Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Koper schreef:oomens schreef:Nou ja, ze hebben wel ogen, alleen geen fatsoenlijk stuur.
Des te debieler dan dat ze niet uitkijken waar ze vliegen. Ze zijn gewoon gehandicapt en dan heb je als wild dier geen bestaansrecht. Natuurlijke selectie
Koper schreef:Het nadeel is dat het vliegende botsautootje bij een botsing acuut omlaag stort. Bij voorbeeld in je kleding. Nog leukere macarena dan wanneer ze -alwéér- in je haar zitten.
CharmingS schreef:Het geluid wat ze maken is nog het ergst denk ik (maar dat dacht die kever waarschijnlijk ook van mij)
Citaat:Echt. En het is er altijd inééns. Brrrrrzzzzzzzikbeneenkamikazebotsautoeniktrekmevanniksofniemandietsaanbbbbbrrrrrrrrrrzzzzz
Citaat:En als je dan opstaat/van ze weg rent vliegen ze ook zo dolenthousiast achter je aan. Ik probeer ze altijd maar voor me te zien als hele kleine puppy's, geen coördinatie en gewoon heel erg blij om je te zien. Heb ze nog steeds liever niet in m'n buurt maar het feit dat ze verder niks doen helpt wel.
balli schreef:Ze worden gegeten door veel andere beesten en die zijn dan wel weer leuk om in je tuin te hebben, dus maar niet dood maken.