Ik ben gezegend met een kerel die me met liefde voert.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Oh boy.. moet toch echt aan de bak.

Calixae schreef:Ik kook altijd thuis. Maar ik heb soms gewoon van die onnozele dingen. Zo heb ik een keer een pan met macaroni aan laten branden. Tsja...
Hebben jullie trouwens ook echt 0 geduld met koken? Als ik ga koken krijg ik meestal wel trek, en dan kan het niet snel genoeg klaar zijn.

SavannahNx schreef:Calixae schreef:Ik kook altijd thuis. Maar ik heb soms gewoon van die onnozele dingen. Zo heb ik een keer een pan met macaroni aan laten branden. Tsja...
Hebben jullie trouwens ook echt 0 geduld met koken? Als ik ga koken krijg ik meestal wel trek, en dan kan het niet snel genoeg klaar zijn.
Duurt mij sowieso altijd veelste lang en teveel dingen tegelijk die aandacht nodig hebben ugh...
Xanthippe schreef:!
. Ik wil gerust helpen klaarzetten en groentjes snijden en voorbereiden, maar echt aan het vuur staan, vind ik vreselijk!
. Die zitten verbrand vast is ministukjes aan de pan. Onherkenbaar als aardappel door het vele roeren.
gisterochtend keuken blauw van de rook. Afbakstokbrood simpel toch. Maar een minuut langer en de boel was afgefikt. Oeps ipv 6 minuten op 180 graden had hij per vergissing magnetron en oven tegelijk aangezet (hoe geen idee
) en toen ik langsliep moest hij nog 15 minuten
. Trek de oven open man de wolken en brood smeulde al
.Fortitude schreef:Ik heb mijn moeders oven in de fik gekregen
Ook echt met een iets van een ovenwant ofzo. Dat hoort toch niet te branden![]()
Of cakejes die er als koekjes uitkomen...
En vorige week heb ik Lasagnettes heerlijk krokant en zwart gegaard in de oven. Want ja het pakje zei 200 graden, wist ik veel dat we tegenwoordig een heteluchtoven hebben.
Dusja, ook ik ben heel bij met mijn vriend die heerlijk kan koken
nee daar waag ik mij niet meer aan. Zelfs koekjes uit een kinderkook boek mislukken
, kan van een aantal nog wat maken maar sommige dingen zijn onherkenbaar.
.KittyDylan schreef:Fortitude schreef:Ik heb mijn moeders oven in de fik gekregen
Ook echt met een iets van een ovenwant ofzo. Dat hoort toch niet te branden![]()
Of cakejes die er als koekjes uitkomen...
En vorige week heb ik Lasagnettes heerlijk krokant en zwart gegaard in de oven. Want ja het pakje zei 200 graden, wist ik veel dat we tegenwoordig een heteluchtoven hebben.
Dusja, ook ik ben heel bij met mijn vriend die heerlijk kan koken
Ik weet nu niet of ik blij moet zijn met het idee dat ik niet de enige ben