Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dauphine schreef:Dansen?
Ik doe aan stijldansen in Groningen en vind dat echt heerlijk, kan dan echt even mijn ei kwijt.
En stijldansen is echt niet zo suf als iedereen dat vindt klinken
Ricie schreef:Ooh dit klinkt wel heel herkenbaar....ik zit een beetje in hetzelfde schuitje....ik heb van mijn psycholoog ook de tip gekregen om veel actief bezig te blijven.
Ik moet zeggen, dat werkt. Het werkt echt heel goed. Maar je moet inderdaad wel wat ideeen hebben om te doen en wat te doen hebben. De eerste week was ik heel veel aan het ondernemen en doen. Maar na de eerste week waren mijn ideeen op....en zit ik weer aan huis gekluisterd. En merk dat het echt weer een stuk minder gaat. Weet precies wat het is.
Waar kom je vandaan als ik vragen mag TS? (Mag eventueel ook in PB) als je meer kwijt wil of vragen hebt over mn situatie mag dat ook altijd per pb....
daantjuhhh schreef:Oké. Misschien heb ik er over heen gelezen.. maar paardrijden is een mooie hobby![]()
Misschien een paar uurtjes vrijwilligerswerk op een gehandicapten manege of zo?
Kaarten met ouderen?
Giolli schreef:Ik weet niet of het mogelijk is voor je, maar ik heb de laatste tijd ook enorm veel behoefte gehad aan rust (in mijn kop!)
Ik heb na een poosje zwoegen nu een fantastische moestuin in de tuin staan en dat is echt een leuke bezigheid.Lekker in de buitenlucht en verstand op 0.