Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
beatje schreef:Het verbaast mij dat iedereen bezorgers zoveel trappen laat doen.Ik denk dat ik gauw bezorger af was. Wat een job zeg.
Ik kom pakketjes vaak een aantal trappen tegemoet hoor, maar voor ik iets van schoenen etc heb gevonden zijn ze al halverwege.
alleen ging heel gek het geluid ook gelijk aan dus dan hoorde je mensen in je gang praten 
Winged schreef:Als een bedrijf voor het eten brengen 2,50 bezorgkosten vraagt terwijl ze nog geen kilometer bij mij vandaan zitten... Dan mogen ze lopen hoor
Wij hadden wel een lift dus ze hoefden niet met de trap (woonde 3 hoog). Dat scheelt misschien ook, kan me voorstellen dat ze bij 6 trappen wél liever hadden gehad dat ik naar beneden kwam. En dat had ik ook gerust gedaan hoor, natuurlijk is het bezorgen hun werk maar als ik 't ze makkelijker kan maken door even heen en weer te lopen, waarom niet?
beatje schreef:Het verbaast mij dat iedereen bezorgers zoveel trappen laat doen.Ik denk dat ik gauw bezorger af was. Wat een job zeg.
Toen de postbode laatst met 3 18-kilozakken voer aan kwam zei ik nog "laat anders maar beneden staan, ik sjouw ze zo wel samen met manlief naar boven" maar zelfs die zijn tot op de overloop naar boven gesjouwd door de bezorger 

Manou schreef:Over weten wie je bent, mijn vorige woonplek had ook een centrale toegangsdeur. Toen ik een keer tegelijk aan kwam met de pakketbezorger heeft hij me gevraagd of ik mijn brievenbus kon openen om te laten zien dat ik bij dat adres hoorde, vond ik wel een nette oplossing.
Alleen mijn pakketten nemen mijn buren soms niet in ontvangst. Wat ik me ook wel kan voorstellen met zakken muesli en dergelijke.