Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Kwaliteit op de markt? Tja... als jij dat vind prima toch? Maar dat gaat wellicht was offtopic, evenals jouw analyse van mijn karakter denk je niet.De PB box staat open mocht je de nood voelen mij verder te analyseren.
Tazzey schreef:Het is goedkope troep, ik zou daar zeker niet bestellen. Veel komt niet aan of is na drie dagen stuk.
Billy schreef:oliebol ik dacht 23 euro heb een vest besteld van 22,80 zul je net zien dat ik eruit gepikt word
Believe schreef:Billy schreef:oliebol ik dacht 23 euro heb een vest besteld van 22,80 zul je net zien dat ik eruit gepikt word
Zal ik als ik jou was even een berichtje naar de verkoper sturen, of hij een lager bedrag op het pakketje wilt zetten.
Tenzij het al verzonden is, dan kun je er niet meer zoveel aan doen.
Relaxed schreef:Shenavallie schreef:Er loopt al een topic over Ali.
De titel is: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen. Ze zijn al ergens in de 400 pagina's. Ik weet niet hoe je de link van zo'n topic hier kunt plaatsen. Misschien dat een andere bokker dat kan doen?
Heb ik al gedaan en ook getemd
Keet schreef:Van de meer dan 50 dingen is er hier 1 niet aangekomen en daar heb ik geld van terug gekregen.
Kleding koop ik er niet
Relaxed schreef:Shenavallie schreef:Er loopt al een topic over Ali.
De titel is: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen. Ze zijn al ergens in de 400 pagina's. Ik weet niet hoe je de link van zo'n topic hier kunt plaatsen. Misschien dat een andere bokker dat kan doen?
Heb ik al gedaan en ook getemd