Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Suzanne F. schreef:Jullie hebben een mond toch? En is je vriend een bang onzeker ei of kan hij wel voor zichzelf opkomen?
Dan is er een hele simpele oplossing. Je zegt gewoon tegen je schoonmoeder dat het jullie bruiloft is en dat het gaat zoals jullie dat willen en niet zoals zij het wil. Ze is welkom op de bruiloft maar schikt zich naar jullie wensen. Klaar.
En dan moet jouw vriend dit ook wel ondersteunen want als hij gaat lopen zielig doen en jammeren dan voedt hij zijn moeder alleen maar.
Samantha_01 schreef:Bedankt voor jullie reacties , dat is fijn om te lezen.
En nee, ik laat inderdaad niet het zomaar over mijn kant gaan, ik kan mijn mond wel roeren. Maar wat ik ook zeg, het helpt niet.
En helaas laat mijn vriend zich wel beinvloeden en dat is jammer.
Dus ik moet gewoon mijn poot stijf houden en mijn oren dicht, mond open en een gladde rug.
Cayenne schreef:En verder: je geeft haar net zoveel macht als je zelf wilt. Dus betrek haar verder niet bij de voorbereidingen en laat haar rol zo klein mogelijk zijn.
Dat het je één keer gebeurd a la, maar dit laat je toch geen tweede keer gebeuren?
Dus hup, niet in de slachtofferrol kruipen maar dit meteen in de kiem smoren. Als je niet op je mondje gevallen bent lukt je dat echt wel.