Tiener jongens en meisjes samen slapen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-18 20:34

Ik zal condooms in de kast leggen en dat aan mijn dochter doorgeven.Dan gaan ze er natuurlijk ballondieren mee blazen :)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 20:43

Britta31 schreef:
Ik zal condooms in de kast leggen en dat aan mijn dochter doorgeven.Dan gaan ze er natuurlijk ballondieren mee blazen :)

:') :') :')

Zolang alle ouders het er mee eens zijn lijkt me het op zich geen probleem. Ik weet niet hoe het contact tussen jou en die ouders is? Anders misschien eens vragen of zij niet bang zijn dat er op zo'n avond/nacht iets gebeurt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 20:44

Britta31 schreef:

Zolang ze dat doen hoef jij je echt niet druk te maken om groepssex en zwangere tieners :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 20:44

Ik persoonlijk mis de sprong van ' vriendengroep die na een feest bij iemand blijft slapen ' naar ' tieners zijn niet te vertrouwen, worden zeker zwanger op zo'n avond en hebben zeker seks. '

Dan ben ik blij dat alle ouders van mijn vrienden hier nooit problemen mee hebben gehad. Sliep gerust in een vreemd land in hetzelfde bed met wat andere tieners. Echt niet dat we dan aan seks dachten, eerder slechte paardenfilms kijken op Netflix.

Arme ik, dan had ik met niemand meer mogen afspreken van mijn ouders. Niet met jongens en niet met meisjes.

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 20:57

Britta31 schreef:
Dat is ook een goed idee.Een doos condooms.Mijn dochter zegt dat ze allemaal nog niet met sex bezig zijn.Nou,4 tieners met hormonen bij elkaar >;)Ik wil het nu ook niet gaan verbieden in eens.Mijn dochter ziet het nog gewoon als logeren,ze was geschokt toen ik vroeg of ze ook sex hadden.Maar je weet maar nooit.En aan alcohol kunnen ze gewoon komen via via.Ik zit er toch een beetje mee omdat het bij ons is.Maar alle ouders weten ervan.

Ik heb ook zo vaak filmavonden gehad op die leeftijd. En zelfs toen ik 20 was. Ook mannen en vrouwen door elkaar. Nooit wat gebeurt. Wij waren hele hechte vriendengroep. Dus ik snap niet waarom er meteen van seks wordt uitgegaan. Ik was daar ook echt niet mee bezig.

Maarja, dat is dan mijn ervaring :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 20:57

Als ik met mijn vriendengroep bij 1 slaap gaan we echt geen seks hebben hoor :') leeftijden liggen bij ons tussen de 17 en 19, en iedereen gaat prima samen zonder seks. 2 hebben een relatie, een ook die doen dat liever ergens waar geen anderen bij zijn :+

Er is geen haar op mijn hoofd die er aan denkt ooit seks met iemand te hebben terwijl er meerdere vrienden bij zijn. Ik schaam me niet snel, maar dat gaat een stapje te ver.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 20:59

Britta31 schreef:
Maar de ouders weten ervan.En als ze het niet goed zouden vinden moeten ze hun dochter niet bij ons laten logeren.

No way dat ik dit als ouder goed zou vinden. Alleen jouw opmerking al dat je dochter de pil slikt dus veilig is. Getuigt van weinig betrokkenheid bij jouw opvoeding. Je duwt er een pil in en het mag rondgaan met wie het wil. Sterker nog laten we ze allemaal bij elkaar leggen, wie weet komt er wel een orgie. Waar zit je verstand en wat voor voorbeeld wil je voor je kinderen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:00

Anoniem schreef:
Britta31 schreef:
Maar de ouders weten ervan.En als ze het niet goed zouden vinden moeten ze hun dochter niet bij ons laten logeren.

No way dat ik dit als ouder goed zou vinden. Alleen jouw opmerking al dat je dochter de pil slikt dus veilig is. Getuigt van weinig betrokkenheid bij jouw opvoeding. Je duwt er een pil in en het mag rondgaan met wie het wil. Sterker nog laten we ze allemaal bij elkaar leggen, wie weet komt er wel een orgie. Waar zit je verstand en wat voor voorbeeld wil je voor je kinderen zijn.

Je weet dat tieners ook seks in een fietsenhok kunnen hebben als ze willen?

Zullen we meisjes maar weer naar de huishoudschool brengen dan en jongens op dienst sturen, en ze zo min mogelijk met elkaar in contact laten komen? Net als vroeger, heel gezellig :j

Ik denk niet dat TS bedoelt dat ze zich allemaal maar moeten laten opvullen. En de kerels mogen ook absoluut hun verantwoordelijkheid nemen áls ze al wat gaan doen. TS geeft alleen aan dat haar dochter aan de pil is. :')

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:03

Anoniem schreef:
Britta31 schreef:

:') :') :') :') :')

Wat heb jij allemaal gedaan toen je jong was?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:07

Anoniem schreef:
Anoniem schreef:

Je weet dat tieners ook seks in een fietsenhok kunnen hebben als ze willen?

