Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
speurneusc schreef:Mijn moeder had hetzelfde, buurvrouw aan de deur ze had tegen haar auto gezeten, ik kijken, schade zat op een hoogte dat auto van mijn moeder er niet eens tegenaan had kunnen zitten, foto's van gemaakt, centimeter erbij, foto's van auto buurvrouw, naar verzekerking gestuurd maar mijn moeder kon mooi betalen want de zoon van de buurvrouw zou alles uit het raam gezien hebben.
Wijsje schreef:Mijn zus raakte een andere auto, stapvoets. Klein krasje op de bumper van de auto voor haar. Netjes schadeformulier ingevuld. Kreeg later van de verzekering te horen dat alle 3 de inzittenden een zware whiplash geclaimd hadden, en de verzekering had betaald om hogere claims te voorkomen!
Echt, die mensen zou je gewoon echt letsel toewensen!
LoeOrange schreef:Wijsje schreef:Mijn zus raakte een andere auto, stapvoets. Klein krasje op de bumper van de auto voor haar. Netjes schadeformulier ingevuld. Kreeg later van de verzekering te horen dat alle 3 de inzittenden een zware whiplash geclaimd hadden, en de verzekering had betaald om hogere claims te voorkomen!
Hier hetzelfde meegemaakt. Het is nu ruim 2 jaar geleden. Heb na de botsing nooit meer iets gehoord. Belde twee weken geleden de verzekering en toen werd het mij pas verteld omdat ik ernaar vroeg. Vraag me echt af of zoiets wel wettelijk is toegestaan. Had mezelf hierin graag willen verdedigen aangezien ik wel degelijk getuigen had en de tegenpartij zowel tegen mij als de politie zeiden nergens last van te hebben. Kan nu komende twee jaar niet overstappen van verzekering terwijl ik flink wat betaal
corine1981 schreef:tsja.... wij hebben het andersom gehad. Komen bij de auto 's ochtends, zitten er grote zwarte krassen op... zónder briefje![]()
Vet balen natuurlijk want wij zijn er zuinig op en een ander peert hem...
Wat wil nu het geval, een week later staat er een zwarte auto naast met zilveren krassen... precies op de hoogte van.
Bleek van een mevrouw die hier regelmatig parkeert om naar de kerk te gaan en die had niets gemerkt natuurlijk (nu kan dat echt... mijn ex schoonmoeder heeft eens een complete tuinmuur omver geholpenvan de zenuwen
).
Afijn, we hadden de politie en verzekering gebeld maar die gaven aan dat je gewoon formulieren in kunt vullen dus zo geschiedde en geld terug ontvangen.
1 ding scheelt, ze staat nooit meer hier
Wijsje schreef:Mijn zus raakte een andere auto, stapvoets. Klein krasje op de bumper van de auto voor haar. Netjes schadeformulier ingevuld. Kreeg later van de verzekering te horen dat alle 3 de inzittenden een zware whiplash geclaimd hadden, en de verzekering had betaald om hogere claims te voorkomen!
kiki1976 schreef:Nou de politie lachte hem nog net niet uit. Was namelijk geen doorrijden na een aanrijding, mijn broer had hem immers gesproken. Dus letterlijk scheld iemand verrot en rij weg. Politie doet daar niets aan.
kiki1976 schreef:Bij mijn broer zat er een vrachtwagen tegen zijn auto. De bestuurder stapt uit en gaat wat aan het ingedeukte scherm staan te trekken.
Mijn broer is heen gelopen, en zei tegen de man ik zou even een schade formulier pakken. Waarop de bestuurder keihard begint te vloeken/schelden/bedreigen, stapt in zijn vrachtwagen en rijdt weg. Kenteken genoteerd.
Contact gehad met de verzekering, mijn broer moest eerst aangifte doen bij de politie (doorrijden na aanrijding). Nou de politie lachte hem nog net niet uit. Was namelijk geen doorrijden na een aanrijding, mijn broer had hem immers gesproken. Dus letterlijk scheld iemand verrot en rij weg. Politie doet daar niets aan.
Schade was flink € 1250/1500 maar nooit heeft hij een cent vergoed gekregen, verzekering werd ook keihard genegeerd. Contact tussen beide maatschappijen leverde ook niets op. Hij bleef volhouden dat hij het niet was.
Shiloh schreef:kiki1976 schreef:Nou de politie lachte hem nog net niet uit. Was namelijk geen doorrijden na een aanrijding, mijn broer had hem immers gesproken. Dus letterlijk scheld iemand verrot en rij weg. Politie doet daar niets aan.
Wat raar van de politie dat ze dat niet opnemen. Het valt wel degelijk onder doorrijden na aanrijding. Je behoort fatsoenlijk de gelegenheid te geven aan de ander om de identiteit te achterhalen en noteren.