Problemen met TNT (postbezorging)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 08:24

Toch nog als laatste een afsluitende update plaatsen.
Afgelopen vrijdag heeft de winkelier contact op genomen met postnl mbt het vermiste poststuk. Uiteraard melden zij dat het pakketje is afgemeld en is geleverd en daarmee is voor hun (postnl) eigenlijk de kous af. Wel gaven zij aan dat wij moesten wachten tot aankomende woensdag en als het pakketje dat nog niet in huis zou zijn, zij een onderzoek wilden gaan instellen.
Maarrrrr... bij het leeghalen van mijn brievenbus gister (zaterdag) vind ik tot mijn grote verbazing en vreugde het vermiste pakketje! Daar ben ik dus heel blij mee. Het betrof namelijk een item welke overal uitverkocht was. Bij de winkel waar ik het kocht was het ook het laatste exemplaar. Dus erg blij dat het alsnog afgeleverd is *\o/*

conejo

Re: Problemen met TNT (postbezorging)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 12:52

Wat fijn dat hij terecht is.

Hier gaan de pakketjes via postnl altijd goed tot op heden. Postbode weet waar hij ze neer kan zetten en belt eigenlijk nooit aan. Wonen op een boerderij. Als ik een pakje verwacht houd ik de app in de gaten. Als hij bezorgd staat kijk ik op deel en ligt hij daar ook (vaak al eerder).

De brieven post is een heel ander verhaal. Wonen in het buitengebied en heel vaak zit er post voor meerdere adressen in onze brievenbus en komt er regelmatig geen post aan.

Hier ook een keer de kaart van de trombose van een ander adres in de bus. Deze hebben we maar gelijk even langs gebracht.

Al meerdere klachten ingediend bij postnl en postbode ook op aangesproken.
Al heb ik mijn schoonvader al een tijdje niet horen klagen (hij haalt vaak de post op).

Heb zelf 1 mnd de post bezorgd en als er post bij zat die niet in jouw wijk hoorde moest je er een stikker op doen en in een bak en werd die later bij de juiste wijk gelegd. Als dit bij de zelde verdeel punt zat werd hij op de plek van die wijk gelegd en anders ging hij terug naar het verdeel centrum.

Had je post van de trombose diens of een rouwkaart dan moest je bellen en werd hij opgehaald en die zelfde dag nog bezorgd als jij dat zelf niet kon doen. Zo ben ik een keer naar de andere kant van Wageningen gefietst om een rouwkaart te posten op het juiste adres.

Het jammer is dat een aamtal bezoekers er geen moeite voor doen. En snel klaar willen zijn.