Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Ik zal condooms in de kast leggen en dat aan mijn dochter doorgeven.Dan gaan ze er natuurlijk ballondieren mee blazen
Britta31 schreef:Dat is ook een goed idee.Een doos condooms.Mijn dochter zegt dat ze allemaal nog niet met sex bezig zijn.Nou,4 tieners met hormonen bij elkaarIk wil het nu ook niet gaan verbieden in eens.Mijn dochter ziet het nog gewoon als logeren,ze was geschokt toen ik vroeg of ze ook sex hadden.Maar je weet maar nooit.En aan alcohol kunnen ze gewoon komen via via.Ik zit er toch een beetje mee omdat het bij ons is.Maar alle ouders weten ervan.
Britta31 schreef:Maar de ouders weten ervan.En als ze het niet goed zouden vinden moeten ze hun dochter niet bij ons laten logeren.
Anoniem schreef:Britta31 schreef:Maar de ouders weten ervan.En als ze het niet goed zouden vinden moeten ze hun dochter niet bij ons laten logeren.
No way dat ik dit als ouder goed zou vinden. Alleen jouw opmerking al dat je dochter de pil slikt dus veilig is. Getuigt van weinig betrokkenheid bij jouw opvoeding. Je duwt er een pil in en het mag rondgaan met wie het wil. Sterker nog laten we ze allemaal bij elkaar leggen, wie weet komt er wel een orgie. Waar zit je verstand en wat voor voorbeeld wil je voor je kinderen zijn.
Anoniem schreef:Britta31 schreef:Maar de ouders weten ervan.En als ze het niet goed zouden vinden moeten ze hun dochter niet bij ons laten logeren.
No way dat ik dit als ouder goed zou vinden. Alleen jouw opmerking al dat je dochter de pil slikt dus veilig is. Getuigt van weinig betrokkenheid bij jouw opvoeding. Je duwt er een pil in en het mag rondgaan met wie het wil. Sterker nog laten we ze allemaal bij elkaar leggen, wie weet komt er wel een orgie. Waar zit je verstand en wat voor voorbeeld wil je voor je kinderen zijn.
Anoniem schreef:Anoniem schreef:
Je weet dat tieners ook seks in een fietsenhok kunnen hebben als ze willen?
Zullen we meisjes maar weer naar de huishoudschool brengen dan en jongens op dienst sturen, en ze zo min mogelijk met elkaar in contact laten komen? Net als vroeger, heel gezellig
Ik denk niet dat TS bedoelt dat ze zich allemaal maar moeten laten opvullen. En de kerels mogen ook absoluut hun verantwoordelijkheid nemen áls ze al wat gaan doen. TS geeft alleen aan dat haar dochter aan de pil is.
Anoniem schreef:Corrie, jij deed 'het' op je 14e tot 16e wel graag met publiek? We hebben het over tieners die, zoals TS zelf schetst, waarschijnlijk de condooms opblazen en tot ballonfiguren ombouwen. Denk je nou echt dat ze het dan met z'n 4en in één ruimte even lekker een potje gaan sexen?
Anoniem schreef:Anoniem schreef:Corrie, jij deed 'het' op je 14e tot 16e wel graag met publiek? We hebben het over tieners die, zoals TS zelf schetst, waarschijnlijk de condooms opblazen en tot ballonfiguren ombouwen. Denk je nou echt dat ze het dan met z'n 4en in één ruimte even lekker een potje gaan sexen?
Idd waarschijnlijk. Waarschijnlijk kan er ook een zwangerschap uit komen.
Anoniem schreef:Anoniem schreef:Corrie, jij deed 'het' op je 14e tot 16e wel graag met publiek? We hebben het over tieners die, zoals TS zelf schetst, waarschijnlijk de condooms opblazen en tot ballonfiguren ombouwen. Denk je nou echt dat ze het dan met z'n 4en in één ruimte even lekker een potje gaan sexen?
Idd waarschijnlijk. Waarschijnlijk kan er ook een zwangerschap uit komen.
En op de persoonlijke vraag geef ik niet eens antwoord, zie dat jij op je 25ste de wijsheid al in pacht hebt. Iets met opnieuw het wiel uitvinden
Ik sta blijkbaar dichterbij de tienergroep dan jij