Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liesje1611 schreef:Van mijn moeder móéten we iets doen voor Moederdag. Ze kwam met een linkje voor een armbandje van €37, en aangezien mijn broertje maar €10 meebetaald en ik enorm krap bij kas zit (en dit weet ze) moest ik toch even slikkenMaar het niet geven is geen optie, dan wordt ze boos.
Uiteraard ben ik de beroerdste niet en vind ik het altijd leuk om met moederdag iets te geven, maar wat mij betreft kan dat ook in de vorm van een ontbijtje op bed oid.
Darah3 schreef:Dit wordt mijn tweede Moederdag zonder moeder.
Vorig jaar was ik vooral boos, met al die k*treclames. Deze keer wil ik graag een bloemetje kopen en in huis neerzetten.
Mijn moeder vond bloemen altijd mooi en cadeautjes wilde ze nooit
Lily_Fee schreef:Liesje1611 schreef:Van mijn moeder móéten we iets doen voor Moederdag. Ze kwam met een linkje voor een armbandje van €37, en aangezien mijn broertje maar €10 meebetaald en ik enorm krap bij kas zit (en dit weet ze) moest ik toch even slikkenMaar het niet geven is geen optie, dan wordt ze boos.
Uiteraard ben ik de beroerdste niet en vind ik het altijd leuk om met moederdag iets te geven, maar wat mij betreft kan dat ook in de vorm van een ontbijtje op bed oid.
Dit herken ik wel. Heb zelf een moeder die keihard roept dat ze het commerciële onzin vindt en vervolgens zegt, maar ik heb wel een hele leuke ..... gezien. Hinthint... Denk niet dat ze echt boos wordt als ik het niet doe, maar als enigst kind en geen partner is het wel een mooi moment om haar even in het zonnetje te zetten.
Liesje1611 schreef:Van mijn moeder móéten we iets doen voor Moederdag. Ze kwam met een linkje voor een armbandje van €37, en aangezien mijn broertje maar €10 meebetaald en ik enorm krap bij kas zit (en dit weet ze) moest ik toch even slikkenMaar het niet geven is geen optie, dan wordt ze boos.
detos240 schreef:Nee voor mij ook geen Moederdag meer......
Mijn moeder is in 2010 aan een slopende longziekte overleden......
Als die reclame en aandacht eraan.......
Vaderdag idem. Mijn vaders is 14 maanden en een dag na mijn moeder overleden.
Simon van Nick en Simon heeft een heel mooi nummer over Vaderdag geschreven........
Erg mooi en zeer toepasselijk......... Zou ook zo voor Moederdag kunnen.
Gaat over het er niet meer zijn van je vader.........