. Momenteel woon ik in een gedeeld appartement met 2 anderen maar ook ik zoek iets wat ik of met een vriendin kan delen of waar ik alleen kan wonen. Maar het lijkt wel onmogelijk. Ik lees dus even mee voor de eventuele tips.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Aroha schreef:Ik heb hetzelfde probleem als Emmaa_, ik ben ook ZZP'er en sta op een wachtlijst van 15 jaar voor sociale huur. Ik hoop toch dat ik over 15 jaar meer verdien dan nu.
Momenteel woon ik in een gedeeld appartement met 2 anderen maar ook ik zoek iets wat ik of met een vriendin kan delen of waar ik alleen kan wonen. Maar het lijkt wel onmogelijk. Ik lees dus even mee voor de eventuele tips.
is alleen een heel stuk duurder.
Sociaal zou wel mogen maar de wachtlijsten zijn echt te lang.
Sunrise19 schreef:@TS ik zou dan zeker even op woningnet kijken voor Mijdrecht. Alle winkels zijn dichtbij en het is echt leuk wonen zover ik heb gezien en hoor. En de huur is echt niet absurt hoor. Je hebt hier ook nog Wilnis etc waar de huren ook laag liggen. Maar volgens mij geld daar kernbinding.
Breukelen is ook heel leuk wonenis alleen een heel stuk duurder.
Saar88 schreef:Ik ga even meelezen. Ook ik woon in Leiden met een docentensalaris: huilen.
Ik heb geluk gehad dat ik via via aan een klein appartementje ben gekomen voor een redelijke prijs, maar daar hoort helaas wel een opdringerige en aanwezige huurbaas bij. Ik wil erg graag verhuizen, maar het is niet te doen als single..
CharmingS schreef:Ik heb mezelf in geschreven bij de woningbelang (weet niet hoe dat bij jullie heet). Stond 2 maanden ingeschreven, en wou zo graag een woning dat ik iedere dag op iedere geschikte woning heb gereageerd. En bij deze woningbouw vereniging doen ze ook iedere week een woning verloten, en daar heb ik 2 maanden iedere week op gereageerd. En zo ben ik aan mijn woning gekomen.. Echt bizar, aangezien er veel mensen al 10 jaar staan ingeschreven.
Heb nu een eengezinswoning voor mezelf (3 verdiepingen) en betaal minder als 600 euro per maand en krijg huursubsidie..
Maargoed ik woon in brabant en weet niet hoe het bij jullie is geregeld kwa sociale huurwoningen..
)