Kapster die niet kan knippen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:12

Wow.. die kapster heeft echt een bril nodig.. :=

Mijn haar is ruim 10 jaar geleden ooit bij een Team Kapsalon zo mishandeld.. toen viavia bij een goede salon uitgekomen en ook al moet ik er nu 50km voor rijden, er komt niemand anders aan mijn haar. Het trauma zit nog erg diep :+

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:13

Jemig dat is echt scheef scheef. :oo

Over goedkoop slecht is is absoluut niet altijd zo.
Mijn kapper is ook 12€ en die knipt precies zoals ik het wil.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:21

Heb je het ook op deze manier laten zien aan de kapper? Daar kan je toch niet om heen banketstaaf. Ik zou toch ook terug gaan en naar de eigenaar vragen. Stijl haar is moeilijk te knippen maar volgens mij kan de buurvrouw het nog beter als deze kapper.
Denk dat die er ook niet blij van wordt. Kort haar laat ik wel knippen maar op 1 of andere manier stoppen(of verhuizen) ze meestal als ik er een tijdje kom. Ik breng ongeluk volgens mij.
Laatst bijgewerkt door Tigra_ op 25-04-18 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt

yza1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:22

Oh my... dat is echt heel scheef! Ik zou terug gaan en mijn geld terug vragen. Dat mag zich toch geen kapster noemen? :oo

Wat kun je je dan kl*te voelen :(:)

Goedkoop is niet altijd slecht hoor, mijn kapster kost 14,95 voor enkel knippen en is super goed. Misschien kun je eens vragen bij kennissen/onbekenden uit de buurt waar die naartoe gaan? Heb je meteen een onderwerp om een gesprekje aan te knopen haha :)*

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:25

_Reneee schreef:
Ja sorry, maar wat wil je voor 12 euro? Zelfs de Brainwash is nog duurder. Qua kappers is het volgens mij goedkoop = niet echt goede kwaliteit. Maar goed mijn moeder heeft al 25 jaar haar eigen salon dus ik ben verwend :')

Gelukkig is het maar haar en groeit het weer aan, maar ik zou niet meer voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Ik zou nu even een goede salon zoeken die het kan fiksen. De ongelijkheid is namelijk niet het enige probleem, het is niet eens aangesloten :') Oh en even een recensie achterlaten hoor.

Was het geen lustkapper? :Y)

Sorry hoor maar goedkoop of duur. Dit hoort gewoon niet. Als ik naar een goedkopere kapster ga verwacht ik gewoon het goede resultaat.
Ik zou even teruggaan. Is er geen collega van haar die het kan fixen?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:29

Zelf heb ik ook ooit een 'uitstapje' naar een andere kapper gedaan, maar toen mijn moeder mij thuis zag komen gingen we linea recta terug en hebben we ons geld teruggeëist. Dat ging toen om zo'n 120 gulden, dus even een ander bedrag, maar toch. Hier knippen thuiskappers voor tussen de 10 en 12 euro en dat ziet er echt heel netjes uit. Mijn zoon gaat naar een kapper in een stadje verderop voor 15 euro en dat wordt daar zó ontzettend gelikt gedaan. Ik zit echt met verbazing te kijken naar de foto van jou, TS. Het is net of er een kleuter kappertje heeft gespeeld.

s_v

Re: Kapster die niet kan knippen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:36

Zo, dat is behoorlijk scheef geknipt inderdaad, dan had je het beter zelf kunnen doen, had je nog 12,- uitgespaard ook :=

Schrik wel van de prijzen hier! De kapper in NL is duidelijk goedkoper dan die in BE... Ik betaal 32,- voor wassen en knippen en dat is echt ge gemiddelde prijs hier in de buurt. Zelfs mijn vriend betaald al 17,- voor de kapper...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 15:36

Wauw het is knap dat je dat niet ziet :=

Ik zou het er bij laten en een goede kapper zoeken die het kan corrigeren. Zelf ga ik voor een goedkope knipbeurt altijd naar Brainwash of Team, dat gaat meestal wel goed hoor :j
Tegenwoordig hebben we een thuiskapster voor €12.- en dat gaat ook prima, maar die werkt overdag gewoon in een goede kapsalon.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 16:19

Wow!! Dat ze dat niet heeft gezien.. Wat balen zeg!! Ik zou ook terug gaan en mn geld terug eisen..
Idd vraag eens rond in je nieuwe buurt naar adviezen en ervaringen. Denk dat je daar meer aan hebt als google revieuws. ;)

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 16:26

Sjezus, dit is echt wel heel erg...
Nou ga ik nooit naar de kapper, maar als dit mij gebeurd was zou ik m echt behoorlijk flippen.
Jammer dat je er voor betaald hebt, je had verdorie geld toe moeten krijgen voor de mishandeling van je lokken. Doodzonde. :(:)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 16:39

Neee, is dit echt?! Dit is echt niet normaal. Ik had hier echt geen euro voor betaald :oo
Goedkoop hoeft niet altijd slecht te zijn trouwens. Ik ging altijd naar een Turkse salon in de buurt van mijn oude huis en zij knipte/sneed mijn haar voor 10 euro en het heeft nog nooit zo geweldig gezeten. :) Helaas ben ik verhuisd en heb ik een andere kapster gezocht, maar ik ben nooit meer zo tevreden geweest als al die jaren dat ik daar kwam.

