Ontzettend ranzig pakket gekregen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Re: Ontzettend ranzig pakket gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 15:48

Gatver zeg!!
Moest je tekenen voor het pakket? Want dat had ik dan nooooit gedaan..

Wat een bende :n

Hopelijk wordt het goed opgelost.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 15:52

Als ik het goed zie is dat zwam.
Leg dat absoluut niet binnen op een houten vloer want het trekt erin en eet zich dwars door je vloer.
Succes, hoop dat ze het netjes oplossen. Bizar zeg.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 15:54

Foutje denk ik. Beetje winkel lost dit gewoon netjes op door een nieuwe te sturen.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 15:54

Dat tape draaien we er altijd om idd als de dozen uit elkaar dreigen te vallen zodat we nog enigzins normaal kunnen bezorgen. Al vraag ik me af waarom dit überhaupt bezorgd is, bij ons was zo'n doos direct retour afzender gegaan.. Je gaat je als bezorger schamen als je zo'n pakket moet bezorgen.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-18 15:57

Ik heb getekend voor een beschadigd pakket, dit is genoteerd bij dhl. Het kwam niet eens in me op om het weer mee te laten nemen. Ik bestel regelmatig wat op internet, maar heb zoiets nog nooit meegemaakt.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:05

Ik heb ook ooit bij dhl geteken voor de ontvangst van een beschadigs pakket. Ik kon uiteindelijk naar mn centen fluiten.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:10

Heb ik laatst ook een keer gehad, doos was nat geworden en zaten wel zware spullen in. Hele doos in elkaar geplakt, man komt net over de drempel en de hele bodem knikt eruit.... Postbezorger heeft wel 100x sorry gezegd. Gelukkig waren de spullen niet beschadigd, dus heb ik het wel geaccepteerd. Wel een mail aan het bedrijf gedaan dat ze de volgende keer een stevige doos moeten gebruiken en niet zo'n wappie wappie doos. :')

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:11

Hè bah. :=

Hoop dat ze vlot en netjes reageren, dit kan echt niet. Je kunt het sowieso retourneren toch? Dan ben je in het ergste geval alleen de verzendkosten kwijt.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:12

roxiie schreef:
Ik heb ook ooit bij dhl geteken voor de ontvangst van een beschadigs pakket. Ik kon uiteindelijk naar mn centen fluiten.

Maar deze schade kun je wel aantonen, dit is niet iets wat in 2 dagen ontstaat.... Dit pakket was al verrot bij verzenden.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-18 16:16

Op de site staat inderdaad dat ik het terug kan sturen en dan mijn geld terug krijg. Er staat ook dat ze spullen die beschadigd zijn vervangen. En dat ze op werkdagen binnen 24 uur reageren op mail.
Ik wacht eerst maar eens even af op antwoord. Pakket staat nu in mijn gang te stinken. Heb niet eens een doos die groot genoeg is om alles terug te sturen..

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:23

Supervixen schreef:
Op de site staat inderdaad dat ik het terug kan sturen en dan mijn geld terug krijg. Er staat ook dat ze spullen die beschadigd zijn vervangen. En dat ze op werkdagen binnen 24 uur reageren op mail.
Ik wacht eerst maar eens even af op antwoord. Pakket staat nu in mijn gang te stinken. Heb niet eens een doos die groot genoeg is om alles terug te sturen..

Ik zou het ivm je gezondheid,liever buiten of in een schuur bewaren. Schimmels zijn erg slecht voor je luchtwegen!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-18 16:47

Ik heb net een mail terug gekregen van iemand van de klantenservice. Diegene die mailde had dit ook nog nooit zo gezien en gaat ervoor zorgen dat ze omgeruild worden. Ik moest aangeven hoeveel stoelen er aangetast zijn. Ik heb gezegd dat ik het ivm mijn gezondheid niet verder wil uitpakken, maar dat ik wel aanneem dat alles is beschadigd door vocht.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:52

Supervixen schreef:
Ik heb net een mail terug gekregen van iemand van de klantenservice. Diegene die mailde had dit ook nog nooit zo gezien en gaat ervoor zorgen dat ze omgeruild worden. Ik moest aangeven hoeveel stoelen er aangetast zijn. Ik heb gezegd dat ik het ivm mijn gezondheid niet verder wil uitpakken, maar dat ik wel aanneem dat alles is beschadigd door vocht.

Het enige juiste antwoord! :j

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 08:26

Verstandig, laat het hen maar mooi oplossen en een nieuw pakket sturen en deze laten ophalen. Ook even vragen of ze verpakkingsmateriaal kunnen sturen ;)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-18 12:17

Ze gaan kijken of ze volgende week een omruildag kunnen plannen. We krijgen dan nieuwe en ze nemen de andere zooi mee. We hebben het gisteravond in de schuur gezet.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 08:10

Sodeju :oo Dat moet de 'inpakker' toch ook gezien hebben lijkt mij, met het verzendklaar maken van het pakket? Blegh :r

Fijn dat ze omgewisseld worden!

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 08:46

Gelukkig word het netjes opgelost. Dit kan écht niet

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 08:47

Susanne schreef:
Sodeju :oo Dat moet de 'inpakker' toch ook gezien hebben lijkt mij, met het verzendklaar maken van het pakket? Blegh :r

Fijn dat ze omgewisseld worden!

Het idee alleen al dat iemand dacht dat 't wel een goed idee was om dit gewoon te verzenden. :r

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 08:59

Iris82 schreef:
Het idee alleen al dat iemand dacht dat 't wel een goed idee was om dit gewoon te verzenden. :r

Komt meestal gewoon neer op iemand helemaal onderaan die (denkt dat hij) niet bevoegd is om zomaar te besluiten een product af te keuren.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 09:02

Wow... dis niet best. Ik bestel inderdaad ook vaak via internet maar dit...
Fijn dat ze omruilen. Goh ben benieuwd wat de inpakker dacht. Of dit lag in magazijn waar misschien lekkage is geweest ofzo

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-18 09:13

Dinsdag komen ze de boel omruilen. Dhl komt dan twee keer. Om alles op te halen en dan om alles te brengen. En natuurlijk weten ze niet hoe laat, dus zit ik de hele dag thuis :( . Hoop maar dat ze vroeg op de dag komen.

De leverancier probeerde dhl trouwens de schuld te geven door te mailen dat dhl het pakket in de regen zou hebben laten staan.
Ik heb terug gemaild dat ik vind dat ze de schuld niet op dhl moeten afschuiven, want dit is duidelijk niet het gevolg van één regenbuitje.
Maar dat het me verder niet uitmaakt, als ik nu maar goede spullen krijg.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 09:15

Waarom kan DHL niet in 1x komen halen en brengen ??

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 09:25

oomens schreef:
Iris82 schreef:

Komt meestal gewoon neer op iemand helemaal onderaan die (denkt dat hij) niet bevoegd is om zomaar te besluiten een product af te keuren.

Dan heb je toch nog een chef ofzo?

Maar goed dat is speculeren, voor hetzelfde geld is hij diegene geweest die gezegd heeft dat het wel verstuurd kan worden. :P

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 09:30

DHL doet de omwissel als het goed is gewoon in 1x hoor :j

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-18 09:46

In de mail staat twee keer, misschiej valt het mee en doen ze het in één keer.

Afbeelding