Help, hoe doe ik dit? Verhuizen incl. paard voor studie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 11:53

kikkerdril4 schreef:
Ik woon zelf in het centrum van Nijmegen en heb mijn paard niet meegenomen. Maar misschien kun je voor jezelf eens kijken naar Oosterhout, is een dorpje naast Nijmegen en meestal een stuk goedkoper.

Ik woon in noord (Oosterhout) en dat is ondertussen niet meer zoveel goedkoper.

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 12:02

MarjanB schreef:
kikkerdril4 schreef:
Ik woon zelf in het centrum van Nijmegen en heb mijn paard niet meegenomen. Maar misschien kun je voor jezelf eens kijken naar Oosterhout, is een dorpje naast Nijmegen en meestal een stuk goedkoper.

Ik woon in noord (Oosterhout) en dat is ondertussen niet meer zoveel goedkoper.

Ah dat is jammer

CastaMickey

Re: Help, hoe doe ik dit? Verhuizen incl. paard voor studie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 12:08

Ik zou als ik jou was richting het zuiden van Nijmegen gaan. Als je in Brakkenstein/Hatert/Hazenkamp kan gaan wonen zit je en dicht bij de uni en kan je je paard in Malden zetten. Genoeg stallen waar je paard veel naar buiten kan, betaalbaar én je zit bij het bos. Ik kom uit de omgeving dus als je meer tips wilt kan je me altijd een pb'tje sturen! Veel plezier alvast!

x_Elise

Re: Help, hoe doe ik dit? Verhuizen incl. paard voor studie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-18 22:41

Bedankt voor alle tips!
Ik ben inmiddels iets verschoven in mijn zoekopdracht. Gezien de uni 3 dagen contacturen zal maken en ik echt vreselijke last van heimwee krijg, denk ik dat ik er verstandig aan doe om een kamer te huren i.p.v. een studio. Dan hoef ik er in principe alleen te slapen en kan ik op de uni eten. Als het dan te veel wordt dan kan ik ook terug naar huis als er geen verplichte momenten zijn.

Wat daarbij ook in mijn hoofd speelt, is dat ik een baan met aardig goede kansen aangeboden heb gekregen. Voor 40 uur minimaal een jaar waarbij rekening wordt gehouden met mijn wensen. Ik ben er nog niet helemaal uit.