwachten wanneer de rekening komt.

Okee bedankt voor je uitleg.

Het was inderdaad handig geweest als ik die informatie had. Heb daar toen ook nog achteraan gemaild en gebeld maar ook geen reactie op gehad helaas.

BMHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 11:34

Citaat:
Bedankt voor je reactie! De datum klopt en de rest van de informatie ook. Helaas kan ik niet controleren of de bedragen juist zijn aangezien ik nooit een bevestiging of iets van de reservering heb ontvangen.

Jij hebt geboekt en je daarmee akkoord verklaard met prijzen en voorwaarden.
Je geeft nog steeds een half verhaal.

Heb je gebruik gemaakt van de studio?
Heb je geannuleerd?
Zijn er andere zaken veranderd?

Om een klacht te kunnen indienen moet er een fout zijn gemaakt, bv een verkeerde datum of te veel uren of 2x schoonmaak kosten ipv een maal. een verkeerd bedrag of extra kosten die nergens vermeld staan.

Als op de website staat dat er bevestigd wordt en dat heb jij niet ontvangen, heb jij je gegevens wel juist ingevuld? of hebben zij een fout gemaakt? Jij bent de enige die dat weet en die info vermeld je niet aan ons.

Als er geen info door jouw wordt verstrekt is het speculeren wat jij bedoeld.
Gezien de weinige info en de vraag hoe je er onderuit kan komen wordt er ook gespeculeerd in het negatieve.

Anoniem

Re: Advies gevraagd, factuur bijna 8 maanden te laat gestuurd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 11:40

Ik heb ooit eens een factuur gehad na 3 jaar ( gelukkig maar 7,50 ) ging om een de verzendkosten van terugzending van een product en zij weer een ander product voor verzonden hadden waarvoor men geen factuur gestuurd had. Is vervelend, zeker omdat je niet eens meer weet dat je uberhaubt iets terug gestuurd hebt. Maar bedrijf kon mij gelukkig de email correspondentie laten zien omtrent het producten. Vond het stom van die drie jaar maar dit was bij controle uit de boeken gekomen. Dat kan gewoon gebeuren en ik heb dan ook gewoon betaald. Foutje maken kan

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-18 11:45

BMHP schreef:
Jij hebt geboekt en je daarmee akkoord verklaard met prijzen en voorwaarden.
Je geeft nog steeds een half verhaal.

Heb je gebruik gemaakt van de studio?
Heb je geannuleerd?
Zijn er andere zaken veranderd?

Om een klacht te kunnen indienen moet er een fout zijn gemaakt, bv een verkeerde datum of te veel uren of 2x schoonmaak kosten ipv een maal. een verkeerd bedrag of extra kosten die nergens vermeld staan.

Als op de website staat dat er bevestigd wordt en dat heb jij niet ontvangen, heb jij je gegevens wel juist ingevuld? of hebben zij een fout gemaakt? Jij bent de enige die dat weet en die info vermeld je niet aan ons.

Als er geen info door jouw wordt verstrekt is het speculeren wat jij bedoeld.
Gezien de weinige info en de vraag hoe je er onderuit kan komen wordt er ook gespeculeerd in het negatieve.

Sorry, het is niet de bedoeling geweest om halve informatie te geven.

Ik heb gebruik gemaakt van de studio (en dus niet geannuleerd). Er is verder niks veranderd.

Ik kan dus niet controleren of de juiste prijs vermeld staat in de factuur aangezien ik nooit een bevestiging heb gekregen. De datum, tijd en kostenposten die ze vermeld hebben kloppen wel.

Ik heb zeker de juiste informatie ingevuld. Ze hebben nu ook de factuur gemaild dus mijn email hadden ze ook om het te kunnen bevestigen. Verder hebben ze ook alle informatie op de factuur gezet.

BMHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 12:03

heb je gecheckt met de huidige website?
had je iets anders verwacht?

probeer te bellen of een vraag op hun site te stellen.
De eerste stap is het probleem kenbaar maken.

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 12:06

Maar er is toch helemaal geen probleem BMHP? TS heeft enkel de factuur later ontvangen dan het normaal zou moeten, maar factuur is nog binnen de termijn verstuurd..en dus nog geldig. TS heeft gebruik gemaakt van een studio, hiervoor moet ze dan hoe dan ook voor betalen. Als TS geen besef had van de precieze prijzen en dus reserveert, zonder te weten hoeveel het precies kost, dan is deze nalatigheid van haar en niet de verhuurder..want TS had dan immers een offerte/prijsopgave moeten vragen.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 12:08

Ts, zeg je nu werkelijk dat je bij aangaan van de overeenkomst geen idee had wat het ging kosten?
En je dat niet hebt achterhaalt voordat je gebruik van de ruimte hebt gemaakt?

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 12:22

Ik verplaats dit topic naar STW :)

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 12:28

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 02:06, in het totaal 1 keer bewerkt

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 12:32

Snap wel dat je er van baalt hoor TS, maar idd staat de tegenpartij volledig in z'n recht.

Wij kregen ooit 3 jaar na dato nog een eigen risico rekening van de zorgverzekeraar. Dat zijn flinke bedragen, dus ook echt heel vervelend om die dan nog te krijgen. Ik heb toen ook wel even er achteraan gebeld of dat wel zomaar kon, maar jup helaas wel.
Sommige bedrijven zijn gewoon laks met hun rekeningen versturen.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-18 13:00

Ik zeg nergens dat ik niet weet hoeveel het ongeveer zou moeten zijn. Ik zeg alleen dat ik het niet exact weet want ik heb nooit een bevestiging of iets in die richting gekregen.

En om nou te zeggen dat het nalatigheid van mijzelf is geweest vind ik niet terecht. Ik heb er toen achteraan gebeld en gemaild dat ik geen bevestiging en achteraf geen factuur ontvangen heb. Sorry dat ik na 8 maanden niet exact alles meer weet.

EDIT: Ik heb inmiddels de factuur gewoon betaald.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 21:21

Ik begrijp dit topic niet :? Als je een studio huurt dan is het toch logisch dat je daar een rekening van krijgt?

Wat was jouw verwachting? Was er afgesproken dat het een lagere prijs was? Of was er afgesproken dat het gratis was?
Waarom denk je er iets mee te moeten kunnen?

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-18 10:04

verootjoo schreef:
Ik begrijp dit topic niet :? Als je een studio huurt dan is het toch logisch dat je daar een rekening van krijgt?

Wat was jouw verwachting? Was er afgesproken dat het een lagere prijs was? Of was er afgesproken dat het gratis was?
Waarom denk je er iets mee te moeten kunnen?

Het zou fijn zijn als je al mijn reacties even leest aangezien ik al meerdere keren heb uitgelegd waarom ik dit topic aangemaakt heb.

Ik heb ook al geschreven dat ik de factuur inmiddels gewoon betaald heb.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 17:50

Helaas mag het gewoon.
Voor de ontvanger is dit vervelend.

Wij kregen in april geld terug van vooruitbetaalde eigen risico van de zorgverzekeraar.
In mei moesten we terugbetalen.
Ziekenhuis had nog gedeclareerd.