Bohemian bruiloft kledingcrisis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 16:25

Laatst bijgewerkt door Steppe op 23-05-18 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 16:25

Ten eerste: Je bent prachtig!
Ten tweede: Volgens mij kan je bijna elk jurkje wel "bohemian" maken. Vooral je met je haren kan je veel doen :) Vlechtjes en bandana en tadaaa. Verder gaat het er om dat je je leuk en fijn voelt die dag en ik denk dat iedereen bij "bohemian" iets anders in z'n hoofd heeft.

Ten derde: Laat je niet teveel misleiden door de slanke modellen, modellen zijn bijna altijd heel slank. Dat betekent niet dat de stijl jou niet zou staan! Als je iets nieuws wilt kopen zou ik gewoon wat dingen gaan passen met je moeder of een vriendin erbij. Pak vooral ook eens wat dingen die je normaal niet uit zou kiezen. Veeel plezierrrrr

Die die rumay aandraagt vind ik ook mooi! Of deze: https://shop.mango.com/nl/dames/jurken- ... &s=prendas
Wel iets duurder, maar kan je wel gaan passen in de winkel

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 16:43

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 17:07

Ik vind je 1e jurkje leuk TS, ik denk als je hem met cognac kleurige accessoires combineerd dat hij echt wel bohemain kan zijn!
Hij hoeft niet eens licht te zijn van kleur. Ik heb zelf ook een donker "boho" jurkje. Ik bombineer het met cognac sandaaltjes met vetersluiting en hak of met boots. Karma of charm style laarsjes staan er ook heel boho onder. Je haar zou ik losjes invlechten en iets met kraaltjes of veertjes doen.

Voorbeeld hoe ik hem combineer
Spoiler:
Afbeelding

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-18 17:19

Thanx voor alle tips, heel fijn en lief dat jullie mij hiermee willen helpen.

Mijn moeder was ook meer fan van het eerste jurkje en mijn stiefvader ook. Dus die andere is weer terug de kast in.

Rumay: dat jurkje had ik ook gezien en dat leek mij ook een optie, maar ik ben zo slecht in online shoppen (oke, gewoon nog nooit gedaan) en ik heb het idee met die prijs dat het echt een soort soepjurk blijkt ofzo. Al, voor die prijs mag je best een gokje wagen natuurlijk. Misschien dat ik die op de gok gewoon bestel.

Serendipity1: die vind ik ook leuk, ik zal hem gaan passen van de week. Ik denk wel dat ik er te bleek voor ben. Spraytan is een mythe en krijg je alleen maar oranje vlekken van toch?

Thanx voor de tips Dizzy, cognac kleur ga ik naar opzoek!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 17:43

Vind de bonprix jurkjes van laura ook heel erg leuk!

Denk dat je voor sieraden bij de six wel goed zal kunnen slagen. En dan zou ik zelf voor goudkleurig gaan.