Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Palmera schreef:Ik zie het probleem niet. Wat is er in godsnaam mis met wat geflirt? Ik noem dat juist gezellig!
En een man die flirt is ook direct bereid wat voor je te doen. Dus wacht ik bij het tankstation tegenwoordig op de eerste die naar me lacht en die vraag ik lucht in de banden te doen.
En geloof me, als je er echt uit zou zien als een uit de klei getrokken trol is er niemand die flirt daarmee. Dus dat het geen compliment is, maar de eeuwige door de feministen doorgestrokken theorie dat het uiteraard denigrerend bedoeld is, is gewoon niet waar!

Die toeter en fluit zijn natuurlijk zo erg als je ze zelf maakt. Palmera schreef:Toeteren en fluiten is ook gewoon onschuldig geflirt. En anders negeer je het gewoon.
En ja, sommigen hebben een plaat voor hun kop. Nu kan dat ook gebeuren met een zelf uitgekozen vriendje die niet snapt dat het uit is.
Maar aangezien ik het nooit als aanstootgevend beschouw is het dat ook niet.Die toeter en fluit zijn natuurlijk zo erg als je ze zelf maakt.
Palmera schreef:Maar aangezien ik het nooit als aanstootgevend beschouw is het dat ook niet.Die toeter en fluit zijn natuurlijk zo erg als je ze zelf maakt.
Lekker dan!billionache schreef:Palmera schreef:Maar aangezien ik het nooit als aanstootgevend beschouw is het dat ook niet.Die toeter en fluit zijn natuurlijk zo erg als je ze zelf maakt.
Joh omdat jij het gezellig en niet aanstootgevend vind, is dat het voor de rest van de wereld ook niet?Lekker dan!
Volgens mij mag iedereen voor zichzelf bepalen waar hij/zij zich comfortabel bij voelt. Als een man wil flirten kan dat ook op een andere manier dan fluiten of iemand aanspreken met 'lekker chickie' of erger. Of nog een stapje verder: iemand ongevraagd op de billen tikken, boezem aanraken of proberen te zoenen.

Palmera schreef:billionache schreef:
Joh omdat jij het gezellig en niet aanstootgevend vind, is dat het voor de rest van de wereld ook niet?Lekker dan!
Volgens mij mag iedereen voor zichzelf bepalen waar hij/zij zich comfortabel bij voelt. Als een man wil flirten kan dat ook op een andere manier dan fluiten of iemand aanspreken met 'lekker chickie' of erger. Of nog een stapje verder: iemand ongevraagd op de billen tikken, boezem aanraken of proberen te zoenen.
En omdat jíj het aanstootgevend vind mogen mannen niet meer fluiten en flirten?
Zoe_97 schreef:met wat voor hond loop je? ik ben wel eens in een afgelegen natuurgbied door een man inde 40/50 achtervolgt (heel duidleijk) die ook hele tijd floot. Mijn honden zaten aan de lijn (2 borders). Toen ie nog dichter kwam heb ik hem gezegd dat ik de hondne op hem af zou sturen. Eerst deed ie nog lacherig, mar toen ik de honden aan de voet zette en vooruit zei, waardoor ze richting hem an de lijn trokken, is ie toch maar snel afgedropen.
(voor de duidelijkheid, mijn honden kennen helemaal geen commando's om mensne te grzen te nemen en zouden hooguit met kusjes aanvallen, maar ze kennen vanuit de flyball wel het commando vooruit en 2 honden die vooruit schieten waren blijkbaar afschrikkend genoeg)
Wie weet helpt dat een beetje.
billionache schreef:Ja en nee. Ik zie het probleem ook niet zo, sterker nog ik ken het andersom: Als ik een meer zuidelijk land over straat loop roepen vrouwen me ook na. Nu kan ik ze meestal niet verstaan en heb daarnaast ook niet door dat ze het over/tegen mij hebbenPalmera schreef:Maar aangezien ik het nooit als aanstootgevend beschouw is het dat ook niet.Die toeter en fluit zijn natuurlijk zo erg als je ze zelf maakt.

billionache schreef:Ik denk niet dat jij (en andere mensen die het 'gezellig' vinden) er gigantisch veel last van zal hebben als het niet meer gebeurt. En mensen hebben er nu duidelijk wél last van / voelen zich oncomfortabel en onveilig wanneer het hen wél overkomt.