StillAngel schreef:Een normale, grappige opmerking? Voor iemand die je kent misschien wel ja. Voor iemand die je niet kent en zich zojuist rot is geschrokken is het not done.
Vandaar dat het ook tussen aanhalingstekens staat.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ik zou er niet van wakker liggen. Niet al te handig wat die man heeft gedaan, maar ach, het is gezegd en klaar. Yv_ schreef:Niet al te handig wat die man heeft gedaan, maar ach, het is gezegd en klaar.

) Dani schreef:Yv_ schreef:Niet al te handig wat die man heeft gedaan, maar ach, het is gezegd en klaar.
Als iemand zomaar in mijn tuin staat zou ik ook boos zijn hoor. Je hebt daar zonder toestemming niks te zoeken, weet ik veel of je een brave schilder bent of een agressieve inbreker? En dan blijft 'ie daar ook nog staan met uitzicht op de badkamer waar TS staat te douchen, en komt hij met een onprofessionele en ongepaste opmerking. Hij had gelijk weg moeten gaan of zich op z'n minst moeten verontschuldigen.
Natuurlijk heeft hij het niet kwaad bedoeld, maar dit mag gewoon niet.
Yv_ schreef:Nee dat snap ik. Maar wat wil je dan? Aangifte gaan doen? Die man met een bijl achterna gaan zitten?
Wellicht ben ik te dorps ofzo, maar het is gebeurd en er is nu niks meer aan te doen.
Haha nee hoor, maar ik zou wel even het bedrijf bellen. Niet om stampij te maken of zo, gewoon om het te laten weten. Dan kan de werkgever beslissen of ze er verder iets mee doen. Misschien zijn er vaker klachten geweest hè, je weet 't niet. 
Wat denkt die kerel wel niet?!
Mavelle schreef:Ja joh.. Top advies om er ook nog een facebook rel van te maken. Je kan het er ook gewoon als volwassenen (nogmaals) over hebben.
. Gewoon omdat volwassen mensen dan op een later tijdstip terug komen.CharmingS schreef:Mavelle schreef:Ja joh.. Top advies om er ook nog een facebook rel van te maken. Je kan het er ook gewoon als volwassenen (nogmaals) over hebben.
Je kan ook als volwassenen besluiten om niet op iemand haar balkon te klimmen, terwijl je hoort dat deze aan het douche is, en dan doodleuk blijven staat tot ze klaar is om haar vervolgens een hartaanval te bezorgen. Gewoon omdat volwassen mensen dan op een later tijdstip terug komen.
Dus ja ik zou ook een berichtje op facebook zetten, dat toekomstige klanten hun balkon deuren dicht moeten houden..
CharmingS schreef:Mavelle schreef:Ja joh.. Top advies om er ook nog een facebook rel van te maken. Je kan het er ook gewoon als volwassenen (nogmaals) over hebben.
Je kan ook als volwassenen besluiten om niet op iemand haar balkon te klimmen, terwijl je hoort dat deze aan het douche is, en dan doodleuk blijven staat tot ze klaar is om haar vervolgens een hartaanval te bezorgen. Gewoon omdat volwassen mensen dan op een later tijdstip terug komen.
Dus ja ik zou ook een berichtje op facebook zetten, dat toekomstige klanten hun balkon deuren dicht moeten houden..
Mavelle schreef:Ik zou het maar niet bij de buren aankaarten. Die kunnen er niks aan doen en zullen er waarschijnlijk wel even om grinniken als je weer weg bent. Dan zou ik het bedrijf waar die man werkt bellen.
anjali schreef:Staat dat ergens geschreven dan? Ik zie het nu meermaals voorbij komen, waaronder TS, dat mensen van mening zijn dat de buren thuis moeten zijn. Dat is toch helemaal niet jullie taak?Mavelle schreef:Ik zou het maar niet bij de buren aankaarten. Die kunnen er niks aan doen en zullen er waarschijnlijk wel even om grinniken als je weer weg bent. Dan zou ik het bedrijf waar die man werkt bellen.
Jawel want die betalen hem. En daarbij horen ze zelf thuis te zijn als ze iemand besteld hebben.