Vind dit wel echt heel sneu en te bizar voor worden. Er zit gewoon een handbreedte verschil in de twee kanten! Ik knip mijn haar zelf (in spiegelbeeld met twee spiegels) en zelfs dat ziet er 1000 keer beter uit. Kan me echt heel goed voorstellen dat je hier van baalt :n :(:)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 16:44

Ook voor 12 euro mag je verwachten dat het op z'n minst recht is geknipt.
Dit kan echt niet :=

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 16:47

Jeejtje, wat scheef, :n
Ik dacht dat m'n moeder erg was. :')
Ik ben nog nooit naar de kapper geweest überhaupt. :P . Haar ziet er niet dood uit, en heeft een eigen vorm gekregen omdat ik vroeger altijd wat puntjes hier en daar eraf knipte := . Vind het mooi zo, hou niet zo van ''recht'' afgeknipt. :D .

Maar 12 euro? Ik had ook geen cent gegeven. O:)
Maar ik ben dan ook weer echt een zeikert met m'n haar, niemand mag eraan komen. :')

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 16:49

Ik denk dat zij geen opleiding gedaan heeft.

Opbellen en klacht indienen en desnoods foto naar toe sturen.

Ik ga altijd naar de kapper om te knippen en te verven.
Ik denk al een jaar of 20 dit nog nooit gezien....

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 16:53

Oef, volgens mij is die niet echt geknipt voor het kappersvak.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 16:54

Ohhh wat erg := :wow:

Wat hebben mensen uit dit topic goedkope kappers trouwens! Hier zijn de meeste rond de €40, of iig niet lager dan €25...

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 17:02

wow! Heel scheef inderdaad. Ik zat veel model bij kappers in opleiding maar ook dat doe ik voorlopig niet meer! De laatste heeft er echt heel veel afgeknipt en mn haar voelde mega dood aan.
Een goedkope kapper om mn haar te verven begin ik ook niet meer aan. Ik ging voor een grijze balayage , dit werd oranje en toen ze het nog een keer wilde corrigeren werd het kanariegeel := .

Ik zou hier echt mee teruggaan ts en het door een van de andere kapsters laten oplossen. Misschien even de eigenaar van de toko vragen om een oplossing?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 17:10

Ik heb kort haar en ga al een jaar of 15 naar de kinki kapper. Heb daar al veel verschillende werknemers gehad die mijn haar knippen en ik ben er nog nooit ontevreden vandaan gekomen. Wel redelijk aan de prijs (44 euro voor knippen), maar durf echt niet naar een ander omdat het met kort haar helemaal opvalt als iemand het verkl##t. Heb ook wel een asymmetrisch kinki model.

Als ik jou was zou ik er inderdaad mee terug gaan.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 17:20

Oh mijn hemel ik knip mijn haar zelf en ik knip nog tien keer rechter dan dat! Wat een schande! Ik zou als ik jou was terug gaan en je geld terug eisen.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 17:22

O lord, dat is wel heel erg :=

Ik heb een creaclip en haal daarmee zelf af en toe een stukje van mijn haar. Werkt prima (ik draag mijn haar zowel op het werk als thuis in een staart)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 17:30

_Reneee schreef:
Ja sorry, maar wat wil je voor 12 euro? Zelfs de Brainwash is nog duurder. Qua kappers is het volgens mij goedkoop = niet echt goede kwaliteit. Maar goed mijn moeder heeft al 25 jaar haar eigen salon dus ik ben verwend :')

Gelukkig is het maar haar en groeit het weer aan, maar ik zou niet meer voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Ik zou nu even een goede salon zoeken die het kan fiksen. De ongelijkheid is namelijk niet het enige probleem, het is niet eens aangesloten :') Oh en even een recensie achterlaten hoor.

Was het geen lustkapper? :Y)

Huh? Mijn zusje knipt ook voor die prijs veel mensen maar die is echt een veelgevraagd en goede kapster hoor :Y)

Aan de prijs kun je echt geen goede kapster herkennen. Ik vind juist dat veel kappers belachelijke prijzen vragen zoals 50€ voor een beetje knippen en föhnen :roll:

Maar dit is idioot idd :=

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 17:32

Ik zou echt terug gaan. Belachelijk hoor. Hier ook een goedkope kapster. 40 euro voor knippen, kleuren, wenkbrauwen verven en epileren met touw.

Ik heb weleens bij een duurdere salon gehad dat mn haar geel was na het verven. Heb ze toen de kans gegeven het te herstellen en zo niet ging ik niet betalen. Dit had je beter ook kunnen doen.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 17:35

Wow jeetje dit is wel heel ernstig scheef zeg. Weer een extra bevestiging dat het goed is dat ik bij mijn oude kapster blijf. Daar betaal ik ook 26 euro voor alleen knippen en ik moet er 90km voor rijden maar ik heb het er zo voor over. Ben dus zo bang om dit een keer mee te moeten maken als ik hier een nieuwe kapster ga zoeken. Mijn vriend probeert mij al heel lang over te halen naar zijn kapster te gaan. Maar ik vertik het. Echt.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 17:38

Zo dan! :wow: Je hebt gewoon pech gehad, dit zou nooit mogen gebeuren. Probeer gewoon een andere kapper in de buurt, laat eerst een klein laagje knippen om te kijken of ze hun werk wel goed doen.

Ik ging ook altijd naar een goedkopere kapper, is altijd goed gegaan maar ben er ook 1x met scheef en hakkerig haar weggekomen, nooit meer teruggekomen. Nu naar een duurdere, vind in het algemeen de kappers best duur maarja, iedereen kan je haar zien dus dan betaal ik wel iets meer.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 17:42

Ik zou daar toch echt mee terug gaan. Ook al was het ‘maar’ 12 euro, je verwacht wel dat ze het goed doen!