Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Britta31 schreef:Je mag het toch gewoon meenemen als het bij het grofvuil staat?
Maar toen de voorband lek bleek te zijn was ik er wel klaar mee. 
).
. Vind dat altijd zo zonde om nog best wel mooie spullen weggegooid te zien worden! 
Jolien87 schreef:Britta31 schreef:Je mag het toch gewoon meenemen als het bij het grofvuil staat?
Er staat toch nergens dat dit niet mag?
Heb je mijn spoiler in de OP gelezen?
Dorus, dat was ook mijn idee van mijn gele fiets. Ik gebruikte hem voor ritjes naar het station, 500 meter verderop. Dat ging nog maar net met een slakkengangetje.Maar toen de voorband lek bleek te zijn was ik er wel klaar mee.

Ze wisten in ieder geval wel wat ze wilden.
Leuk dat je dit deelt, heb er om gelachen!
Wat een geweldigr actie!! Jolien87 schreef:Ik ben ook heel benieuwd naar een reactie maar heb expres geen contactgegevens eronder gezet.
Aan de ene kant hoop ik dat diegene zich een hoedje schrikt en zich vreselijk geneert en aan de andere kant gun ik een ander ook weer zijn/haar geluk met een gratis barrel. Ik hoop alleen van harte dat diegene zichzelf niet te pletter rijdt. Ik had eigenlijk nog in de brief moeten schrijven dat het rijden met deze fiets op eigen risico is.
heb nog nooit zo'n hekel gehad aan een scooter...
Xyris schreef:Hahaha prachtig ik heb ooit eens iets dergelijks gehad met mijn total loss scooter, had al een nieuwe gekocht en 2 scooters pasten noet in mijn schuur. 1 stond dus nog in een gangetje om afgevoerd te worden en ineens, scooter weg! Maargoed, een fiets kan zo verdwijnen, een scooter is verzekeringtechnisch wat minder handig dus ik moest die opgeven als vermist en mijn verzekering inlichten.
Zo gezegd zo gedaan, vind ik hem 2 weken later in een ander gangetje bij toeval, denk verdomme, dat ding moet ik niet meer, was net zo blij dat ik er van af was, dus ik denk, ik loop snel door! Komt er een oud mannetje aan "Ohh dat is dus uw scooter! Wij vroegen ons al af..." En ik reageer ook "Ja hij was gejat" (af en toe zou ik wensen dat ik wat meer adrem was) Dus scooter mee naar huis gezeuld (ding reed alleen nog maar rondjes dus moest elke 2 meter het stuur optillen en recht zetten).
Nouja daarna aan het werk, nooit meer gedacht aan dat ik de scooter aan moest geven aan gevonden, volgende dag word ik gebeld door de politie "mevrouw, uw scooter is gevonden hoor! Hij stond in Huizen, u kunt hem ophalen op het depot in Huizen!heb nog nooit zo'n hekel gehad aan een scooter...
) meegenomen naar het depot in Huizen? Jolien87 schreef:Britta31 schreef:Je mag het toch gewoon meenemen als het bij het grofvuil staat?
Er staat toch nergens dat dit niet mag?
Heb je mijn spoiler in de OP gelezen?
Dorus, dat was ook mijn idee van mijn gele fiets. Ik gebruikte hem voor ritjes naar het station, 500 meter verderop. Dat ging nog maar net met een slakkengangetje.Maar toen de voorband lek bleek te zijn was ik er wel klaar mee.
Jolien87 schreef:Zo niet, dan bel ik de gemeente met de boodschap dat mijn fiets bij het grofvuil is weggehaald en nu bij de bushalte staat