Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Schuur_ schreef:Kan het ook niet zo zijn dat hij dat laatste gesprek heeft verwijderd omdat hij nu weet dat jij in zijn telefoon kijkt en hij drama probeert te voorkomen? Zo kom je in een vicieuze cirkel terecht. Jij wordt steeds achterdochtiger en hij wordt steeds stiekemer.
Ik denk dat het tijd is om een fles wijn mee naar buiten te nemen en eens tegenover elkaar een open gesprek te voeren over dit onderwerp. Vertel hem dat je fout zit met in zijn telefoon te kijken en dat je zijn privacy wilt respecteren maar vertel hem ook je angsten. Vraag hem met wie hij praat en waar hij ze van kent. Geef hem ook de ruimte om bepaalde dingen uit te leggen.
Als dat gesprek voorbij is kan je nadenken of de antwoorden iets zijn waar je mee wilt of kan leven.
Oh en nog een puntje hierbij: overval hem hier niet mee, zeg 2 dagen op voorhand dat jij graag dan en dan een openhartig gesprek wilt hebben over dit onderwerp. Dan geef je hem ook de kans om al te starten met denken
ik weet dat er zowel langs zijn kant als langs mijn kant gewerkt moet worden als we de relatie verder zetten. Ik schuif dus zeker niet alle schuld op hem. anne_bento schreef:Ik snap de reacties dat jij niet in zijn berichten had mogen kijken, maar dat keurt toch niet automatisch dan goed dat hij berichten verwijderd en erover liegt?! 1 ding is duidelijk, het vertrouwen is er niet, en dan heb je in mijn ogen geen basis voor een goede relatie..
Destination schreef:Dus jij hebt in zijn telefoon gelezen zonder dat hij het weet? Daar gaat imo al wat mis...
Ayasha schreef:anne_bento schreef:Ik snap de reacties dat jij niet in zijn berichten had mogen kijken, maar dat keurt toch niet automatisch dan goed dat hij berichten verwijderd en erover liegt?! 1 ding is duidelijk, het vertrouwen is er niet, en dan heb je in mijn ogen geen basis voor een goede relatie..
Als je voor elk simpel gesprek met het andere geslacht toch verdorie je lief om toestemming moet gaan vragen..
Aranel schreef:Hmm gezien zijn verleden zou ik het ook wel moeite mee hebben en ik snap eerlijk gezegd ook best dat je in zijn telefoon hebt gekeken.
Pijnlijke vraag misschien, maar is hij met jou vreemd gegaan tijdens een andere relatie en heeft hij die relatie toen verbroken voor jou?
Ik zou teveel crazy bitch gaan uithangen in deze situatie dus ik onthou mezelf maar even van verder advies geven
Goof schreef:Dus hij moest zich bij de start van jullie relatie al bewijzen? Goed begin! Waarom start je een relatie met iemand die je sowieso al wantrouwt? En kennelijk wantrouw je hem nog steeds anders was je niet op zoek gegaan naar berichten.
Wat wil jij? Oud worden met deze man? Kan je leven met wantrouwen? Moet hij aan zichzelf werken of jij?
? Suzanne F. schreef:Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Als hij dit in vorige relaties deed dan doet hij dit nu weer. Vaak klopt je intuïtie wel.