xLianneeee schreef:Toch heel gek. Ik droeg vroeger ook bh's van H&M, hunkemoller, livera en sapph. Ik had dit probleem vaak bij deze merken. Toen ze nog een paar maten groter werden en ik daar de speciaalzaak moest en dus echt duurdere A merken ging kopen heb ik het nooit meer gehad. Je krijgt echt passend advies. Zo dacht ik dat een bepaald model mij altijd goed zat, die speciaalzaken zeiden van niet. Als het model ook niet perfect aansluit op je lichaam kunnen ze dus ook al gaan vervormen. En dat staat idd heel lelijk onder je kleren.
Sinds een paar jaar heb ik dus geen BH problemen meer. Geef liever wat meer uit voor iets echt goeds, dan minder wat niet perfect aansluit of vervormd. Nu heb ik het wel over merken als primadonna, geen (duurdere) merken die ze bijv bij de livera verkopen ofzo.
En ik doe mijn bh's ook gewoon in de was! Eigenlijk hoort het niet zo, Maar een voorzichtige was van 30 graden heeft de afgelopen jaren nog niks kwaad gedaan. (En de dames van die zaken doen het zelf stiekem ook). Dus ik denk persoonlijk dat het echt kwaliteit verschil is.
Livera verkoopt al lange tijd primadonna, deze koop ik daar maar ook die levert dit probleem. Zowel met als zonder kant op de cup en zowel voorgevormd als niet.

is het de moeite om even te lezen en bekijk vooral ook het filmpje!