Zullen we meisjes maar weer naar de huishoudschool brengen dan en jongens op dienst sturen, en ze zo min mogelijk met elkaar in contact laten komen? Net als vroeger, heel gezellig :j

Ik denk niet dat TS bedoelt dat ze zich allemaal maar moeten laten opvullen. En de kerels mogen ook absoluut hun verantwoordelijkheid nemen áls ze al wat gaan doen. TS geeft alleen aan dat haar dochter aan de pil is. :')

Ja dat weet ik natuurlijk. Maar ik vind het laten slapen van een vast vriendje iets heel anders dan een groep bewust bij elkaar leggen met de woorden dochter is toch aan de pil. Het gaat mij om het groepsgebeuren.
En ja in dit geval zou ik het slapen gescheiden houden. Dan nog kan er iets gebeuren, ik ben niet achterlijk. Maar het ligt er niet zo dik bovenop als condooms in de badkamer klaarzetten en alles op een hoop gooien. Heeft ook met normen en waarden te maken. Je kunt ook te modern zijn.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:07

Misschien inderdaad maar meer in contact met je dochter blijven, jouw idee dat ze de pil slikt dus seks kan hebben vind ik al helemaal verkeerd. Je hebt haar gevraagd en het is gewoon logeren na een avond stappen dus klaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:08

Corrie, jij deed 'het' op je 14e tot 16e wel graag met publiek? We hebben het over tieners die, zoals TS zelf schetst, waarschijnlijk de condooms opblazen en tot ballonfiguren ombouwen. Denk je nou echt dat ze het dan met z'n 4en in één ruimte even lekker een potje gaan sexen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:10

Anoniem schreef:
Corrie, jij deed 'het' op je 14e tot 16e wel graag met publiek? We hebben het over tieners die, zoals TS zelf schetst, waarschijnlijk de condooms opblazen en tot ballonfiguren ombouwen. Denk je nou echt dat ze het dan met z'n 4en in één ruimte even lekker een potje gaan sexen?

Idd waarschijnlijk. Waarschijnlijk kan er ook een zwangerschap uit komen.

En op de persoonlijke vraag geef ik niet eens antwoord, zie dat jij op je 25ste de wijsheid al in pacht hebt. Iets met opnieuw het wiel uitvinden
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-05-18 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:11

Wij sliepen op die leeftijd regelmatig met de hele vriendengroep bij elkaar.. jongen en meiden door elkaar en ook stelletjes.. maar dan was er echt geen seks hoor.. Ik sliep zelfs met mannelijke vrienden gewoon op 1 luchtbed zonder problemen als dat zo uit kwam.. ben blij dat de ouders in onze vriendengroep daar ook nooit een probleem van hebben gemaakt..

Ik zou me er niet teveel zorgen over maken hoor! Seks gebeurt eerder ergens stiekem met zn 2e dan op zo'n logeerpartijtje :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:12

Anoniem schreef:
Anoniem schreef:

Ja, de kans is alleen groter dat ze heel hard giechelen en vervolgens dronken van de ranja in slaap vallen. We hebben het over een tienerfeestje in de plaatselijke vergaderzaal. Geen alcohol en hooguit wat kaasknabbels.

Nou, dat is op je 14e écht het middel om ongeremde sex te hebben op je 14e omdat je 'toch aan de pil bent en je moeder je stilletjes heeft vertelt dat áls je wil, er condooms in de badkamer liggen, please be safe'.

Daarom vraag ik; moeten we maar weer terug naar hoe het "vroeger" was? Jongens en meiden die gescheiden van elkaar werken in een fabriek en geeneens een boterhammetje mogen eten samen? :')

Nogmaals, als die koters seks willen hebben doen ze dat bij wijze van in die partyzaal.

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:15

Anoniem schreef:
Britta31 schreef:

Maar als je zoiets onschuldigs als met de vriendengroep samen logeren niet goed vind.. maar t gescheiden moet.. wat voor les geef je je kinderen dan mee? Dat je hen niet vertrouwd? Dat jongens niet te vertrouwen zijn? Dat jongens en meiden niet vriendschappelijk bij elkaar kunnen slapen?
Ik weet wel wat ik dan een beter voorbeeld vind ;)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:16

Anoniem schreef:
Britta31 schreef:

:') :') :') Waar staat in hemelsnaam dat TS haar dochter laat rondgaan? :') Waar haal je die orgie in godsnaam vandaan? :')

Laten we een paar dingen op een rijtje zetten zodat je hopelijk wat meer vertrouwen krijgt in de jeugd:

* Vroeg of laat doen ze het toch wel
* Dan dus maar liever wat voorbereiding en uitleg zodat er geen ongewenste toestanden uit het eerste gefrunnik voortkomen
* Doorgaans houden vriendengroepen in deze leeftijdscategorie nog geen orgies. Die zitten nog in de ontdekkende fase en zijn al gelukkig als het met 1 tegelijk lukt zonder al teveel gestuntel
* Ze kunnen het inderdaad ook in fietsenhok doen, tegenhouden doe je het toch niet
* TS heeft met haar dochter gepraat en e.e.a gevraagd. Dochter antwoorde dat ze geen seks heeft. Word ze nu door jóú beticht van liegen?

