Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vaxie schreef:Mag je wel van je begeleider informatie toevoegen over wat een deeleconomie precies inhoudt? Ik ben zelf geen econoom, heb ook nauwelijks economie gehad, wist dus niet goed waar (vooral de eerste vragen) over gingen. Hierdoor kan het zijn dat ik antwoorden heb gegeven die niet zozeer over de deeleconomie gaan die jij onderzoekt in je scriptie. Daarnaast ben ik alle andere vragen door gaan lopen om te kijken wat het onderwerp inhoudt, om zo de eerdere vragen te beantwoorden. Dit lijkt me niet gunstig voor de validiteit en betrouwbaarheid van je onderzoek.
Er is natuurlijk gewoon een kans dat ik een van de weinigen ben die de specifieke definitie van deeleconomie niet kent, dan kan je dit buiten beschouwing laten!
Veel succes met je scriptie verder, we zitten in hetzelfde schuitje!
davinci2412 schreef:vaxie schreef:Mag je wel van je begeleider informatie toevoegen over wat een deeleconomie precies inhoudt? Ik ben zelf geen econoom, heb ook nauwelijks economie gehad, wist dus niet goed waar (vooral de eerste vragen) over gingen. Hierdoor kan het zijn dat ik antwoorden heb gegeven die niet zozeer over de deeleconomie gaan die jij onderzoekt in je scriptie. Daarnaast ben ik alle andere vragen door gaan lopen om te kijken wat het onderwerp inhoudt, om zo de eerdere vragen te beantwoorden. Dit lijkt me niet gunstig voor de validiteit en betrouwbaarheid van je onderzoek.
Er is natuurlijk gewoon een kans dat ik een van de weinigen ben die de specifieke definitie van deeleconomie niet kent, dan kan je dit buiten beschouwing laten!
Veel succes met je scriptie verder, we zitten in hetzelfde schuitje!
Bedankt voor invullen. In de inleidende tekst van de enquete staat uitgelegd wat deeleconomie is en in de enquete staat uitgelegd wat deeleconomie inhoudt met een voorbeeld.