Zomerjas 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:17

Afbeelding

Ik heb deze laatst gekocht! Is van Naketano. Echt een super fijne jas. Verder heb ik voor op de nog warmere dagen deze van Nikkie

Afbeelding

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:29

Patty14 schreef:
Ik heb een jas van Nikkie.

[ [url=m/NjHd8y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohhh deze <3

Ik heb zo’n roze regenjas, spijkerjasje met wol, en een nette grijze jas, wat langer model.
Maar alledrie geen perfecte zomerjas, die zoek ik nog :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:32

Ik heb er nu 3! Een rode, groene regenjas achtige voor rotweer en een groene bomber!

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Zomerjas 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:35

Ik heb deze. Gewoon een mooie klassieke trench, past overal bij! :D

Afbeelding

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:40

Wat een hoop donkere jassen, zou niet zeggen dat dat zomerjassen zijn :o Ik heb zelf een dunne lichtgroene parka van de Open32 en een beige trenchcoat met van die nep-lederen armen, en daarnaast nog het een en ander aan outdoorjassen :) Ik gok niet dat ik dit jaar een nieuwe jas koop.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:46

Ik heb een door mijn moeder zelfgemaakte zomerjas. Ik zei een keer dat ik een bepaalde jas erg mooi vond en toen heeft zij een jas gemaakt die er op leek. Ben er erg blij mee, en je ziet er nooit iemand mee :+

Afbeelding

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:46

Ik heb 2 Naketano’s besteld, 1 om terug te sturen en 1 om te houden :)) hopelijk komen ze dit weekend binnen.

Oh Maaike_Melis die is mooi zeg! Knap gemaakt van je moeder!

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:48

Warboel schreef:
Ik heb 2 Naketano’s besteld, 1 om terug te sturen en 1 om te houden :)) hopelijk komen ze dit weekend binnen.

Oh Maaike_Melis die is mooi zeg! Knap gemaakt van je moeder!

Dankje! Ik zal het doorgeven :)

Naketano is inderdaad een mooi merk ook! De truien zijn ook zo fijn.

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 16:16

Bij de only hebben ze veel leuke zomerjassen! Ikzelf heb meerdere zomerjassen. Ik heb een leer jasje, een soort van regenjas en zo'n bomberjack.

silverdapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 16:30

Ik wilde graag kléúr!

Afbeelding

eenitraM... stiekem ben ik het met je eens... maar de winterjas die ik heb, sluit wel perfect aan bij jouw omschrijving. ~~}> De jas die jij laat zien is echt prachtig!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 17:02

Skessa_ schreef:
Druif_01 schreef:
Ik heb vorig jaar een jas van Superdry gekocht, maar die is te dik voor zo'n dag als vandaag. Dus ik zoek inderdaad iets als het net iets frisser is. Die oranje hierboven vind ik echt heel leuk! Die is zeker niet van dit seizoen?

Denk het niet, komt van Zalando Lounge :)

Wat een verschrikkelijke website -O-

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 17:03

Renee_S schreef:
[ [url=m/CqRmo3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb deze laatst gekocht! Is van Naketano. Echt een super fijne jas. Verder heb ik voor op de nog warmere dagen deze van Nikkie

Oh wauw <3 maar is die niet vrij dik?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 17:07

Ik was teleurgesteld in de pasvormen van naketano, 2 jassen en 2 truien maar allemaal teruggestuurd. Jammer want ik vindt alles van het merk er leuk uitzien.

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 18:10

Druif_01 schreef:
Renee_S schreef:
[ [url=m/CqRmo3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh wauw <3 maar is die niet vrij dik?

Nee valt mee! Is heel dun gevoerd. Ik vind het een heel fijn jasje. Wordt ook niet plakkerig vergeleken met kunstleren jasjes die ik eerst had.

Pasvorm is bij mij erg fijn! Kruipt ook niet omhog wat vrij bijzonder is voor een bomber. Bij twijfel zou ik wel een maatje groter pakken. Vallen niet heel ruim. Ik zit qua maat echt tussen S en M in, Had absoluut geen s moeten pakken van deze
Laatst bijgewerkt door Renee_S op 07-04-18 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 18:11

MarlindeRooz schreef:
Ik heb er nu 3! Een rode, groene regenjas achtige voor rotweer en een groene bomber!

[ [url=m/bvndk5.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8UntOy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, waar heb je die rode gekocht?

Ik heb zelf een suède bikerjasje, en een leren wat nettere. In donkerblauw en zwart, lekker zomers :+

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 19:56

Ik zoek ook nog een jas! Een modelletje ongeveer als de gele hierboven, maar wel enigszins getailleerd, niet al te wijd. En in een vrolijk kleurtje :)

Maar ik kan 'm tot nu toe nog niet vinden...

