Jullie ervaring met aliexpress?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 20:25

Kwaliteit op de markt? Tja... als jij dat vind prima toch? Maar dat gaat wellicht was offtopic, evenals jouw analyse van mijn karakter denk je niet. ;) De PB box staat open mocht je de nood voelen mij verder te analyseren. :D

Keet

Re: Jullie ervaring met aliexpress?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 20:30

Tot 22 euro geen kosten
Tussen de 22 en 150 inklaringskosten plus btw
Boven de 150 inklaringskosten btw en invoerrechten

Andere waarde erop laten zetten is fraude. Als ze erover twijfelen moet je betalingsgegevens doorgeven.

Namaak is verboden en wordt vernietigd en kans op boete.

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 20:39

Tazzey schreef:
Kwaliteit op de markt? Tja... als jij dat vind prima toch? Maar dat gaat wellicht was offtopic, evenals jouw analyse van mijn karakter denk je niet. ;) De PB box staat open mocht je de nood voelen mij verder te analyseren. :D

Wat een nare toon brengen jouw berichten in dit topic.

Ik heb hele goede ervaring met Ali express. Wel goed op de maten letten mocht je kleren kopen, maar ik ben tot nu toe tevreden over al mijn gekochte producten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 20:50

Een heel vervelende toon idd.. :n Hoeveel mensen gaan er niet naar de markt voor groenten, fruit, noten, bloemen, enz ;) Veelal betere kwaliteit dan in de supermarkt..

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 20:56

oliebol ik dacht 23 euro heb een vest besteld van 22,80 zul je net zien dat ik eruit gepikt word

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 20:57

Tazzey schreef:
Het is goedkope troep, ik zou daar zeker niet bestellen. Veel komt niet aan of is na drie dagen stuk.

Ben het hier niet mee eens.

Heb inmiddels denk ik wel al meer dan 50 bestellingen gedaan en ik geloof dat er misschien 2 pakketjes niet zijn aangekomen.
Heb wel vaak gehad dat een pakketje niet binnen de buyers protection time aan kwam en toen heb ik geld terug gevraagd, en kreeg het dan uiteindelijk toch een paar weken of dagen later binnen.

En al mijn spullen blijven ook gewoon goed.
Bestel er van alles, telefoon hoesjes, agenda's, glasplaatjes voor iPhone en Samsung, camera straps, schoenen, shirtjes, sieraden en af en toe make up.

Ik ben dus heel erg tevreden over aliexpress.
Wanneer je iets niet binnen krijgt of iets gaat snel stuk kun je gewoon je geld terug vragen.
Is ook een beetje kwestie van goed kijken naar de recensies, dat scheelt al een hoop. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 20:58

Billy schreef:
oliebol ik dacht 23 euro heb een vest besteld van 22,80 zul je net zien dat ik eruit gepikt word

Zal ik als ik jou was even een berichtje naar de verkoper sturen, of hij een lager bedrag op het pakketje wilt zetten.
Tenzij het al verzonden is, dan kun je er niet meer zoveel aan doen. :n
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-03-18 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 20:58

Er loopt al een topic over Ali. ;)

De titel is: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen. Ze zijn al ergens in de 400 pagina's. Ik weet niet hoe je de link van zo'n topic hier kunt plaatsen. Misschien dat een andere bokker dat kan doen?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 20:59

Van de meer dan 50 dingen is er hier 1 niet aangekomen en daar heb ik geld van terug gekregen.

Kleding koop ik er niet

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 21:01

Hier zowel voor shirtjes als kleine dingetjes goede ervaringen, geen ultiem goede kwaliteit, maar ik denk niet dat je dat kan verwachten voor goedkopere voorwerpen :)

Verder met AliExpress in het algemeen hele goede ervaringen, nog nooit iets niet ontvangen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 21:02

Shenavallie schreef:

De titel is: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen. Ze zijn al ergens in de 400 pagina's. Ik weet niet hoe je de link van zo'n topic hier kunt plaatsen. Misschien dat een andere bokker dat kan doen?

Heb ik al gedaan en ook getemd ;)

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 21:03

Believe schreef:
Billy schreef:

Zal ik als ik jou was even een berichtje naar de verkoper sturen, of hij een lager bedrag op het pakketje wilt zetten.
Tenzij het al verzonden is, dan kun je er niet meer zoveel aan doen. :n

Heb ik gedaan maar ik heb er geloof ik iets extra korting op gekregen en 21,52 betaald. Dan zou het goed moeten komen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 21:03

Relaxed schreef:
Shenavallie schreef:

Top! :j

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 09:09

Keet schreef:
Van de meer dan 50 dingen is er hier 1 niet aangekomen en daar heb ik geld van terug gekregen.

Kleding koop ik er niet

Hier Idem dito.

Alleen een keer gehad dat een horloge maar niet aankwam.
Geld terug gekregen en vlak daarna kwam het horloge nog.
Kwaliteit is vaak iets minder. Maar voor de prijs niet slecht.
Ik heb er de afgelopen 2 jaar ong 10 horloges gekocht waarvan er 1 het nu niet meer doet.
En die horloges waren allemaal tussen de 1€ en 5€.

Wat Kun je daar van verwachten.

Een keer een portomonnee gekocht met 1 los naadje aan de binnenkant.
Kreeg het geld gewoon terug en mocht de portomonnee houden.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 13:55

Ik bestel er ook regelmatig. Ook wel eens kleding en tuurlijk zit er wel eens wat bij waarvan ik denk hmm dat zag er anders uit dan op de foto :') maar goed, je weet dat dat kan gebeuren. Over het algemeen ben ik erg tevreden. De nepwimpers zijn bijvoorbeeld van goede kwaliteit en echt een fractie van de Nederlandse prijs, en natuurlijk de bekende telefoonhoesjes en gadgets. Maar ik heb bijvoorbeeld ook een portemonnee en horloge van Ali, ook prima allebei.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 14:04

Als je hier Aliexpress roept stort de boel ineen zoveel van Aliexpress heb ik in huis. _O-
idd ook een portemonnee, rugtas, boodschappentas, sokken, telefoonhoesjes, horloges, make-up, telefoonkabels, stekkers met usb-poort(en), keukenhulpjes (knoflookpellers, knoflookmaler, uienkam en meer), kleurboeken, pennen, van die fineliners om mee te kleuren, hondenspeeltjes/tuigjes/riemen/snuitjes etcetc, kattenspeelgoed, sieraden, sleutelhangers, handschoenen en mutsen.
Maar ook kleine hebbedingetjes.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 14:05

Makeup ed zou ik er nooit kopen aangezien dat in china op dieren getest moet! worden. Dan liever in nl wat duurder uit

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-18 18:43

Ik denk nu dat het zeker is te zeggen dat kleine dingetjes gewoon prima aankomen, misschien is de kwaliteit niet helemaal super maar ach, het blijft fijn. Ik heb besloten om het 5 luik canvas schilderij via amazon te kopen, ben dan wel wat duurder uit maar op amazon durf ik wel 'duurdere' dingen te kopen. Fijn dat de meeste van jullie wel een goeie ervaring hebben met aliexpress :)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 21:21

Relaxed schreef:
Shenavallie schreef:

Bedankt daarvoor :j

Omdat dit topic exact hetzelfde is als het goedlopende andere Ali Express-topic plaats ik hier een slotje en verwijs ik TS en andere belangstellenden daar heen: [LN] Aliexpress, blijdschappen en ergernissen