Lusitana schreef:Ik weet niet waarom je zou moeten eten of drinken in een bioscoop, dat leid toch af van de zintuigen die je moet gebruiken?
Bovendien vind ik het zelf nogal ergerlijk al die geluidjes.
Maar om eerlijk te zijn ga ik zelf altijd naar de film die om 17.00 begint en heb dan in de pauze weleens trek. Onze bioscoop heeft verder geen voorzieningen daarvoor dus ik neem dan een reep mee ofzo of haal die van te voren even in het café in de buurt. Maar die wordt dan dus wel in de pauze genuttigd.
Ik vind het wel apart dat mensen klagen over duur (hoewel ik het ook wel buiten proportie vind, ik betaal hier 3 euro voor de nieuwste films, 4 euro als het 3D is, en we zitten dan met 20 man in de zaal, dus het kan uit) terwijl ze rustig veel meer uitgeven aan een avondje stappen.
Dat eten en drinken in bisoscopen is trouwens juist duur geworden omdát er weinig verkocht wordt en ze toch een bepaalde omzet willen halen. Dat is een foute zet van hun kant want als het goedkoper zou zijn, zouden ook meer mensen kopen...
Hier liggen de prijzen van de film al meer als het dubbele hoger. Een normale film bij Pathe kost hier al snel 10 euro.
En pauzes doen de meeste bioscopen ook niet aan.
Neem daar nog wat te drinken bij en een bak popcorn, dan ben je voor twee personen al snel 50 euro voor een avondje film kwijt.