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:16

Hahahhaha alsof jongens en meisjes niet gezellig met elkaar in een ruimte kunnen logeren zonder gelijk een orgie te hebben. Wat voor seksmaniakken kennen jullie? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:19

Nogmaals ik ben niet achterlijk en weet waar de jeugd het allemaal kan doen. Als mijn 16 jarige een vast vriendje zou hebben en er aan toe zou zijn, geen probleem ik laat hem slapen. Liever in mijn huis dan op straat.

Maar de stelling was een groep jongeren. En daar zit voor mij het verschil.
Maar geen probleem men is het met TS eens. De meerderheid zal gelijk hebben. De wereld verandert helaas niet altijd ten goede.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-18 21:19

Ze heeft de pil voor haar menstruatie.En een voordeel is natuurlijk dat ze ook beschermd is.Ik leg condooms in de kast en hou het van een afstand in de gaten.Maar mag je dit soort vragen niet op bokt stellen dan.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 03-05-18 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:20

Anoniem schreef:
Anoniem schreef:

En op de persoonlijke vraag geef ik niet eens antwoord, zie dat jij op je 25ste de wijsheid al in pacht hebt. Iets met opnieuw het wiel uitvinden

Ik sta blijkbaar dichterbij de tienergroep dan jij :')

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:20

Ik kom zelf vanuit een heel vrije omgeving (zoals gezegd, ik heb met regelmaat op de kamer geslapen met jongens, en op vakantie zaten de condooms in de verbandtrommel, en dat werd verteld vanaf dat de oudste een jaar of 12 was?) en dat was juist daarom ook een omgeving waar niet veel raars is gebeurd. Maar ik heb dus ook een paar omgevingen meegemaakt waar veel neurotischer over dat soort dingen gedaan werd, onder andere een behoorlijk conservatieve omgeving in de VS.
En dat had juist tot gevolg dat bijna alle jongeren op hun 16e al ruim seksuele ervaringen hadden - en erger: lang niet altijd omdat ze dat echt wilden, maar omdat ze vanwege het schimmige en spannende in situaties kwamen waar ze niet wisten hoe ze er weer uit kwamen.

In al die keren dat ik met jongens sliep, was er ook altijd de absolute zekerheid dat als er ook maar iets was dat niet goed was, ik daar hulp voor kon vragen. Die jongeren in de VS wisten dat niet. Met veel meer tienerzwangerschappen maar ook dus best wel wat negatieve seksuele ervaringen tot gevolg.

Het is maar wat je je kinderen wilt bieden inderdaad. Ik zou het wel weten.

Britta: laat je door enkele negatievelingen niet weerhouden hoor :) Ik denk dat je het goed aanpakt.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:24

Mijn ouders lieten mij ook altijd heel erg vrij.
Ik was al op jonge leeftijd aan de pil. ( vanwege menstruatie problemen )
Mijn moeder had mij condooms gegeven en duidelijk uitgelegd dat als ik zo ver was dat ik het dan veilig moest doen en waarom.
Ik kon altijd met alle vragen bij mijn ouders terecht zonder enige schaamte te hebben.
Ze hebben altijd duidelijk uitgelegd dat ik niks tegen mijn zin moet doen en het alleen moet doen als ik daar klaar voor ben.
Zo zou ik als ik een dochter zou mogen krijgen het ook aanpakken.

Als je het verbied doen ze het stiekem.

Op een gegeven moment had ik dus een vriendje waar ik mocht blijven slapen. Van zijn ouders moesten we apart slapen.
Ik in zijn slaapkamer hij op een matrasje op de grond. En waar hadden wij sex? Juist stiekem in zijn slaapkamer. Midden in de nacht sloop hij altijd stiekem bij mij in bed. En voordat zijn ouders wakker werden ging hij weer naar de zolder.

Slaapfeestjes met vrienden, nou daar werd hooguit een stiekeme snelle zoen gegeven tijdens het spelletje doen durven of de waarheid. Maar sex waar anderen bij waren echt niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:28

Anoniem schreef:
Anoniem schreef:

Ik sta blijkbaar dichterbij de tienergroep dan jij :')

Absoluut. Maar ik zie in mijn beroep de gevolgen van deze vrije gedachten. En geloof me als het fout gaat gaat het goed fout. Maar je hebt gelijk ik ben meer dan het dubbele van jouw leeftijd, hopeloos ouderwets en weet niets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:30

Woon/werk je in de Biblebelt Corrie? Echt een oprechte vraag overigens, niet snerig bedoeld. Want ik denk dat je echt een verknipt beeld hebt van de 'jeugd van tegenwoordig'.

En hey, je hoeft mij niet te vertellen dat als je echt goed sex hebt, je echt goed zwanger kan raken hoor. Ik heb daar ook het bewijs van rondlopen; 2,5 jaar, bijna een meter hoog, noemt me mama ;)
Denk niet dat het de dochter van de TS gaat gebeuren hoor.