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:06

Pleun02 schreef:
eenitraM schreef:
I know the struggle! En iedereen loopt in zon afgezaagde Only, Vera moda, Vila of Pieces jas. :+ En dan ook nog de kleuren grijs of beige... Ohja, de zara lange blazers of die van de HM zijn ook enorm hip (en ook zo origineel :') )

Als je het toch mooi vindt? Wie ben jij om iemand hierover te oordelen want ik ga namelijk niet een dikke maand aan kleedgeld uitgeven aan een zomerjas! En ik vind de jasse van only en vero moda mooi, goed van kwaliteit en niet al te duur en dan boeit het me geen reet hoeveel mensen dezelfde jas hebben.
Ik houd ook niet van meelopers en trenden volgen maar ik ga echt niet zo moeilijk doen om een zomerjas, want zoveel geld heb ik niet :=

Ik ook niet hoor. Ben al wel gek. Zo zonde geld. :')[/quote]

Overigens is Tommy Hilfiger ook niet bepaald "origineel" volgens mij, mijn 12 jarige dochter zit continu te zeuren dat al haar vriendinnetje zoveel mooie merkkleding (waarbij ze ook tommy hilfiger noemt) hebben, en dat zij dat ook wil. Zie het vaak genoeg. Plus het model van de jas is verder ook niet eens zo anders :') Maar doe gewoon waar je je zelf goed in voelt zou ik zeggen...

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:08

Zelf heb ik een leuke only jas, niet zo'n lange maar zo eentje die in 2016/2017 volgens mij erg hip waren :') Ik zal wel een foto proberen te plaatsen... Foto's toevoegen is lastig ha ha ha!!

http://www.bokt.nl/img/avatar/qU0aKk.jpg

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:09

Resistance schreef:
Ik heb deze. Gewoon een mooie klassieke trench, past overal bij! :D

[ [url=m/IuiWA6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Had jij niet ooit een topic over hoe "basic" meiden zich tegenwoordig kleden? :') Niet gemeen bedoeld hoor!! Maar valt me wel even op hi hi. :j

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:14

Martine_R schreef:
Ik zoek ook nog een jas! Een modelletje ongeveer als de gele hierboven, maar wel enigszins getailleerd, niet al te wijd. En in een vrolijk kleurtje :)

Mocht je d’r een tegenkomen dan ontvang ik graag een linkje. Wat een zoektocht zeg -O-

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:27

n_love_qwert schreef:
Overigens is Tommy Hilfiger ook niet bepaald "origineel" volgens mij, mijn 12 jarige dochter zit continu te zeuren dat al haar vriendinnetje zoveel mooie merkkleding (waarbij ze ook tommy hilfiger noemt) hebben, en dat zij dat ook wil. Zie het vaak genoeg. Plus het model van de jas is verder ook niet eens zo anders :') Maar doe gewoon waar je je zelf goed in voelt zou ik zeggen...

Geen idee of tommy origineel is of niet. Wist ook niet dat het hip was. Vind het wel een belachelijk duur merk.

Maar deze jas is wel een jas die ik nog niet vaker heb gezien, ookal kun je hem scharen in de categorie trenchcoat, de kleur is origineel :D en ookal was die van de Zeeman, Wibra of Mediamarkt..dat boeit me echt niet zo. :+

Eline1510 schreef:
Martine_R schreef:

Mocht je d’r een tegenkomen dan ontvang ik graag een linkje. Wat een zoektocht zeg -O-

Saint Tropez?

https://www.magasin.dk/classic-coat-w-- ... 4_061.html

Edit: River island heb je ook, soms valt het mee, soms tegen met hun kleding. https://www.riverisland.nl/p/mustard-ye ... oat-715747
Laatst bijgewerkt door eenitraM op 07-04-18 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:29

eenitraM schreef:
n_love_qwert schreef:

Geen idee of tommy origineel is of niet. Wist ook niet dat het hip was. Vind het wel een belachelijk duur merk.

Maar deze jas is wel een jas die ik nog niet vaker heb gezien, ookal kun je hem scharen in de categorie trenchcoat, de kleur is origineel :D en ookal was die van de Zeeman, Wibra of Mediamarkt..dat boeit me echt niet zo. :+

Tommy Hilfiger is zeker wel 'hip' op dit moment. Nou moet ik zeggen dat ik zelf niet meer zo van de trends ben ( de leeftijd ha ha!! ) Maar zie vaak genoeg die iconische rood-blauw kleuren, al dan niet met het logo er op. Inderdaad belachelijk duur, mijn dochter mag er ook zelf voor gaan sparen!! :Y)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:37

n_love_qwert schreef:
Tommy Hilfiger is zeker wel 'hip' op dit moment. Nou moet ik zeggen dat ik zelf niet meer zo van de trends ben ( de leeftijd ha ha!! ) Maar zie vaak genoeg die iconische rood-blauw kleuren, al dan niet met het logo er op. Inderdaad belachelijk duur, mijn dochter mag er ook zelf voor gaan sparen!! :Y)

Geen idee. Woon ook en een tijdje niet meer in Nederland. :D :')

Maar rood/blauw/wit en streepjes zijn/is? nu wel in de mode. Je ziet dat ook terug in alle collecties.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:42

emma_evg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 21:06

Ik heb sinds een weekje deze jas van superdry, super blij mee! Lekker zomerse kleurtjes, dat roze met lichtgrijs. En helemaal winddicht, super fijn tijdens het fietsen naar school.
Afbeelding