Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rocamor schreef:Hoe weet die klager dat een boom met een engel eronder een monument is?
amies100 schreef:Jij maakt wel echt altijd de vreemdste en raarste dingen mee....
Gewoon netjes bij de buren aanbellen of zij de brief gestuurd hebben, zo nee dat kun je hun van je lijstje afstrepen.
Ik denk inderdaad dat we toch even gaan aanbellen vanavond. Misschien dat we niet meteen over de brief beginnen, maar over de boom en of het een probleem vormt voor ze, dan kunnen we altijd nog over de brief beginnen kijkend naar de situatie. Als het een probleem is snoeien we de boom natuurlijk, en dan kijken of het rustig blijft. n_love_qwert schreef:![]()
Dat klopt jaa, de klacht over de boom van de buren is ook echt al een hele tijd geleden
Evi84 schreef:n_love_qwert schreef:![]()
Dat klopt jaa, de klacht over de boom van de buren is ook echt al een hele tijd geleden
Wat hebben jullie met de klacht van de boom dan gedaan om de overlast weg te nemen?
Misshien is dit hun manier omdat er toen men effectief iets aangaf er niet op werd gereageerd en ze zich niet serieus genomen voelen?
Sunnda schreef:Teveel Mr. Frank Visser gekeken?![]()
(Herrinert zich een aflevering van vorige week van een flinke boom in een tuin die eigenlijk meer een monument was en een klagende buurvrouw die brieven stuurde.)
Niet teveel mee doen. Rustig afwachten.
safina schreef:Ik zou helemaal niks doen. Waarom zou je?
En inderdaad, fruitbomen moet je elk jaar (laten) snoeien als je ze goed en gezond wilt houden.
Shiloh schreef:Het is toch jou tuin? Je mag toch zeker zelf weten wat voor beeld je in je tuin zet? Ik snap echt niks van de meewerkendheid/adviezen van mensen hier. Hoezo verplaatsen? Amahoela. Als je (lees: de buurman) het niet mooi vind, dan kijk je maar een andere kant op of zet je er in jou tuin zelf iets voor dat je het niet hoeft te zien.
Gewoon die boom bijsnoeien, dat hoort je sowieso te doen. En verder lekker negeren. Alsof iemand geld gaat uitgeven aan een advocaat over een issue die echt 0 kans maakt bij welke rechter dan ook.
. Als het bij dit briefje blijft ga je nooit achter de dader komen. Niemand heeft verder recht van klagen over jullie eigen tuin en iemand die spelfouten maakt in zo'n kort briefje lijkt me ook niet het type dat echt een advocaat inschakelt. Richt je energie op belangrijke zaken, ook al kan ik me voorstellen dat je nieuwsgierig bent. Voor t zelfde geld is het 1 van de tienerjongens in de straat of zo die zoiets als grap bedacht heeft in een dronken bui met zn vrienden. Weet jij veel. Het zou natuurlijk vervelender zijn als er meer briefjes gaan volgen. Maar dan is het nog vroeg genoeg om daarop aktie te ondernemen. Kun je bijv een camera bij de deur hangen en bij t volgende briefje heb je de dader zo te pakken
. Maar goed moet je wel een terugkerende dader hebben en das nu net het twijfelgeval
.