Bh's voor grote maten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 18:57

blackpromise schreef:
en als je een meetlint net onder je borsten(waar je nu band zou zitten) langs laat gaan in de omvang en vrij strak aantrekt wat is je omvang dan?

Geen idee tegen wie je het nu hebt, maar ik meet 95 cm en heb dus een 85E bh

xLaraaj

Re: Bh's voor grote maten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 14:49

Heb eindelijk een meetlint gevonden en was 97cm. Wel raar want mijn BH van 110 passen gewoon. Maar zeer moeilijk te vinden

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:16

xLaraaj schreef:
Heb eindelijk een meetlint gevonden en was 97cm. Wel raar want mijn BH van 110 passen gewoon. Maar zeer moeilijk te vinden

Ik pas een bh van 85 omtrek ook terwijl ik 70 heb. Je hebt dan alleen totaal geen ondersteuning.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 15:22

Hoebedoel je ? Waarom niet?

Edit: draag hem ook op de grootste maat qua sluiting

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:24

Ik heb meer “body” dan jij op de foto’s.
En zit rond de 85/90. Denk dat het een verademing is voor je als je en kleinere omvang maat hebt gevonden. Eindelijk steun *D
Bij Hunkemöller heb je ook soft Bh’s. Zijn 20 euro ps en zitten echt geweldig. Niet veel kleurtjes maar ik denk dan, je ziet het toch niet +:)+

Gewoon eens gaan passen in de winkel :)

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:30

xLaraaj schreef:
Hoebedoel je ? Waarom niet?

Edit: draag hem ook op de grootste maat qua sluiting

De band van een bh hoort behoorlijk strak te zitten anders geeft hij totaal geen steun en kun je net zo goed geen bh aan doen.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 15:32

Zal het eens testen. Zal wel aanpassen zijn :P ze zeiden mij dat je eigenlijk nooit lijnen mag hebben op/in je huid als je je bh uit doet

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:54

xLaraaj schreef:
Zal het eens testen. Zal wel aanpassen zijn :P ze zeiden mij dat je eigenlijk nooit lijnen mag hebben op/in je huid als je je bh uit doet

Ik heb dat eigenlijk nooit. Dat ligt ontzettend aan de pasvorm en stof van een bh.
Ik zou eens naar een goede lingeriezaak gaan.
Want ookal heb je eenmaal de goede maat, niet iedere pasvorm is geschikt voor iedere vorm borsten. (Bijvoorbeeld een balconette)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 16:47

Ik zweer ook bij PrimaDonna. Heb ook 85F en heb inmiddels iets van 15 bhs of zo in de prachtigste kleuren en motiefjes maar ook gewoon crème. Ik denk ook niet dat jij 110 hebt eerlijk gezegd. Naar een winkel met Prima Donna en je wilt nooit meer anders. En online zijn er nog wel eens koopjes te vinden als je je maat en model gevonden hebt. Via Lace lingerie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 16:58

Net als zadels voor paarden, zijn bh's voor vrouwen van heel veel zaken afhankelijk of ze passen of niet.
Dat bij de ene persoon een bepaald merk / model perfect is, wil absoluut niet zeggen dat het bij een ander met dezelfde maat ook zo is.

TS met die omvang kun je denk ik een 80/85 hebben afhankelijk van merk/model. 110 is echt veel te groot.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 17:04

xLaraaj schreef:

Met 97 cm moet je dus een 95 omtrek hebben... hou er rekening mee dat je cupmaat stijgt met elke maat omtrek kleiner. ik draag ze graag nog strakker en pak met die omtrek zelfs een 90 of 85. Heel veel van de steun komt namelijk uit die band en aangezien ik een G cup heb kan ik die goed gebruiken. Losser verliest gewoon de steun binnen korte tijd bij mij. Een nieuwe bh moet je op het meest losse gaatje kopen en mag dan echt wel strak zitten.
Ik heb trouwens altijd lijnen maar dat ligt ook aan je huid en gevoeligheid en de vorm en kwaliteit van de bh. Ik krijg ook lijnen van elk naadje van mn kleding. Ook hoeveelheid vet speelt imo een rol. Ik heb gewoon best wel een laag vet zitten en daar de bh los op laten zitten zodat er geen lijnen komen, zorgt gewoon voor 0,0 steun. Dus dan maar een rolletje erbij en wat lijntjes, de steun is belangrijker.