Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
meisje52 schreef:Hij heeft meerdere problemen en naar wat ik nu hoor van hem zijn ze dieper aan het graven zeg maar om die te voorschijn te halen en daaraan te werken.
meisje52 schreef:Door jullie reacties zie ik in dat ik dus helemaal niet egoïstisch denk als ik aangeef mijn eigen ruimte nodig te hebben en dat ik niet egoïstisch ben als ik aangeef dat ik het zwaar heb . Hij vind namelijk dat ik egoïstisch ben omdat ik aangeef het zwaar te hebben en dit ook voor mij niet makkelijk is.
mafkees. En dan kun je straks weer je eigen huis uit en weer een nieuw leven ergens anders beginnen, is dat wat je wil?
meisje52 schreef:Door jullie reacties zie ik in dat ik dus helemaal niet egoïstisch denk als ik aangeef mijn eigen ruimte nodig te hebben en dat ik niet egoïstisch ben als ik aangeef dat ik het zwaar heb . Hij vind namelijk dat ik egoïstisch ben omdat ik aangeef het zwaar te hebben en dit ook voor mij niet makkelijk is.
meisje52 schreef:Zijn familie heeft de handen van hem afgetrokken .
Dit is gelukkig mijn huis en eigen huis dus eruit kan en ga ik niet zomaar dit is mijn veilige haven .
Babootje schreef:Daar twijfel ik niet aan. Maar probeer ook niet uit medelijden het toch maar weer te proberen in de hoop dat het behandelbaar is. Sommige persoonlijkheidsstoornissen, zoals ASPS en Narcisme zijn onomkeerbaar en (vooral de laatste) onbehandelbaar. Dat komt omdat mensen die dat hebben zichzelf niet als het probleem zien (altijd heeft een ander het gedaan) en zich niet kunnen inleven in een ander. Liegen is iets dat daarbij veel voorkomt.
Dat lees ik in jouw verhaal ook terug. Het beste is dan gewoon te stoppen met alle contact (hoe moeilijk ook) en het achter je te laten.
Ik merk aan mezelf dat ik nu vooral rust heb en daar van op mijn manier geniet.
Hij zit in de kliniek ik heb meerdere behandelaars op de achtergrond gezien en gehoord en heb kaartje gestuurd en die liet hij net zien.
meisje52 schreef:Zijn familie heeft de handen van hem afgetrokken .
Dit is gelukkig mijn huis en eigen huis dus eruit kan en ga ik niet zomaar dit is mijn veilige haven .