Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cabelona schreef:Ik heb tijdens mijn studie post rond gebracht via Sandd.
Hier krijg je per poststuk betaald. Ik was met sorteren +/- 1,5 uur kwijt per wijk. Dag erna post rondbrengen daar was ik met 3 uurtjes wel mee klaar. Dit twee keer per week. Ik kreeg zo tussen de 120 en 150 euro netto per maand betaald. Afhankelijk van hoe veel poststukken ik in die maand had.
In de zomervakantie had ik vaak twee wijken.
Ik vond het altijd erg bijzonder om te zien dat mensen op alle mogelijke manieren hun brievenbussen dicht probeerde te maken als de beruchte blauwe enveloppen weer aan de beurt waren.
Het werkt vond ik niet echt zwaar. Kies wel voor een makkelijke fiets, die ook wel tegen een stootje kan. Ik had ook altijd een schouder tas mee voor de poststukken voor in die straat. Als het regent, worden ze op die manier niet zo nat.
Het is even uitvogelen met sorteren en lopen, maar uiteindelijk heb je voor jezelf wel een handige manier gevonden.
Ik had meestal wel mijn wandelschoenen aan met post lopen, omdat ik anders last van mijn voeten kreeg.
Noomii1994 schreef:Cabelona schreef:Ik heb tijdens mijn studie post rond gebracht via Sandd.
Hier krijg je per poststuk betaald. Ik was met sorteren +/- 1,5 uur kwijt per wijk. Dag erna post rondbrengen daar was ik met 3 uurtjes wel mee klaar. Dit twee keer per week. Ik kreeg zo tussen de 120 en 150 euro netto per maand betaald. Afhankelijk van hoe veel poststukken ik in die maand had.
In de zomervakantie had ik vaak twee wijken.
Ik vond het altijd erg bijzonder om te zien dat mensen op alle mogelijke manieren hun brievenbussen dicht probeerde te maken als de beruchte blauwe enveloppen weer aan de beurt waren.
Het werkt vond ik niet echt zwaar. Kies wel voor een makkelijke fiets, die ook wel tegen een stootje kan. Ik had ook altijd een schouder tas mee voor de poststukken voor in die straat. Als het regent, worden ze op die manier niet zo nat.
Het is even uitvogelen met sorteren en lopen, maar uiteindelijk heb je voor jezelf wel een handige manier gevonden.
Ik had meestal wel mijn wandelschoenen aan met post lopen, omdat ik anders last van mijn voeten kreeg.
Ik heb ook via Sandd gewerkt, maar eigenlijk als je alles bij elkaar berekende.. wordt je zwaar onder betaald.. Ze rekenen namelijk de uitsorteringsuren niet mee, maar ook niet dat met bezorgen de huizen waar je niet bezorgd dat je daar ook langs loopt.
Believe schreef:Had eerst op een wijk hier in het dorp gesolliciteerd wat ik een leuke wijk vind, iets verder weg maar wel een van de leukere opties.
Kreeg toen mailtje dat er voor die wijk geen open vacature was (hoezo kan ik dan solliciteren?) maar goed. Voor nog 2 andere wijken gesolliciteerd maar heb daar nog niks van gehoord.
Weet ook niet of ik het nog ga doen na het lezen van de bovenstaande berichten en de recensies op andere websites. Ik las ook dat je een app moet aanzetten met een GPS tracker en dat ze dan telkens in de gaten houden waar je loopt?