Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SasSalinero schreef:fohadie schreef:Ik mis de diepvries groente, of heb ik niet goed gekeken?
Verder mis ik een stukje waar je feedback kan geven, los van dit topic dan.
succes verder!
Hee fohadie, hij stond er zeker in! In de diepvries afdeling onder de naam; Gemengde groeten Vriesvers 750gr![]()
luuntje schreef:Ingevuld.
Maar ik mis de Alpro producten.
Ik eet zelf Alpro kwark metvers fruit vanwege melkeiwittenallergie.
Kuip boter is van Wajang of Becel vega.
Zoon eet brood uit de winkel, mijn man bakt speciaal brood voor mij.
Bij de Jumbo koop ik graag.
LadyMadonna schreef:Ik mag m niet invullen, heb geen computer
8nnemiek schreef:Ik heb hem ook ingevuld![]()
Er zitten wel af en toe aparte keuzes bij wat betreft gezond of ongezond voedsel. Bij broodbeleg bv, vlees en smeerkaas zou ik nu niet echt gezond noemen, pindakaas vind ik gezonder terwijl dat bij ongezond staat. Al ga ik meestal voor de hummus, maar die staat er niet bij.
Het lijkt me ook nogal lastig voor supermarkten om te bepalen wat gezond en ongezond is. Daar zijn zelfs de wetenschappers het nog láng niet over eens
Ik keek gewoon naar producten die ik zou kopen.
Ik heb wel die ene plantaardige burger gepakt haha. (Of wat eht ook was, kon het niet goed zien en een deel van de tekst viel weg)
luuntje schreef:Ik heb pc aangeklikt en hem gemaakt op de ipad.
Werkte prima.
SweetVanille schreef:Ingevuld, ik eet altijd wit brood, dit stond er helaas niet bij. Verder qua smaakjes dingen net even anders, maar heb aangevinkt wat op ong hetzelfde neerkomt (Bijv bij limonade of drinkyoghurt)
BrittS schreef:Ingevuld, ik miste wel heel veel specifieke producten, dus ik heb gekozen wat het dichtst in de buurt komt bij wat ik normaal koop.
, heb men best gedaan een juist afspiegeling te creeeren! Schuur_ schreef:Ik heb hem net ingevuld. De productenlijst was enigzins beperkt maar heb gewoon aangeklikt wat ik zou kopen.
Moet ook zeggen dat ik hele sterrating ed volledig gemist heb. Was er wel hoor maar dit was even een serieuze wake-up call van mijn winkelgedrag.
Ik heb nog nooit online boodschappen gedaan. Op de 1 of andere manier heb ik altijd schrik dat ik de helft vergeet en toch nog naar de winkel moet. In de winkel zie je alles staan en kan je 1 blik in je mandje werpen: oh eieren, ja dan heb ik ook brood nodig, terwijl dit online toch wat meer klikken kost
Dankjewel_Mirjam schreef:Ik heb 'm ingevuld, met het idee er ook wat bij van wat ik hier in Denemarken niet kan krijgen - er is behoorlijk wat aan lekkernijen aangeklikt, terwijl we dat hier echt zelden kopen. Ik vind er wel nogal vreemde dingen bij staan qua ster-rating, zoals pizza's een behoorlijk gezonde rating geven - waardoor ik die rating eigenlijk grotendeels weg veeg. Ik vind jonge kaas niks aan en dat was de enige optie, terwijl er in Nederlandse winkels normaal gelukkig toch ook altijd oude kaas te vinden is. Ik mis ook de optie om ingrediënten te zien.
en het lijkt me ook wel erg moeilijk om een volledig beeld van een supermarkt in zo'n onderzoek te zetten ja. _Mirjam schreef:Ik heb inderdaad de jonge kaas maar aangeklikten het lijkt me ook wel erg moeilijk om een volledig beeld van een supermarkt in zo'n onderzoek te zetten ja.
SasSalinero schreef:LadyMadonna schreef:Ik mag m niet invullen, heb geen computer
Ahh ... Damn wat vervelend. Ipad is ook een mogelijkheid inderdaad mocht dat mogelijk zijn.
Helaas moest ik de optie ''computer'' erin bouwen wegens betrouwbaarheid van het onderzoek.
Korte uitleg;
Smartphone gebruikers maken andere keuzes doormiddel van hun device (impulsivier bijvoorbeeld)