Ik heb deze laatst gekocht! Is van Naketano. Echt een super fijne jas. Verder heb ik voor op de nog warmere dagen deze van Nikkie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skessa_ schreef:Druif_01 schreef:Ik heb vorig jaar een jas van Superdry gekocht, maar die is te dik voor zo'n dag als vandaag. Dus ik zoek inderdaad iets als het net iets frisser is. Die oranje hierboven vind ik echt heel leuk! Die is zeker niet van dit seizoen?
Denk het niet, komt van Zalando Lounge
Druif_01 schreef:Renee_S schreef:[ [url=m/CqRmo3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze laatst gekocht! Is van Naketano. Echt een super fijne jas. Verder heb ik voor op de nog warmere dagen deze van Nikkie
Oh wauwmaar is die niet vrij dik?
MarlindeRooz schreef:Ik heb er nu 3! Een rode, groene regenjas achtige voor rotweer en een groene bomber!
[ [url=m/bvndk5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8UntOy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pleun02 schreef:eenitraM schreef:I know the struggle! En iedereen loopt in zon afgezaagde Only, Vera moda, Vila of Pieces jas.En dan ook nog de kleuren grijs of beige... Ohja, de zara lange blazers of die van de HM zijn ook enorm hip (en ook zo origineel
)
Als je het toch mooi vindt? Wie ben jij om iemand hierover te oordelen want ik ga namelijk niet een dikke maand aan kleedgeld uitgeven aan een zomerjas! En ik vind de jasse van only en vero moda mooi, goed van kwaliteit en niet al te duur en dan boeit het me geen reet hoeveel mensen dezelfde jas hebben.
Ik houd ook niet van meelopers en trenden volgen maar ik ga echt niet zo moeilijk doen om een zomerjas, want zoveel geld heb ik niet
n_love_qwert schreef:Overigens is Tommy Hilfiger ook niet bepaald "origineel" volgens mij, mijn 12 jarige dochter zit continu te zeuren dat al haar vriendinnetje zoveel mooie merkkleding (waarbij ze ook tommy hilfiger noemt) hebben, en dat zij dat ook wil. Zie het vaak genoeg. Plus het model van de jas is verder ook niet eens zo andersMaar doe gewoon waar je je zelf goed in voelt zou ik zeggen...
Eline1510 schreef:Martine_R schreef:Ik zoek ook nog een jas! Een modelletje ongeveer als de gele hierboven, maar wel enigszins getailleerd, niet al te wijd. En in een vrolijk kleurtje![]()
Maar ik kan 'm tot nu toe nog niet vinden...
Mocht je d’r een tegenkomen dan ontvang ik graag een linkje. Wat een zoektocht zeg
eenitraM schreef:n_love_qwert schreef:Overigens is Tommy Hilfiger ook niet bepaald "origineel" volgens mij, mijn 12 jarige dochter zit continu te zeuren dat al haar vriendinnetje zoveel mooie merkkleding (waarbij ze ook tommy hilfiger noemt) hebben, en dat zij dat ook wil. Zie het vaak genoeg. Plus het model van de jas is verder ook niet eens zo andersMaar doe gewoon waar je je zelf goed in voelt zou ik zeggen...
n_love_qwert schreef:Tommy Hilfiger is zeker wel 'hip' op dit moment. Nou moet ik zeggen dat ik zelf niet meer zo van de trends ben ( de leeftijd ha ha!! ) Maar zie vaak genoeg die iconische rood-blauw kleuren, al dan niet met het logo er op. Inderdaad belachelijk duur, mijn dochter mag er ook zelf voor gaan sparen!!