Mijn haar is ruim 10 jaar geleden ooit bij een Team Kapsalon zo mishandeld.. toen viavia bij een goede salon uitgekomen en ook al moet ik er nu 50km voor rijden, er komt niemand anders aan mijn haar. Het trauma zit nog erg diep
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Reneee schreef:Ja sorry, maar wat wil je voor 12 euro? Zelfs de Brainwash is nog duurder. Qua kappers is het volgens mij goedkoop = niet echt goede kwaliteit. Maar goed mijn moeder heeft al 25 jaar haar eigen salon dus ik ben verwend
Gelukkig is het maar haar en groeit het weer aan, maar ik zou niet meer voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Ik zou nu even een goede salon zoeken die het kan fiksen. De ongelijkheid is namelijk niet het enige probleem, het is niet eens aangeslotenOh en even een recensie achterlaten hoor.
Was het geen lustkapper?

Helaas ben ik verhuisd en heb ik een andere kapster gezocht, maar ik ben nooit meer zo tevreden geweest als al die jaren dat ik daar kwam.
. Haar ziet er niet dood uit, en heeft een eigen vorm gekregen omdat ik vroeger altijd wat puntjes hier en daar eraf knipte
. Vind het mooi zo, hou niet zo van ''recht'' afgeknipt.
.
._Reneee schreef:Ja sorry, maar wat wil je voor 12 euro? Zelfs de Brainwash is nog duurder. Qua kappers is het volgens mij goedkoop = niet echt goede kwaliteit. Maar goed mijn moeder heeft al 25 jaar haar eigen salon dus ik ben verwend
Gelukkig is het maar haar en groeit het weer aan, maar ik zou niet meer voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Ik zou nu even een goede salon zoeken die het kan fiksen. De ongelijkheid is namelijk niet het enige probleem, het is niet eens aangeslotenOh en even een recensie achterlaten hoor.
Was het geen lustkapper?

Je hebt gewoon pech gehad, dit zou nooit mogen gebeuren. Probeer gewoon een andere kapper in de buurt, laat eerst een klein laagje knippen om te kijken of ze hun werk wel goed doen.