CharmingS schreef:Mijn moeder heeft ook de sleutel, maar die belt mij altijd op van te voren. Zei zou ook nooit ongevraagd mijn huis binnen wandelen. Maar zei woont een dorp verder en mijn vader nu 4 straten verder. En ik denk ook dat hij gewoon niet graag bij mijn oma zit, maar ik vind dat hij maar eens naar het uitzendbureau moet gaan en moet gaan werken. Ipv de hele dag op de bank te hangen en van mijn oma haar pensioen zit te leven.
Ik vermoed zo maar dat jouw oma (zijn moeder, neem ik aan) hem ook een beetje zat begint te worden en zegt dat-ie op zichzelf moet gaan wonen/werk moet gaan zoeken, en dat-ie daarom naar jou toe gaat. Om de schijn op te houden.
Hij heeft het wel makkelijk zo. Twee vrouwen die de plek van z'n ex opvullen met gezelschap, eten en een dak boven z'n hoofd...
Sorry dat ik zo 'rauw' reageer, maar dit is profiteursgedrag. Niets meer, niets minder.
Sleutel laten inleveren. Dorp verder ligt er ook één in geval jij de jouwe kwijt bent, en bij brand gaat jouw pa je honden echt niet redden (wat trouwens heel verstandig is)