Bh rand vouwt om

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 12:24

xLianneeee schreef:
Toch heel gek. Ik droeg vroeger ook bh's van H&M, hunkemoller, livera en sapph. Ik had dit probleem vaak bij deze merken. Toen ze nog een paar maten groter werden en ik daar de speciaalzaak moest en dus echt duurdere A merken ging kopen heb ik het nooit meer gehad. Je krijgt echt passend advies. Zo dacht ik dat een bepaald model mij altijd goed zat, die speciaalzaken zeiden van niet. Als het model ook niet perfect aansluit op je lichaam kunnen ze dus ook al gaan vervormen. En dat staat idd heel lelijk onder je kleren.

Sinds een paar jaar heb ik dus geen BH problemen meer. Geef liever wat meer uit voor iets echt goeds, dan minder wat niet perfect aansluit of vervormd. Nu heb ik het wel over merken als primadonna, geen (duurdere) merken die ze bijv bij de livera verkopen ofzo.

En ik doe mijn bh's ook gewoon in de was! Eigenlijk hoort het niet zo, Maar een voorzichtige was van 30 graden heeft de afgelopen jaren nog niks kwaad gedaan. (En de dames van die zaken doen het zelf stiekem ook). Dus ik denk persoonlijk dat het echt kwaliteit verschil is.

Livera verkoopt al lange tijd primadonna, deze koop ik daar maar ook die levert dit probleem. Zowel met als zonder kant op de cup en zowel voorgevormd als niet.

xxxmh

Re: Bh rand vouwt om

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 12:43

Ik heb daar ook last van. Heb altijd h&m bh's omdat ze lekker zitten en de stof lekker is. Heb 75b dus niet heel groot ofzo. Met de 1 heb ik er wel last van en de ander niet. Gaat in de normale was en droger met een netje.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 12:50

Van die goedkoper prut bh’s kun je ook geen kwaliteit van verwachten.
Ik draag slechts een C van bh maar ik ga altijd naar een lingeriezaak. Mijn favoriete merk is Marie Jo. Helemaal niets kan daaraan tippen. Maar ja dan moet je wel meer uitgeven.
Je zult ook qua stevigheid en levensduur een dag en nacht verschil voelen.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 12:56

Hier normaal 75 F en nu door de borstvoedinf 80 I en haal mijn bh'z altijd bij een goede kwaliteits winkel. 75 euro per voedings bh. Donder ze gewoon in de wasmachine bij alle andere was. En ze doen het nog steeds.

CookieMel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 12:58

Ik had dit ook! Raar genoeg gebeurde het altijd maar aan 1 kant, had geen idee hoe het kwam totdat ik thuiskwam en de BH in kwestie zag hangen aan de strap om te drogen... aan jawel, die kant. Dus nu hang ik ze niet meer op aan de strap, maar aan het middenstukje. Ligt ook aan de BH natuurlijk maar bij mij was het ophangen dus de randjes-maker.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-18 14:51

CookieMel schreef:
Ik had dit ook! Raar genoeg gebeurde het altijd maar aan 1 kant, had geen idee hoe het kwam totdat ik thuiskwam en de BH in kwestie zag hangen aan de strap om te drogen... aan jawel, die kant. Dus nu hang ik ze niet meer op aan de strap, maar aan het middenstukje. Ligt ook aan de BH natuurlijk maar bij mij was het ophangen dus de randjes-maker.

Nu je het zegt is het indd wel vaak aan 1 kant....uiteindelijk beide kanten.
Dit ga ik eens even uit proberen want hang ze indd aan 1 bandje op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 15:41

Ik zie dat je in Rotterdam woont, ga eens naar Superbra. Voor grotere cupmaten zijn zij imo echt een van de beste speciaalzaken. Ik ga er zelf speciaal voor naar Rotterdam en heb sindsdien nergens meer last van, na goed meten zitten ze nu zelfs zo lekker dat ik niet meer gelijk mijn bh uit wil trekken als ik thuis kom.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-18 16:29

Emmaa_ schreef:
Ik zie dat je in Rotterdam woont, ga eens naar Superbra. Voor grotere cupmaten zijn zij imo echt een van de beste speciaalzaken. Ik ga er zelf speciaal voor naar Rotterdam en heb sindsdien nergens meer last van, na goed meten zitten ze nu zelfs zo lekker dat ik niet meer gelijk mijn bh uit wil trekken als ik thuis kom.

Ik ga eens google,thanx voor de tip!

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 17:30

Ik droeg ook altijd BHs van H&M omdat die pasvorm me gewoon het mooist zat. Nu ben ik geswitched naar het model Lilly van Livera eigen merk, die zit me ook goed en blijft mooi in de was :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 23:21

Hoewel ik betwijfel of dit het probleem is bij de TS drop ik deze link hier even omdat ik hem echt héél verhelderend vond en denk dat er nog veel meer mensen rondlopen met de verkeerde maat BH die zogenaamd goed opgemeten zijn bij een Livera, Hönkemuller of iets dergelijks.
Voor iedereen die moeite heeft om een bh te vinden die mooi zit, of een bh die lekker zit of nou ja eigenlijk voor iedereen die een bh draagt :+ is het de moeite om even te lezen en bekijk vooral ook het filmpje!

http://www.leesvoer.net/je-doet-het-fout/

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 23:48

Ik heb het enkel met de H&M bh’s :)

En ik heb 75D, maar een 75D waarvan B-cup aan borst en 2 cupjes aan overtollig vel Dus geen topweight hier :)

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 01:17

Ik heb dit werkelijk met alle BH's. :')

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 06:26

Ik heb er ook last van, zeker geen grote cupmaat.
Bij 6 precies dezelfde bh’s hebben er 2 dit probleem.Vroeger nooit last van.Ik was ze wel gewoon in de wasmachine bij de rest vd was.
Zal daar misschien eens mee stoppen.